Heyy, dat wist ik nietquote:Op maandag 29 december 2025 14:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Met dank aan de geniale Jovanottiwiens origineel er helaas niet in staat
Bekijk deze YouTube-video
Ergens in je huisquote:Op maandag 29 december 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog een special edition Billy boekenkast staan die ik in elkaar kan zetten, weet alleen niet waar ik hem moet neerzetten, impulsaankoop
Die emoji's maken het af.quote:Op maandag 29 december 2025 14:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]![]()
Veel troep getypt en gelezen in deze topics, maar dit spant de kroon
@Fred_B hou me tegenquote:Op maandag 29 december 2025 14:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jullie Spanjaarden houden alleen maar van die SloMo-pop en eaeaeaea Flamengo.
En Do It For Your Loba-achtige pareltjes.quote:Op maandag 29 december 2025 14:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jullie Spanjaarden houden alleen maar van die SloMo-pop en eaeaeaea Flamengo.
Nog niet naar gekekenquote:Op maandag 29 december 2025 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stappen jullie over van zorgverzekeraar?
Goed zo Fredquote:Op maandag 29 december 2025 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En Do It For Your Loba-achtige pareltjes.
Et tu, Fretus?quote:Op maandag 29 december 2025 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En Do It For Your Loba-achtige pareltjes.
Die ken ik niet, maar sowieo is meer Italiaans (anderstalig überhaupt) in de Top 2000 zeer toe te juichenquote:Op maandag 29 december 2025 14:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
L’ombelico del Mondo hoort er natuurlijk ook in.
De waarheid mag gezegd worden door Billiequote:
Zit te twijfelen hem weer te verkopen, maar dan zit je weer met dar marktplaatsvolk waar ik geen zin in hebquote:
In de top 20quote:Op maandag 29 december 2025 14:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar sowieo is meer Italiaans (anderstalig überhaupt) in de Top 20 zeer toe te juichen
Te beginnen met Soldi
@:cee @:billdauterive
Kijk jij nou maar uit, voor je het weet stook ik ze allemaal weer tegen jou op.quote:Op maandag 29 december 2025 14:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden door Billie
Ik heb wel een kom warme soepquote:Op maandag 29 december 2025 14:06 schreef BillDauterive het volgende:
Het voelt als een warm bad hier.
Als je hem niet kent, is het absoluut een aanrader. Ook nog een Top 10-hit geweest in Nederland.quote:Op maandag 29 december 2025 14:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar sowieo is meer Italiaans (anderstalig überhaupt) in de Top 20 zeer toe te juichen
Te beginnen met Soldi
@:cee @:billdauterive
Met neppalmbomen aan weerszijden?quote:Op maandag 29 december 2025 14:06 schreef BillDauterive het volgende:
Het voelt als een warm bad hier.
Gratis ophalen, je adres erbij zetten en van de chaos genieten.quote:Op maandag 29 december 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit te twijfelen hem weer te verkopen, maar dan zit je weer met dar marktplaatsvolk waar ik geen zin in heb
Typoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |