neenquote:Op maandag 29 december 2025 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stappen jullie over van zorgverzekeraar?
WITTEDquote:Op maandag 29 december 2025 13:59 schreef Robert1604 het volgende:
Wat een "diversiteit" trouwens😁 bij de #top2000.
Viel me tijdens #seriousrequest2025 ook al op.Maar de multiculturele samenleving is prima gelukt hoor, dat hoor je dan weer uit linkse kringen😬🥱...
Nou...quote:Op maandag 29 december 2025 14:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker Spaans! Niets mis mee.
Ik vrees dat ik dan deze heb gehoordquote:Op maandag 29 december 2025 13:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nja, het is gewoon een party top-1000 he. Dus een beetje de 538 equivalent van Q's Foute. Ze apen elkaar allemaal na
https://www.538.nl/muziek(...)-party-top-1000-2025
als je elke keer de kroeg moet verlaten om een stom nummer...tjaquote:Op maandag 29 december 2025 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een bar gevraagd of ze dit nummer wilden opzetten. Dat gebeurde en even laat liep een stom Limburgs koppel ziedend de bar uit vanwege de 'kutmuziek'.
Dus inderdaad een topnummer
Geen idee, dat heb ik uitbesteed (mijn vader regelt het).quote:Op maandag 29 december 2025 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja als ie is afgelopen is ie wel fijn.quote:Op maandag 29 december 2025 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind deze Guus wel fraai, lekker outro ook
Ook altijd de tweedekanshoek online checken voordat je er heen gaatquote:Op maandag 29 december 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn favoriete winkels in random volgorde:
- boekenwinkels
- bouwmarkten
- IKEA.
Haha sowieso hele rare mensen. Hebben zelf ook een kroeg en zodra ze zelf gesloten zijn komen ze in een andere nachtpub chagrijnig zitten doen. Wel vaker problemen met ze gehad.quote:Op maandag 29 december 2025 14:01 schreef alopio het volgende:
[..]
als je elke keer de kroeg moet verlaten om een stom nummer...tja
Ik had vaak genoeg kutmuziek als 'excuus' gebruikt om naar buiten te gaan en even een sigaret te roken.quote:Op maandag 29 december 2025 14:01 schreef alopio het volgende:
[..]
als je elke keer de kroeg moet verlaten om een stom nummer...tja
Ik baal er een beetje van dat ik geen grote meubels meer nodig heb van Ikea. Ik houd echt van ze in elkaar zettenquote:Op maandag 29 december 2025 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook altijd de tweedekanshoek online checken voordat je er heen gaat
Nee en jij liep dan denk ik niet letterlijk rood aan (en jij ging na een paar minuten weer naar binnen)quote:Op maandag 29 december 2025 14:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik had vaak genoeg kutmuziek als 'excuus' gebruikt om naar buiten te gaan en even een sigaret te roken.
Maar niet de hele tijd uiteraard, anders zou ik alleen maar buiten paffen zeg maar.
lekker herkauwen dus?quote:Op maandag 29 december 2025 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Âmbar had zijn onbijt ook bewaard voor ontbijtje nummer 2 vandaag
quote:Op maandag 29 december 2025 13:59 schreef Robert1604 het volgende:
Viel me tijdens #seriousrequest2025 ook al op.Maar de multiculturele samenleving is prima gelukt hoor, dat hoor je dan weer uit linkse kringen😬🥱...
Nee hij had zijn bak gewoon niet leeggegetenquote:
Ik denk het niet, mijn huidige verzekering wordt iets goedkoper volgend jaar.quote:Op maandag 29 december 2025 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
gelukkig maarquote:Op maandag 29 december 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hij had zijn bak gewoon niet leeggegeten
Met dank aan de geniale Jovanottiquote:Op maandag 29 december 2025 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind deze Guus wel fraai, lekker outro ook
Wel als het te warm binnen was, wat in de zomer ook vaak genoeg het geval was.quote:Op maandag 29 december 2025 14:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee en jij liep dan denk ik niet letterlijk rood aan (en jij ging na een paar minuten weer naar binnen)
Ik heb nog een special edition Billy boekenkast staan die ik in elkaar kan zetten, weet alleen niet waar ik hem moet neerzetten, impulsaankoopquote:Op maandag 29 december 2025 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik baal er een beetje van dat ik geen grote meubels meer nodig heb van Ikea. Ik houd echt van ze in elkaar zetten
L’ombelico del Mondo hoort er natuurlijk ook in.quote:Op maandag 29 december 2025 14:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Met dank aan de geniale Jovanottiwiens origineel er helaas niet in staat
Bekijk deze YouTube-video
Heyy, dat wist ik nietquote:Op maandag 29 december 2025 14:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Met dank aan de geniale Jovanottiwiens origineel er helaas niet in staat
Ergens in je huisquote:Op maandag 29 december 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een special edition Billy boekenkast staan die ik in elkaar kan zetten, weet alleen niet waar ik hem moet neerzetten, impulsaankoop
Die emoji's maken het af.quote:Op maandag 29 december 2025 14:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]![]()
Veel troep getypt en gelezen in deze topics, maar dit spant de kroon
@Fred_B hou me tegenquote:Op maandag 29 december 2025 14:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jullie Spanjaarden houden alleen maar van die SloMo-pop en eaeaeaea Flamengo.
En Do It For Your Loba-achtige pareltjes.quote:Op maandag 29 december 2025 14:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jullie Spanjaarden houden alleen maar van die SloMo-pop en eaeaeaea Flamengo.
Nog niet naar gekekenquote:Op maandag 29 december 2025 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goed zo Fredquote:Op maandag 29 december 2025 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En Do It For Your Loba-achtige pareltjes.
Et tu, Fretus?quote:Op maandag 29 december 2025 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar sowieo is meer Italiaans (anderstalig überhaupt) in de Top 2000 zeer toe te juichenquote:Op maandag 29 december 2025 14:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
L’ombelico del Mondo hoort er natuurlijk ook in.
De waarheid mag gezegd worden door Billiequote:
Zit te twijfelen hem weer te verkopen, maar dan zit je weer met dar marktplaatsvolk waar ik geen zin in hebquote:
In de top 20quote:Op maandag 29 december 2025 14:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar sowieo is meer Italiaans (anderstalig überhaupt) in de Top 20 zeer toe te juichen
Te beginnen met Soldi
@:cee @:billdauterive
Kijk jij nou maar uit, voor je het weet stook ik ze allemaal weer tegen jou op.quote:Op maandag 29 december 2025 14:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden door Billie
Ik heb wel een kom warme soepquote:Op maandag 29 december 2025 14:06 schreef BillDauterive het volgende:
Het voelt als een warm bad hier.
Als je hem niet kent, is het absoluut een aanrader. Ook nog een Top 10-hit geweest in Nederland.quote:Op maandag 29 december 2025 14:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar sowieo is meer Italiaans (anderstalig überhaupt) in de Top 20 zeer toe te juichen
Te beginnen met Soldi
@:cee @:billdauterive
Met neppalmbomen aan weerszijden?quote:Op maandag 29 december 2025 14:06 schreef BillDauterive het volgende:
Het voelt als een warm bad hier.
Gratis ophalen, je adres erbij zetten en van de chaos genieten.quote:Op maandag 29 december 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit te twijfelen hem weer te verkopen, maar dan zit je weer met dar marktplaatsvolk waar ik geen zin in heb
Typoquote:
Die had wel mooie fake trees op de achtergrond.quote:Op maandag 29 december 2025 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
echt of nepquote:Op maandag 29 december 2025 14:07 schreef peaceman het volgende:
Dit nummer draag ik op aan onze kerstboom
Mooie uithaal zit daarinquote:Op maandag 29 december 2025 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jajaquote:
Wacht zijn wij ook in beeld!?quote:Op maandag 29 december 2025 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je zou maar een radio hoofd hebben tijdens de top2000
Ben je alsnog steeds in beeld!
Ik zat me al af te vragen wat die paar anderen hier dedenquote:Op maandag 29 december 2025 14:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Zit ik nou trouwens in ESF te posten?
Zoek hulpquote:Op maandag 29 december 2025 13:59 schreef Robert1604 het volgende:
Als ik deze er aan opdraag zou je het antwoord wel moeten wetenquote:
Dat ding zit nog nieuw in de doos en is een speciale editie, die ga ik niet gratis wegzettenquote:Op maandag 29 december 2025 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gratis ophalen, je adres erbij zetten en van de chaos genieten.
Alsof dat bij mij nodig isquote:Op maandag 29 december 2025 14:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar uit, voor je het weet stook ik ze allemaal weer tegen jou op.
geen echte hebben staan...tssssquote:Op maandag 29 december 2025 14:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ik deze er aan opdraag zou je het antwoord wel moeten weten
Joh, het is Radioheadquote:
Deze is wel heel fraai qua opbouw hoor.quote:
Ik zie bomen liever gewoon in de grond staanquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:23 schreef Dagoduck het volgende:
Zag Radiohead op Werchter 2017 en moest wel even inkomen. Mijn maten zijn na een handvol nummers naar de camping gegaan. Tweede helft van het concert zat ik er wat beter in, toen voor mij ook wat bekende nummers.
Ik heb tijdens het concert nog een T-shirt van Foo Fighters gekocht en daar stond toen een vent tegen de merchandisestand te pissen, terwijl hij met de verkoopster stond te praten![]()
Nee, ja, misschien.quote:Op maandag 29 december 2025 14:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Zit ik nou trouwens in ESF te posten?
Boer zoekt vrouw in bad?quote:Op maandag 29 december 2025 14:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer wat nieuws.
Top 2000 luisteren, mijn werk in de gaten houden en fokken in bad. Mijn setup is niet ergonomisch verantwoord en ronduit gevaarlijk, maar je moet wat
IJskoud bad.quote:
wij worden allemaal ouder en wijzerquote:Op maandag 29 december 2025 14:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is Radiohead toch bizar goed. Vreemd dat het zo lang heeft geduurd voor ik dat zag.
Living on the edge!quote:Op maandag 29 december 2025 14:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer wat nieuws.
Top 2000 luisteren, mijn werk in de gaten houden en fokken in bad. Mijn setup is niet ergonomisch verantwoord en ronduit gevaarlijk, maar je moet wat
je gaat geen Whitneytje doen tochquote:Op maandag 29 december 2025 14:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer wat nieuws.
quote:Op maandag 29 december 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
Tijdens mijn 1e studiejaar heb ik een keer gezegd dat ik zo niet wist welke liedjes van Radiohead waren.
Weken later, een keer tijdens college dat de docent een filmpje afspeelde met muziek van Radiohead.
Stuurde een gozer mij een sms "DIT is radiohead"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |