geen echte hebben staan...tssssquote:Op maandag 29 december 2025 14:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ik deze er aan opdraag zou je het antwoord wel moeten weten
Joh, het is Radioheadquote:
Deze is wel heel fraai qua opbouw hoor.quote:
Ik zie bomen liever gewoon in de grond staanquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:23 schreef Dagoduck het volgende:
Zag Radiohead op Werchter 2017 en moest wel even inkomen. Mijn maten zijn na een handvol nummers naar de camping gegaan. Tweede helft van het concert zat ik er wat beter in, toen voor mij ook wat bekende nummers.
Ik heb tijdens het concert nog een T-shirt van Foo Fighters gekocht en daar stond toen een vent tegen de merchandisestand te pissen, terwijl hij met de verkoopster stond te praten![]()
Nee, ja, misschien.quote:Op maandag 29 december 2025 14:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Zit ik nou trouwens in ESF te posten?
Boer zoekt vrouw in bad?quote:Op maandag 29 december 2025 14:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer wat nieuws.
Top 2000 luisteren, mijn werk in de gaten houden en fokken in bad. Mijn setup is niet ergonomisch verantwoord en ronduit gevaarlijk, maar je moet wat
IJskoud bad.quote:
wij worden allemaal ouder en wijzerquote:Op maandag 29 december 2025 14:10 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is Radiohead toch bizar goed. Vreemd dat het zo lang heeft geduurd voor ik dat zag.
Living on the edge!quote:Op maandag 29 december 2025 14:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer wat nieuws.
Top 2000 luisteren, mijn werk in de gaten houden en fokken in bad. Mijn setup is niet ergonomisch verantwoord en ronduit gevaarlijk, maar je moet wat
je gaat geen Whitneytje doen tochquote:Op maandag 29 december 2025 14:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik probeer wat nieuws.
quote:Op maandag 29 december 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
Tijdens mijn 1e studiejaar heb ik een keer gezegd dat ik zo niet wist welke liedjes van Radiohead waren.
Weken later, een keer tijdens college dat de docent een filmpje afspeelde met muziek van Radiohead.
Stuurde een gozer mij een sms "DIT is radiohead"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |