Grmblquote:Op maandag 29 december 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee wat het allemaal was, maar wel van die oorverkrachtende Nederlandstalige popmuziek, vrees die Bankrukkers ofzo
Doe maar mij het ekte origineel van Olaf Henningquote:Op maandag 29 december 2025 13:50 schreef Gehenna het volgende:
Origineel van de Dikdakkers is natuurlijk beter
Bekijk deze YouTube-video
als je alleen maar pop toppers wilt dan is de Q Music top 1000 een betere lijst voor jouquote:Op maandag 29 december 2025 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze zouden op zich ooit gewoon een keer een gejureerde Top 2000 moeten maken. Vind ik dan. Alleen maar Pop toppers. Geen meuk.
Essiequote:
Ja. Maar eigenlijk ook nee, want dan is de wissel en voor het café staat er dan een mannetje de mensen op te waren met Baila de Gasolina en t Dondert en t Bliksemtquote:Op maandag 29 december 2025 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Horen ze in het café ook de reclame?
Schroef een kast uit en in elkaar.quote:Op maandag 29 december 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel zin om te klussen, al heb ik niets om te klussen.
We hebben hier duidelijk een andere mening over. Als Baila de Gasolina in de top 2000 staat, wil ik dat uurtje in het café staanquote:Op maandag 29 december 2025 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat die NOOIT in de Top 2000 komt.
Nummer 7 is níet een van die twee nummers.quote:Op maandag 29 december 2025 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Als nummer 7 één van die twee nummers is, stel ik voor dat wij elkaar gewoon niet meer erkennen vanaf nu.
Ik heb genoeg om te klussen, maar moet ook nog allemaal dingen kopen om te klussenquote:Op maandag 29 december 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doe je nou dan?!quote:Op maandag 29 december 2025 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Als nummer 7 één van die twee nummers is, stel ik voor dat wij elkaar gewoon niet meer erkennen vanaf nu.
Oeh mijn andere leuke hobbyquote:Op maandag 29 december 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb genoeg om te klussen, maar moet ook nog allemaal dingen kopen om te klussen
Dat gejoooh jooooh en frikandello kroketto carrero is wel vrij niveauloos ja. Al schreeuwt het wel lekker mee dat bailabailabailaquote:Op maandag 29 december 2025 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We hebben hier duidelijk een andere mening over. Als Baila de Gasolina in de top 2000 staat, wil ik dat uurtje in het café staan
Zeg nou eerlijk, is dit erger dan een zoveelste van Suzan & Freek, Coldplay of Volbeat?
Mijn vader kan dat heel goed, redenen verzinnen om te klussen terwijl het helemaal niet nodig is.quote:Op maandag 29 december 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Mooiquote:Op maandag 29 december 2025 13:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Nummer 7 is níet een van die twee nummers.
Nja, het is gewoon een party top-1000 he. Dus een beetje de 538 equivalent van Q's Foute. Ze apen elkaar allemaal naquote:
Ik begrijp het ook niet zo, misschien is het een beetje 'cringe' of whatever, maar het is wel een lekker nummer om op los te gaan of zo. Tijdens uitgaan genoeg lol mee beleefdquote:Op maandag 29 december 2025 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We hebben hier duidelijk een andere mening over. Als Baila de Gasolina in de top 2000 staat, wil ik dat uurtje in het café staan
Zeg nou eerlijk, is dit erger dan een zoveelste van Suzan & Freek, Coldplay of Volbeat?
Toen had jij er gelijk zin in!quote:Op maandag 29 december 2025 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Maar eigenlijk ook nee, want dan is de wissel en voor het café staat er dan een mannetje de mensen op te waren met Baila de Gasolina en t Dondert en t Bliksemt
Geen zin om met deze dagen naar de Ikea en bouwmarkten te gaanquote:
Wat een prachtige techniek.quote:Op maandag 29 december 2025 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Maar eigenlijk ook nee, want dan is de wissel en voor het café staat er dan een mannetje de mensen op te waren met Baila de Gasolina en t Dondert en t Bliksemt
Dat ziet er altijd zo raar uit , alsof er een winterpeen ergens dwars zitquote:Op maandag 29 december 2025 13:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Snelwandelen. Heywoodu zou er trots op zijn.
Ja, daarom was ik ook zo'n feestnummertje tijdens Rehab met mijn rum-cola.quote:
ook leuk dat je de lijst alleen kan bekijken in blokjes van 16quote:Op maandag 29 december 2025 13:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nja, het is gewoon een party top-1000 he. Dus een beetje de 538 equivalent van Q's Foute. Ze apen elkaar allemaal na
https://www.538.nl/muziek(...)-party-top-1000-2025
Is dit een twitterbericht?quote:Op maandag 29 december 2025 13:59 schreef Robert1604 het volgende:
Wat een "diversiteit" trouwens😁 bij de #top2000.
wat is dit nou weerquote:Op maandag 29 december 2025 13:59 schreef Robert1604 het volgende:
Wat een "diversiteit" trouwens😁 bij de #top2000.
Viel me tijdens #seriousrequest2025 ook al op.Maar de multiculturele samenleving is prima gelukt hoor, dat hoor je dan weer uit linkse kringen😬🥱...
Ik heb ooit in een bar gevraagd of ze dit nummer wilden opzetten. Dat gebeurde en even laat liep een stom Limburgs koppel ziedend de bar uit vanwege de 'kutmuziek'.quote:Op maandag 29 december 2025 13:58 schreef alopio het volgende:
Fairytale Of New York - The Pogues & Kirsty Maccoll
beste kerstplaat YOU MAGGOT
Mijn favoriete winkels in random volgorde:quote:Op maandag 29 december 2025 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen zin om met deze dagen naar de Ikea en bouwmarkten te gaan
Ik ga na de pot Hood - Meikle ff kijkenquote:Op maandag 29 december 2025 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stappen jullie over van zorgverzekeraar?
nee, ik zit al prima, en goedkoopquote:Op maandag 29 december 2025 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekker Spaans! Niets mis mee.quote:Op maandag 29 december 2025 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zal je toch niet verrassen dat ik wat negatieve gevoelens ervaar bij dat liedje
Vraag het op een normale manier dan.quote:Op maandag 29 december 2025 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |