Dat sowiesoquote:
Die is voor volgend jaar. Geprakte banaan door de pap is ineens een nieuwe verslavingquote:
Havermoutpap?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Die is voor volgend jaar. Geprakte banaan door de pap is ineens een nieuwe verslaving
Spelt, die hebben ze hier bij de bio winkel en is erg lekker. Gebruik niet veel van dat speltspul, banaan en melk en wat kaneelquote:
Ah klinkt niet verkeerd en vult natuurlijk ook wel goed..quote:Op woensdag 31 december 2025 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Spelt, die hebben ze hier bij de bio winkel en is erg lekker. Gebruik niet veel van dat speltspul, banaan en melk en wat kaneel
Vult niet teveel, is eigenlijk zelfs lichter dan yoghurtquote:Op woensdag 31 december 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah klinkt niet verkeerd en vult natuurlijk ook wel goed..
Oh echt, zou je juist wel verwachten..tenminste havermout pap wel..quote:Op woensdag 31 december 2025 18:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Vult niet teveel, is eigenlijk zelfs lichter dan yoghurt
Ik hoop het ook, mijn kat is de hele dag al onrustig en durft niet eens te gaan slapenquote:
Is zo sneu voor dieren die zo bang zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, mijn kat is de hele dag al onrustig en durft niet eens te gaan slapen
Ja heel sneu, het wordt elk jaar een beetje erger.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is zo sneu voor dieren die zo bang zijn
Behoorlijk leeftijd al dus..quote:Op woensdag 31 december 2025 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja heel sneu, het wordt elk jaar een beetje erger.
Hij is dan ook al aardig op leeftijd, bijna 16.
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 31 december 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Behoorlijk leeftijd al dus..
Wie weet volgend jaar geen vuurwerk meer..
Tomatensoepquote:
Jammer is dat.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, mijn kat is de hele dag al onrustig en durft niet eens te gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |