Die zijn ouder geworden en lopen nu gewoon te rellen in steden ipv een dorp?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is hier veel vuurwerk, maar wel duidelijk minder dan jaren terug.
Vroeger zag je veel meer jeugd over straat slenteren, dat is nu veel minder.
Ik blijf lekker binnenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:09 schreef ChocoFan het volgende:
Succes met zo meteen buiten staan met een kaarsje.
Ik ook.quote:
In de dorpen hier in de buurt kunnen ze er ook wat van.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zijn ouder geworden en lopen nu gewoon te rellen in steden ipv een dorp?
Staan hier achter een aantal in de tuin om een vuurkorfquote:Op woensdag 31 december 2025 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier in de sc wel, hier buiten niet.
buiten anders ook hoorquote:Op woensdag 31 december 2025 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier in de sc wel, hier buiten niet.
Het komt in golven hier.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb inmiddels wel zweet oren van mijn koptelefoon maar iedere keer als ik even luister of het rustiger is buiten, is het dat dus niet.
Dat doen meer mensen. Schijnt leuk te zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 21:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Staan hier achter een aantal in de tuin om een vuurkorf
is t toch ookquote:Op woensdag 31 december 2025 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat doen meer mensen. Schijnt leuk te zijn
Beetje fris...quote:Op woensdag 31 december 2025 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat doen meer mensen. Schijnt leuk te zijn
Nee joh, vuur is warm, gewoon dichtbij staan.quote:
Winter barbecuequote:Op woensdag 31 december 2025 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee joh, vuur is warm, gewoon dichtbij staan.![]()
Ik heb afgelopen zaterdag naast een brandende tuinkachel gezeten om te bbq
In de sneeuw is nog het mooist.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]afgelopen jaren wel, bij mijn dochter.
Dat denk ik ook alleen sneeuwt het al jaren niet genoeg daarvoor, in deze regio iig.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
In de sneeuw is nog het mooist.
Denk ik dan.
Komende week sneeuwquote:Op woensdag 31 december 2025 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook alleen sneeuwt het al jaren niet genoeg daarvoor, in deze regio iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |