Grmblquote:Op maandag 29 december 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee wat het allemaal was, maar wel van die oorverkrachtende Nederlandstalige popmuziek, vrees die Bankrukkers ofzo
Doe maar mij het ekte origineel van Olaf Henningquote:Op maandag 29 december 2025 13:50 schreef Gehenna het volgende:
Origineel van de Dikdakkers is natuurlijk beter
Bekijk deze YouTube-video
als je alleen maar pop toppers wilt dan is de Q Music top 1000 een betere lijst voor jouquote:Op maandag 29 december 2025 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze zouden op zich ooit gewoon een keer een gejureerde Top 2000 moeten maken. Vind ik dan. Alleen maar Pop toppers. Geen meuk.
Essiequote:
Ja. Maar eigenlijk ook nee, want dan is de wissel en voor het café staat er dan een mannetje de mensen op te waren met Baila de Gasolina en t Dondert en t Bliksemtquote:Op maandag 29 december 2025 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Horen ze in het café ook de reclame?
Schroef een kast uit en in elkaar.quote:Op maandag 29 december 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel zin om te klussen, al heb ik niets om te klussen.
We hebben hier duidelijk een andere mening over. Als Baila de Gasolina in de top 2000 staat, wil ik dat uurtje in het café staanquote:Op maandag 29 december 2025 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat die NOOIT in de Top 2000 komt.
Nummer 7 is níet een van die twee nummers.quote:Op maandag 29 december 2025 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Als nummer 7 één van die twee nummers is, stel ik voor dat wij elkaar gewoon niet meer erkennen vanaf nu.
Ik heb genoeg om te klussen, maar moet ook nog allemaal dingen kopen om te klussenquote:Op maandag 29 december 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doe je nou dan?!quote:Op maandag 29 december 2025 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Als nummer 7 één van die twee nummers is, stel ik voor dat wij elkaar gewoon niet meer erkennen vanaf nu.
Oeh mijn andere leuke hobbyquote:Op maandag 29 december 2025 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb genoeg om te klussen, maar moet ook nog allemaal dingen kopen om te klussen
Dat gejoooh jooooh en frikandello kroketto carrero is wel vrij niveauloos ja. Al schreeuwt het wel lekker mee dat bailabailabailaquote:Op maandag 29 december 2025 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We hebben hier duidelijk een andere mening over. Als Baila de Gasolina in de top 2000 staat, wil ik dat uurtje in het café staan
Zeg nou eerlijk, is dit erger dan een zoveelste van Suzan & Freek, Coldplay of Volbeat?
Mijn vader kan dat heel goed, redenen verzinnen om te klussen terwijl het helemaal niet nodig is.quote:Op maandag 29 december 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |