Die had wel mooie fake trees op de achtergrond.quote:Op maandag 29 december 2025 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En Do It For Your Loba-achtige pareltjes.
echt of nepquote:Op maandag 29 december 2025 14:07 schreef peaceman het volgende:
Dit nummer draag ik op aan onze kerstboom
Mooie uithaal zit daarinquote:Op maandag 29 december 2025 14:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En Do It For Your Loba-achtige pareltjes.
Jajaquote:
Wacht zijn wij ook in beeld!?quote:Op maandag 29 december 2025 14:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je zou maar een radio hoofd hebben tijdens de top2000
Ben je alsnog steeds in beeld!
Ik zat me al af te vragen wat die paar anderen hier dedenquote:Op maandag 29 december 2025 14:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Zit ik nou trouwens in ESF te posten?
Zoek hulpquote:Op maandag 29 december 2025 13:59 schreef Robert1604 het volgende:
Wat een "diversiteit" trouwens😁 bij de #top2000.
Viel me tijdens #seriousrequest2025 ook al op.Maar de multiculturele samenleving is prima gelukt hoor, dat hoor je dan weer uit linkse kringen😬🥱...
Als ik deze er aan opdraag zou je het antwoord wel moeten wetenquote:
Dat ding zit nog nieuw in de doos en is een speciale editie, die ga ik niet gratis wegzettenquote:Op maandag 29 december 2025 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gratis ophalen, je adres erbij zetten en van de chaos genieten.
Alsof dat bij mij nodig isquote:Op maandag 29 december 2025 14:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar uit, voor je het weet stook ik ze allemaal weer tegen jou op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |