SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dank u, het is een gave denk ik.quote:
Moggequote:
Tof! Steeds meer kerken die dat uitstapje maken, volgens mijquote:Op zondag 28 december 2025 13:13 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes een kerk bij mij in de regio heeft vanavond een Top 2000-kerkdienst
Ik moet morgen gewoon werkenquote:Op zondag 28 december 2025 12:37 schreef Yesse het volgende:
Goedemiddag! Voelt nu niet alsof het morgen gewoon een maandag is..
Gisteren voelde ook geen zaterdagquote:Op zondag 28 december 2025 12:37 schreef Yesse het volgende:
Goedemiddag! Voelt nu niet alsof het morgen gewoon een maandag is..
Dat zou het moeten zijn jaquote:Op zondag 28 december 2025 13:40 schreef NailQueen het volgende:
Maar dit is de magische plek toch? Dat je geen idee hebt welke dag het is totdat je Bohemian Rhapsody hoort en het nieuwe jaar begint.
Ik ookquote:
Ik mag morgen ook weer.quote:
Ik heb vrij genomen omdat ik maar 2 dagen hoefde te werken en het zeer rustig isquote:Op zondag 28 december 2025 14:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ookEn geen idee hoeveel mensen er daadwerkelijk op kantoor zullen zijn, behalve 'niet veel'
Je moet juist vrij zien te krijgen op dagen dat het heel druk isquote:Op zondag 28 december 2025 14:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb vrij genomen omdat ik maar 2 dagen hoefde te werken en het zeer rustig is
Eens. Ik heb juist bewust de komende dagen geen vrij genomen omdat er dan verder toch niemand isquote:Op zondag 28 december 2025 14:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Je moet juist vrij zien te krijgen op dagen dat het heel druk isDan haal je er veel meer uit!
Weet het bedrijf ook dat je vrij bent?quote:Op zondag 28 december 2025 14:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens. Ik heb juist bewust de komende dagen vrij genomen omdat er dan verder toch niemand is
Excuus. Ik bedoelde dat ik juist geen vrij genomen heb. Ik heb deze maand verder veel vrij gehad en volgende week grotendeels ook nog, maar ik wilde geen drie dagen gebruiken die normaal toch al vrij rustig zijn.quote:Op zondag 28 december 2025 14:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet het bedrijf ook dat je vrij bent?
Dan ren je toch linea recta gelijk weer de kerk uit als die hoort.quote:Op zondag 28 december 2025 16:37 schreef H_T het volgende:
Even geprobeerd uit te vinden hoe lang die Top 2000-kerkdienst duurt. Dat heb ik nog niet gevonden, maar wel dat er liedjes van Blof en Yves Berendse op het programma staan. Maakt het geheel toch minder aantrekkelijk
Ja, idd.quote:Op zondag 28 december 2025 13:40 schreef NailQueen het volgende:
Maar dit is de magische plek toch? Dat je geen idee hebt welke dag het is totdat je Bohemian Rhapsody hoort en het nieuwe jaar begint.
Om mensen te lokken draaien ze Hozier?quote:Op zondag 28 december 2025 13:13 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes een kerk bij mij in de regio heeft vanavond een Top 2000-kerkdienst
Gisteravond was er ook een gong (na Big in Japan van Alphaville). Dus het is al 2026.quote:Op zondag 28 december 2025 13:40 schreef NailQueen het volgende:
Voor het zingen de kerk uitquote:Op zondag 28 december 2025 17:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan ren je toch linea recta gelijk weer de kerk uit als die hoort.
Ik ookquote:
Dezelfde meeting?quote:
Wij hebben zojuist Tubular Bells overleefd met de Top 2000. Dan moeten een paar meetings ook wel lukken.quote:Op zondag 28 december 2025 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weltrusten
Sterkte aan degenen die morgen meetings hebben.
Er past een heel jaar in meetings in het overgewaardeerde Tubular Bells dus een paar moet toch wel lukken. Glenn Faria heeft niet voor een liedje over Tubular Bells gemaakt.quote:Op maandag 29 december 2025 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij hebben zojuist Tubular Bells overleefd met de Top 2000. Dan moeten een paar meetings ook wel lukken.
Hij was eerst ook om 11 uur maar hij is verzet naar 14quote:Op zondag 28 december 2025 22:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die van mij is om 11 uur, die van jou @:yesse?
Ja, die had ik ook nog even meegepakt. Met de overvloed aan Bassie & Adriaan gifjes in het topic.quote:Op maandag 29 december 2025 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij hebben zojuist Tubular Bells overleefd met de Top 2000. Dan moeten een paar meetings ook wel lukken.
Oh, wel goed dat je het zegt, anders zou @Arizona ook te vroeg bij de meeting zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 07:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij was eerst ook om 11 uur maar hij is verzet naar 14
Mijn meeting staat nog steeds om 11quote:Op maandag 29 december 2025 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, wel goed dat je het zegt, anders zou @:arizona ook te vroeg bij de meeting zijn.
Altijd zijn dat soort dingen.quote:Op maandag 29 december 2025 10:05 schreef Yesse het volgende:
Fijn. Ik ben slechts een tussenpersoon in een project dat 1 januari af moet. Ik heb begin november nog gevraagd of er nog zaken waren die geregeld moesten worden aan onze kant. Toen kreeg ik 2 antwoorden. Nu stuurde ze een week geleden opeens NOG iets wat nog open stond. Dus ik stuur dat door naar de persoon die dat moet regelen. Die geeft aan erachteraan te gaan. Nu blijkt het alsnog niet geregeld te zijn en is iedereen op vakantie.
Maar ik kan het niet zelf regelen want die optie heb ik niet...
Pas om 8:47 je telefoon pakken?quote:Op maandag 29 december 2025 10:20 schreef Meke het volgende:
Ik had ook geen meetings vandaag, dus dacht: ik begin lekker rustig aan vanochtend. Pak ik mijn telefoon om 08.47, zie ik dat er twee minuten geleden een meeting begonnen isGelukkig was het gewoon een collega die even wilde bijkletsen dus was prima zo
Ja lekker tot 8.42 in bed gelegenquote:Op maandag 29 december 2025 10:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Pas om 8:47 je telefoon pakken?
Wat een luiheid
Oh, herkenbaar. Ik ben nu ook voor een aantal projecten tussenpersoon tussen externe partijen en mensen van ons. En het is verbazingwekkend hoeveel mensen hoe weinig voor elkaar hebbenquote:Op maandag 29 december 2025 10:05 schreef Yesse het volgende:
Fijn. Ik ben slechts een tussenpersoon in een project dat 1 januari af moet. Ik heb begin november nog gevraagd of er nog zaken waren die geregeld moesten worden aan onze kant. Toen kreeg ik 2 antwoorden. Nu stuurde ze een week geleden opeens NOG iets wat nog open stond. Dus ik stuur dat door naar de persoon die dat moet regelen. Die geeft aan erachteraan te gaan. Nu blijkt het alsnog niet geregeld te zijn en is iedereen op vakantie.
Maar ik kan het niet zelf regelen want die optie heb ik niet...
Ja soms vraag ik me ook af waarom zoveel mensen zo weinig collegialiteit lijken te hebben. Als het hen maar goed uit komt..quote:Op maandag 29 december 2025 10:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, herkenbaar. Ik ben nu ook voor een aantal projecten tussenpersoon tussen externe partijen en mensen van ons. En het is verbazingwekkend hoeveel mensen hoe weinig voor elkaar hebben. Van beide kanten.
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 29 december 2025 11:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar wie plant er sowieso voor 9:00 uur een meeting (bijpraten of meer) in?
Ik ben hier ook altijd verbaasd overquote:Op maandag 29 december 2025 11:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja soms vraag ik me ook af waarom zoveel mensen zo weinig collegialiteit lijken te hebben. Als het hen maar goed uit komt..
quote:
Jeetje zeg. Ik had die collega echt nooit meer aangekeken.quote:Op maandag 29 december 2025 10:20 schreef Meke het volgende:
Ik had ook geen meetings vandaag, dus dacht: ik begin lekker rustig aan vanochtend. Pak ik mijn telefoon om 08.47, zie ik dat er twee minuten geleden een meeting begonnen isGelukkig was het gewoon een collega die even wilde bijkletsen dus was prima zo
Ja ik zou daar ook wel hele gemengde gevoelens bij hebben. Ik vind het leuk dat er hier in de baai nog wel vuurwerk te zien is. Maar ja, Nederlanders kunnen gewoon niet met vuurwerk omgaan vrees ikquote:Op maandag 29 december 2025 12:49 schreef Arizona het volgende:
NM en dochter zijn voor de laatste keer vuurwerk kopen in Duitsland
Dat doen ze echt al sinds dochter piepklein was. Een traditie komt ten einde.
Voor de huisdieren en het milieu en de oogjes enzo vind ik het prima hoor, dat vuurwerkverbod. Maar tóch vind een groot deel van mij het ook jammer dat het consumentenvuurwerk verdwijnt. Het hoort voor mij toch wel bij het uitluiden van het oude jaar en het vieren van het nieuwe jaar.
De grootste problemen en de meeste (en zwaarste) letsels worden veroorzaakt door het illegale vuurwerk. Dus wat doen we in Nederland: we maken ál het vuurwerk illegaal, dat lost het opquote:Op maandag 29 december 2025 13:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik zou daar ook wel hele gemengde gevoelens bij hebben. Ik vind het leuk dat er hier in de baai nog wel vuurwerk te zien is. Maar ja, Nederlanders kunnen gewoon niet met vuurwerk omgaan vrees ik
Preciesquote:Op maandag 29 december 2025 14:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
De grootste problemen en de meeste (en zwaarste) letsels worden veroorzaakt door het illegale vuurwerk. Dus wat doen we in Nederland: we maken ál het vuurwerk illegaal, dat lost het op.
Helaas zijn er genoeg idioten die er niet mee om kunnen gaan of er misbruik van maken. Dan heb ik liever gewoon een centrale vuurwerkshow.quote:Op maandag 29 december 2025 12:49 schreef Arizona het volgende:
Voor de huisdieren en het milieu en de oogjes enzo vind ik het prima hoor, dat vuurwerkverbod. Maar tóch vind een groot deel van mij het ook jammer dat het consumentenvuurwerk verdwijnt. Het hoort voor mij toch wel bij het uitluiden van het oude jaar en het vieren van het nieuwe jaar.
Maar dat gaat dan dus ook weer vooral om het illegale spul. De gemiddelde sierpotjes-afsteker veroorzaak niet zoveel ellende. En omdat we het niet voor elkaar krijgen om goed te handhaven op het illegale vuurwerk, verbieden we alles maar.quote:Op maandag 29 december 2025 14:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Helaas zijn er genoeg idioten die er niet mee om kunnen gaan of er misbruik van maken. Dan heb ik liever gewoon een centrale vuurwerkshow.
Waardoor het enige vuurwerk dat nog in Nederland te krijgen is illegaal vuurwerk is, en als je dan toch al illegaal bezig bent kan je net zo goed meteen de zwaarste knallers kopen toch?quote:Op maandag 29 december 2025 14:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
De grootste problemen en de meeste (en zwaarste) letsels worden veroorzaakt door het illegale vuurwerk. Dus wat doen we in Nederland: we maken ál het vuurwerk illegaal, dat lost het op.
Ik ben ook benieuwd wat het doet voor het aantal mensen dat met een slok op achter het stuur stapt omdat de show toch wel ver weg is of omdat het weer tegen zitquote:Op maandag 29 december 2025 14:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar dat gaat dan dus ook weer vooral om het illegale spul. De gemiddelde sierpotjes-afsteker veroorzaak niet zoveel ellende. En omdat we het niet voor elkaar krijgen om goed te handhaven op het illegale vuurwerk, verbieden we alles maar.
Die centrale vuurwerkshows, ik ben heel benieuwd of die er volgend jaar in grote getalen zullen zijn. Denk dat er nog heel wat pyrotechnici opgeleid moeten worden als dat in iedere plaats in Nederland georganiseerd zou worden.
Precies!quote:Op maandag 29 december 2025 14:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Waardoor het enige vuurwerk dat nog in Nederland te krijgen is illegaal vuurwerk is, en als je dan toch al illegaal bezig bent kan je net zo goed meteen de zwaarste knallers kopen toch?
Ook dat. En opstootjes enzo als iedereen met zijn zatte hoofd daar verschijnt.quote:Op maandag 29 december 2025 14:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wat het doet voor het aantal mensen dat met een slok op achter het stuur stapt omdat de show toch wel ver weg is of omdat het weer tegen zit
Op ons platteland doen we aan carbidschietenquote:Op maandag 29 december 2025 14:26 schreef Strani het volgende:
Die centrale vuurwerkshows, dat is leuk als je ook daadwerkelijk centraal woont. Maar in een buitenwijk of zelfs op het platteland zal het dan heel stil worden. En ik vrees dat ook juist meer mensen (dronken) in de auto zullen stappen om naar zo'n show te gaan.
Ik verwacht dat volgend jaar echt verschrikkelijk wordtquote:Op maandag 29 december 2025 14:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op ons platteland doen we aan carbidschieten![]()
Ik hoop dat het allemaal wel goedkomt, maar ik verwacht eerlijk gezegd niet dat het vuurwerkverbod zoveel gaat oplossen als dat men hoopt. Nou ja, we gaan het volgend jaar zien.
Dit kan niet meer misgaan!quote:Op maandag 29 december 2025 14:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat volgend jaar echt verschrikkelijk wordtVolgens mij is de hoop vooral dat het steeds minder in de cultuur van NL gaat komen, waardoor het over een paar jaar wel rustig is. Lijkt me een topplan
Ik vond vuurwerk ook altijd leuk en een mooie afsluiter van het jaar, maar er zijn niet echt goede argumenten voor vuurwerkquote:Op maandag 29 december 2025 12:49 schreef Arizona het volgende:
Vuurwerk in de cultuur is niet zo het probleem. Massaal niet om kunnen gaan met vuurwerk is het probleem.quote:Op maandag 29 december 2025 14:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat volgend jaar echt verschrikkelijk wordtVolgens mij is de hoop vooral dat het steeds minder in de cultuur van NL gaat komen, waardoor het over een paar jaar wel rustig is. Lijkt me een topplan
Objectief gezien inderdaad nietquote:Op maandag 29 december 2025 14:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vond vuurwerk ook altijd leuk en een mooie afsluiter van het jaar, maar er zijn niet echt goede argumenten voor vuurwerk
En dan komen ze aan en dan wordt net die show afgelast van wege windkracht 2,5+ oid. Dan heb je een heleboel chagrijnige mensen met een slok op bij elkaar op een plein. Dat zal gezellig worden.quote:Op maandag 29 december 2025 14:26 schreef Strani het volgende:
Die centrale vuurwerkshows, dat is leuk als je ook daadwerkelijk centraal woont. Maar in een buitenwijk of zelfs op het platteland zal het dan heel stil worden. En ik vrees dat ook juist meer mensen (dronken) in de auto zullen stappen om naar zo'n show te gaan.
Oh ja dat ook nogquote:Op maandag 29 december 2025 17:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan komen ze aan en dan wordt net die show afgelast van wege windkracht 2,5+ oid. Dan heb je een heleboel chagrijnige mensen met een slok op bij elkaar op een plein. Dat zal gezellig worden.
Hele mooie race inderdaadquote:Op maandag 29 december 2025 18:49 schreef Redefine het volgende:
Wat een 1500 meter bij de vrouwenMooi dat Rijpma De Jong. En dan 0.01 voor op Femke Kok en 0.03 voor op Groenewoud.
Pfff, het is al weken DECquote:Op maandag 29 december 2025 19:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hele mooie race inderdaadPost je niet mee in het OKT-topic?
Eigenlijk steeds vergeten om daar mee te postenquote:Op maandag 29 december 2025 19:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hele mooie race inderdaadPost je niet mee in het OKT-topic?
We zitten al bijna op het niveau dat we alleen nog maar net het decennium kijken.quote:Op maandag 29 december 2025 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Op onze leeftijd zijn we al blij als we in hetzelfde jaar zitten
Heb je al een uitslag ?quote:Op maandag 15 december 2025 17:49 schreef Strani het volgende:
Mijn moeder heeft zo'n DNA kit van myheritage besteld. Dus ik ga binnenkort ook weten wat ik in elk geval voor de helft ben. Ik heb wel mijn vrees uitgesproken dat we deels Belgisch kunnen zijn maar ze heeft me verzekerd dat die kans nihil is. Gelukkig maar.
Ah leuk! Nee ik denk dat het nog wel even duurtquote:Op maandag 29 december 2025 19:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heb je al een uitslag ?
Sinds dit weekend heb ik ook een account daar. Dat zijn van die gesprekken die met kerst komen, hoe zat het ook alweer.
De stamboom van mijn vader is daar echt heel mooi in kaart gebracht. Ik wist dat er een site bestond met die informatie maar met goed zoeken bleek dat de beheerder die naar myheritage had verplaatst.
De beheerder had meteen een aantal vragen voor mij. En myheritage heeft een gedeelte van die gegevens op mijn gedeelte gezet waardoor ik wat dingen kon aanpassen.
Aan de andere kant, als het hem al niet waard is slechts 0.005 seconden sneller te schaatsen dan kan je je afvragen of hij wel echt wil.quote:Op maandag 29 december 2025 19:41 schreef Redefine het volgende:
Wel zuur voor Prins. Mist op 0.005 de SpelenHopelijk wel op de 1500 meter morgen.
Je moet je nooit teveel willen inspannen hequote:Op maandag 29 december 2025 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als het hem al niet waard is slechts 0.005 seconden sneller te schaatsen dan kan je je afvragen of hij wel echt wil.
Ja, dat zeg ik ook altijd.quote:Op maandag 29 december 2025 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet je nooit teveel willen inspannen he
Mede? Alleen daarom toch.quote:Op maandag 29 december 2025 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook altijd.
Mede daarom sta ik ook nooit op de Olympische Spelen.
Technisch gezien wel natuurlijk, maar ergens vermoed ik ook nog wel een of ander wereldwijd complot van de rijken der aarde om mij erbuiten te houden.quote:
Als dat zo is, vraag ik me wel af waarom zo’n Kjeld er dan wel iedere keer bij isquote:Op maandag 29 december 2025 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Technisch gezien wel natuurlijk, maar ergens vermoed ik ook nog wel een of ander wereldwijd complot van de rijken der aarde om mij erbuiten te houden.
Ik heb alles wat ik wilde doen qua werk dit jaar nu afquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:15 schreef H_T het volgende:
Op naar mijn laatste werkdag van het jaar
Ik heb een paar taakjes zo lang uitgesteld dat ik ze vandaag nog wel moet doenquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb alles wat ik wilde doen qua werk dit jaar nu af![]()
(Nou ja eigenlijk op 1 stuk dat ik nog moet schrijven namaar daarvan heb ik besloten dat ik het “over het jaar heen til”
)
Gaan jullie nog weg dan? Half januari lijkt nu nog ver, maar maandav is het alweer de 5e en is het al bijna zoverquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:30 schreef Yesse het volgende:
Jammer dat het maandag allemaal weer gewoon begintNormaliter hebben we altijd de eerste week vrij maar dit jaar hebben we een halve week genomen halverwege januari maar het voelt nu nog als HEEL ver weg
Ja lekker even eruit. Wel naar een Centerparcs gewoon even niets hoevenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gaan jullie nog weg dan? Half januari lijkt nu nog ver, maar maandav is het alweer de 5e en is het al bijna zover
Heerlijk toch! Wij gingen ook vaak naar Centerparcs toen dochter nog klein was. Je hebt daar gewoon alles voorhanden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja lekker even eruit. Wel naar een Centerparcs gewoon even niets hoeven
Vroeger gingen we bijna alleen maar naar CP ik heb er zoveel goede herinneringen aanquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Wij gingen ook vaak naar Centerparcs toen dochter nog klein was. Je hebt daar gewoon alles voorhanden.
Dat is juist mooi op tijd voor de volgende kerstquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:27 schreef NailQueen het volgende:
Beter laat dan nooit: Ik ga vanavond naar een kerstmarkt
Het heeft gewerktquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:13 schreef H_T het volgende:
Operatie Voetsenbord is geslaagdHij gebruikt nu zijn laptop dus ik weet nog niet hoe effectief het is
Ik ging ook met mijn ouders toen het nog Sporthuis Centrum heettequote:Op dinsdag 30 december 2025 12:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vroeger gingen we bijna alleen maar naar CP ik heb er zoveel goede herinneringen aanWel jammer dat in januari altijd alles dicht is qua bezienswaardigheden op een aantal musea na.
quote:
Lekker alles in de uitverkoop.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:27 schreef NailQueen het volgende:
Beter laat dan nooit: Ik ga vanavond naar een kerstmarkt
Met de park plaza. Mijn nostalgische beeld is in de avond langs de ronde lantaarnpalen met oranje licht en de geur van een open haard gecombineerd met chloorhaar. Dat is echt vakantie voor mijquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ging ook met mijn ouders toen het nog Sporthuis Centrum heette![]()
Ik heb ook niets dan goede herinneringen
En een kleine pot Nutella kopen bij de extra dure supermarkt daarquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Met de park plaza. Mijn nostalgische beeld is in de avond langs de ronde lantaarnpalen met oranje licht en de geur van een open haard gecombineerd met chloorhaar. Dat is echt vakantie voor mij
Barcelona.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef Strani het volgende:
@:redefine welk liedje was het eerder waar je mij voor tagde? Ik was even niet thuis.
Daarom jou ook getagdquote:
Kijken zeker jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Lief!
Nu weer even OKT kijken (en erover posten).
Zo dramatisch als gisteren, op beide afstanden, zal het in elk gevan niet worden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kijken zeker ja![]()
Eigenlijk nog zonde dat ze eindigen met de 1500 meter. Dat is eigenlijk de minst spannende afstand qua top drie. Al weet je het nooit.
Ahhquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Meke het volgende:
Ik moest ineens aan ato denken, hij was vandaag jarig geweest.
Nee. Of Prins moet echt tegenvallen of Van der Bunt moet gekke dingen doen. Al acht ik Hoolwerf meer de verrassing. Het is wel zijn afstand en die zal wel willen bewijzen dat hij naar de Mass Start moet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo dramatisch als gisteren, op beide afstanden, zal het in elk gevan niet worden.
Atoquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Meke het volgende:
Fijne kerel was datquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Meke het volgende:
Die vind ik ook verre van Neil Young zijn beste ja. Vrij saai.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef H_T het volgende:
Vandaag bij de Top 2000 het immer saaie Heart of gold gehoord. Het is mij een raadsel waarom die zo hoog staat
Ik heb hem helaas maar kort mogen meemaken. Maar fijn dat we nog aan hem denken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Meke het volgende:
Ik nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:36 schreef Yesse het volgende:
Ik heb stiekem meer met Wennemars en Schulting dan met Beune en Nuis
Ik heb heel openlijk weinig met Beune en Nuis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:36 schreef Yesse het volgende:
Ik heb stiekem meer met Wennemars en Schulting dan met Beune en Nuis
Is 1 januari vrij voor jou of collega's normaliter niet gewoon?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Morgen lekker alleen de ochtend werken, 1 januari gewoon vrij.
Dat is wel apartquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:09 schreef H_T het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen: de kapsalonloempia's van Lidl smaken meer naar een rotirol dan naar kapsalon
Ja, technisch gezien wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is 1 januari vrij voor jou of collega's normaliter niet gewoon?
Dat mooi dat je gewoon vrij bent.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, technisch gezien wel.
Maar wat gewoon is voor de collega's is niet altijd gewoon voor mij. Vaak wordt er op dit soort dagen toch wel iemand gevraagd en ik ben meestal degene die dat niet erg vindt, maar nu valt alles precies zo in de week dat dit niet nodig is.
Ja, wel eens lekker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat mooi dat je gewoon vrij bent.
Dat klinkt dan meer als een mercado de navidadquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:19 schreef NailQueen het volgende:
Kerstmarkt was wel leuk maar klein. Het was vooral eten en drinken dus we hebben warme chocolademelk en churro's gehad
Nou bedankt he dat jij de wereld laat vergaanquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:21 schreef NailQueen het volgende:
We werden later nog aangesproken door een Engelse jongen die er van overtuigd dat op 3 januari de wereld vergaat tenzij we opeens christen worden. We zijn gelijk weggelopen
Als we gaan gaan we met z'n allenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou bedankt he dat jij de wereld laat vergaan
Ah dan wordt het toch gezellig in een kringetje kumbaya my lord zingen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als we gaan gaan we met z'n allen
Ik wel met Beune. Niet met Nuis, vervelend testosteronmannetje vind ik dat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb heel openlijk weinig met Beune en Nuis.
Is daar ook een reuzenrad en een glijbaan? (Waar je uiteraard voor moet betalen)quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klinkt dan meer als een mercado de navidad
Ik loop al twee dagen te zoeken maar nog geen mercado de navidad gevonden hier in Sevilla.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klinkt dan meer als een mercado de navidad
Ik vind het wel bijzonder dat je drie topschaatssters hebt, Beune, Schulting en Leerdam, en dat dan Leerdam als hét sekssymbool wordt gezien. Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar Beune en Schulting zijn toch veel knapper?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:41 schreef Redefine het volgende:
En met Beune is sowieso als het om sympathiek zijn heel erg weinig mis. Vooral als je het vergelijkt met Schulting. Waarbij ik met die laatste eigenlijk ook geen problemen heb.
Dat weet ik niet maar als je churros con chocolate eet ben je gewoon heel Spaans bezigquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is daar ook een reuzenrad en een glijbaan? (Waar je uiteraard voor moet betalen)
Oh ja die komen hier een stuk meer voorquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik loop al twee dagen te zoeken maar nog geen mercado de navidad gevonden hier in Sevilla.![]()
Wel al vaak een escena de la natividad gezien trouwens.
Beune vind ik nu ook knapper dan voorheen ja. Een paar jaar geleden vond ik het net een Leerdam Light.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijzonder dat je drie topschaatssters hebt, Beune, Schulting en Leerdam, en dat dan Leerdam als hét sekssymbool wordt gezien. Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar Beune en Schulting zijn toch veel knapper?
Dat snap ik persoonlijk ook niet nee. Ik vind die andere twee vele malen aantrekkelijker dan Leerdam. Maar zal wel de combi van lichtblond, girl next door (voor de liefhebbers dan) en uitdagendheid zijn die haar bij de mannen dan zo populair maakt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het wel bijzonder dat je drie topschaatssters hebt, Beune, Schulting en Leerdam, en dat dan Leerdam als hét sekssymbool wordt gezien. Over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar Beune en Schulting zijn toch veel knapper?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bokko was leuk ja. Tonny ook wel, maar dat was wel in de tijd dat er ook weinig alternatieven waren. Wel een verschil met nu. Nu vind ik alle negen niet onaantrekkelijk die naar de OS gaan (knap is dan wat anders).quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:19 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk heb ik maar twee schaatsters ooit écht leuk gevonden. Tonny de Jong en Hege Bokko.
Als je je oud wilt voelen: de dochter van Tonny de Jong is 18 jaar, en een niet onverdienstelijk veldrijdster voor Canada. Nico Knoll heet ze.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:19 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk heb ik maar twee schaatsters ooit écht leuk gevonden. Tonny de Jong en Hege Bokko.
Wat je zegt over de tijd van Tonny is absoluut waar ja. Geen idee waarom het is dat er nu veel meer knappe schaatsters rondrijden. Ja meer nadruk op het uiterlijk maar dan moet de basis ook wel een beetje leuk zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bokko was leuk ja. Tonny ook wel, maar dat was wel in de tijd dat er ook weinig alternatieven waren. Wel een verschil met nu. Nu vind ik alle negen niet onaantrekkelijk die naar de OS gaan (knap is dan wat anders).
En dan zijn er nog veel anderen die ook wel leuk zijn.
Ik voel me elke dag oud BSGquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als je je oud wilt voelen: de dochter van Tonny de Jong is 18 jaar, en een niet onverdienstelijk veldrijdster voor Canada. Nico Knoll heet ze.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:20 schreef Strani het volgende:
Ik mis trouwens dit pak nog steeds heel ergDat stond je dan ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik heb wel eens op de voorpagina van de krant gestaan! Daarna klaagde mijn pa over voetafdrukken op de Telegraafquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:24 schreef Strani het volgende:
Tonny heeft nog in de playboy gestaan hè. Kan je nagaan.
Eigenlijk vind ik het schokkende hieraan dat jij uit een Telegraaf-familie komtquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op de voorpagina van de krant gestaan! Daarna klaagde mijn pa over voetafdrukken op de Telegraaf
Ja. En de dochter van Niemann doet tegenwoordig ook al mee. Nou was die zelf wel ouder, maar ook ouder toen ze die dochter kreeg.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als je je oud wilt voelen: de dochter van Tonny de Jong is 18 jaar, en een niet onverdienstelijk veldrijdster voor Canada. Nico Knoll heet ze.
Was destijds wel een enorme verrassing. Dat verwachte niemand. Eigenlijk net zoals bij Beune vorig jaar.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:24 schreef Strani het volgende:
Tonny heeft nog in de playboy gestaan hè. Kan je nagaan.
Ook geen idee waarin dit zit. Nou is ook wel zo dat tegenwoordig de vrouwensport in Nederland van zo'n hoog en breed niveau is dat daardoor dan allerlei soorten de topsport in zijn gegaan. Waarbij denk ik ook wel een rol speelt dat vroeger topsport betekende dat je helemaal afgetraind en minder vrouwelijk 'moest' zijn. Plus dat je er nu ook bekend mee kan worden etc.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat je zegt over de tijd van Tonny is absoluut waar ja. Geen idee waarom het is dat er nu veel meer knappe schaatsters rondrijden. Ja meer nadruk op het uiterlijk maar dan moet de basis ook wel een beetje leuk zijn natuurlijk.
Rijpma de Jong en?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:34 schreef Strani het volgende:
Ik heb er nog even over nagedacht en eigenlijk vind ik Leerdam toch iets knapper dan Beune. Maar er zijn absoluut knappere schaatsters dan die twee.
Ja en wellicht ook dat de focus destijds heel erg lag op het All-round schaatsen en dan had je vaak maar vier of vijf echt bekende schaatsers tegelijkertijd in NL.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook geen idee waarin dit zit. Nou is ook wel zo dat tegenwoordig de vrouwensport in Nederland van zo'n hoog en breed niveau is dat daardoor dan allerlei soorten de topsport in zijn gegaan. Waarbij denk ik ook wel een rol speelt dat vroeger topsport betekende dat je helemaal afgetraind en minder vrouwelijk 'moest' zijn. Plus dat je er nu ook bekend mee kan worden etc.
Dat wist ik welquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Die vind ik inderdaad best knapEn verder moet ik er even over nadenken.
Welke krant had je dan gedacht?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het schokkende hieraan dat jij uit een Telegraaf-familie komt
Mwah, vroeger had je ook Thomas, Timmer en Smit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bokko was leuk ja. Tonny ook wel, maar dat was wel in de tijd dat er ook weinig alternatieven waren. Wel een verschil met nu. Nu vind ik alle negen niet onaantrekkelijk die naar de OS gaan (knap is dan wat anders).
En dan zijn er nog veel anderen die ook wel leuk zijn.
Goedemorgenquote:
Uiteraard waren er wel anderen. Maar niet heel veel. En Smit kwam pas aan het einde van de carrière van De Jong. De Loor had je overigens ook nog.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:39 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mwah, vroeger had je ook Thomas, Timmer en Smit.
Daarbij vergeleken was de Jong meer een soort van 'girl next door'.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:26 schreef Redefine het volgende:
Ben maar een paar dagen afwezig geweest. Maar toch weer een volle mailbox. Meestal zijn dat dan vooral ter info mails. Maar nu moet er met bijna elke mail wel iets gebeuren. Is bijna geen doorkomen aan zoNou ja voordeel is dan dat ik me vooralsnog niet hoef te vervelen.
Als je naar de radio had geluisterd had je het gewetenquote:
Ik wilde nog even tanken voordat de prijs van de benzine weer omhoog gaat morgen. Maar ik weet wel dat als ik naar kantoor moet en het is zo glad, dan keer ik om en blijf ik thuis.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je naar de radio had geluisterd had je het geweten![]()
Hoef zelf gelukkig niet meer naar buiten vandaag.
Wel of geen Landslide gehad?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde nog even tanken voordat de prijs van de benzine weer omhoog gaat morgen. Maar ik weet wel dat als ik naar kantoor moet en het is zo glad, dan keer ik om en blijf ik thuis.
Met de auto nergens last van gehad, maar op weg naar de auto toe wel aantal keren bijna uitgegleden.quote:
Zeer logisch idee. Zo logisch zelfs dat Tim Prins het al heeft voorgesteldquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:41 schreef Redefine het volgende:
Wat het OKT betreft. Ik hoop dat de gewoon de eerste negen op de matrix gaan. En eigenlijk ook dat Nuis en Prins met elkaar wisselen van afstand. Prins is beter op de 1000 en Nuis op de 1500. En ze zijn beiden van dezelfde ploeg.
Staat volgens mij niet in de regels dat het niet mag. Waarbij je alsnog zou kunnen doen dat Prins zich afmeldt voor de 1500 en Nuis voor de 1000. Dan schuift de ander door.
Ik zie dat Kok eventueel wel doen, maar dan pas bij de OS zelf.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zeer logisch idee. Zo logisch zelfs dat Tim Prins het al heeft voorgesteld![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)uilen/120838313.html
Ik zie Femke Kok zich nog wel afmelden voor de 1500 m, dan is dat "probleem" ook opgelost en kan Beune inschuiven.
Ja klopt, ik bedoel als ze de 500 en 1000 al heeft geschaatst en het dan wel genoeg vindt.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie dat Kok eventueel wel doen, maar dan pas bij de OS zelf.
Ja. Al zal het ook van de omstandigheden afhangen. Als het inderdaad zwaar is en ze veel moeite heeft met de laatste ronde tijdens de 1000 meter, dan ze de 1500 meter wel skippen.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja klopt, ik bedoel als ze de 500 en 1000 al heeft geschaatst en het dan wel genoeg vindt.
Ik heb het dan wel over de tijd dat het vooral Thomas en De Jong waren die bekend waren. En ik als tiener vond dat girl next door wel leuk inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2025 01:39 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mwah, vroeger had je ook Thomas, Timmer en Smit.
Daarbij vergeleken was de Jong meer een soort van 'girl next door'.
Ergens toch lief dat @Strani je zo gemist heeftquote:Op woensdag 31 december 2025 10:26 schreef Redefine het volgende:
Ben maar een paar dagen afwezig geweest. Maar toch weer een volle mailbox. Meestal zijn dat dan vooral ter info mails. Maar nu moet er met bijna elke mail wel iets gebeuren. Is bijna geen doorkomen aan zoNou ja voordeel is dan dat ik me vooralsnog niet hoef te vervelen.
Ik word gewoon echt heel kwaad als hij niet binnen een kwartier reageert. En dat wéét hijquote:Op woensdag 31 december 2025 11:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ergens toch lief dat @:Strani je zo gemist heeft
Wel jammer dat die analfabeet mijn out of office niet kan lezenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ergens toch lief dat @:Strani je zo gemist heeft
Luister, als jij niet via de normale kanalen reageert dan moet je niet vreemd opkijken als ik het op andere manieren probeer!quote:Op woensdag 31 december 2025 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel jammer dat die analfabeet mijn out of office niet kan lezen
Ik kijk nooit vreemd op, want jij probeert het altijd via alle kanalen.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Luister, als jij niet via de normale kanalen reageert dan moet je niet vreemd opkijken als ik het op andere manieren probeer!
Ja precies. Als je dat maar weetquote:Op woensdag 31 december 2025 11:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kijk nooit vreemd op, want jij probeert het altijd via alle kanalen.
Ik moet mijn jaarlijst nog maken. Vooralsnog maken deze vier kans:quote:Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef NailQueen het volgende:
Wat vinden jullie nou eigenlijk het mooiste/leukste liedje uit 2025?
The Ghost in me.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef NailQueen het volgende:
Klinkt als een goed plan.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, klaar met werken. Op naar vanavond, eerst het vuurwerk de lucht in gooien, dan de oudejaarsloterij winnen, en vervolgens zuipen tot ik dat geld niet meer nodig heb.
Ik blijf dit jaar ook alleen thuis. Top 2000 op.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:20 schreef NailQueen het volgende:
Hoe vieren jullie oudjaaravond? Vorig jaar was ik alleen maar dat beviel mij prima. Ik zet vanavond gewoon een leuke film op en vlak voor 0.00 uur afsluiten met Bohemian Rhapsody
Niet vergeten dat vuurwerk eerst nog aan te steken anders is het zonde.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, klaar met werken. Op naar vanavond, eerst het vuurwerk de lucht in gooien, dan de oudejaarsloterij winnen, en vervolgens zuipen tot ik dat geld niet meer nodig heb.
Ditquote:Op woensdag 31 december 2025 13:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik blijf dit jaar ook alleen thuis. Top 2000 op.
Nee nee nee!quote:Op woensdag 31 december 2025 13:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet vergeten dat vuurwerk eerst nog aan te steken anders is het zonde.
Ik heb ze nog nooit gekocht geloof ikquote:Op woensdag 31 december 2025 13:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik wilde oliebollen halen, gewoon voor de traditie. Maar er stond een enorme rij bij de kraam en ik ben ook niet heel dol op oliebollen dus ik vond het niet de moeite waard. Ik red het wel met chips, chocola en Prosecco
Jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 15:23 schreef Cyan9 het volgende:
Lieve SC-ers, fijne jaarwisseling gewenst en tot in 2026!! Ik ga richting de ouders en de oliebollen.
fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 15:23 schreef Cyan9 het volgende:
Lieve SC-ers, fijne jaarwisseling gewenst en tot in 2026!! Ik ga richting de ouders en de oliebollen.
quote:Op woensdag 31 december 2025 15:58 schreef Yesse het volgende:
Hier lopen groepen opgeschoten jongeren rond met bivakmutsen en zwaar vuurwerk wat ze naar elkaar toe gooien
Ah ook leuk, hier is het gewoon zwaar vuurwerk.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:21 schreef NailQueen het volgende:
Ze zijn hier begonnen met carbid schieten
Ik was met kerst in een carbidschietgebied en iemand was het al even aan het testen.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:21 schreef NailQueen het volgende:
Ze zijn hier begonnen met carbid schieten
Ze zijn nu gelukkig gestopt maar hier zijn het echt knallen. Ik ben maar naar het winkelcentrum gevlucht.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik was met kerst in een carbidschietgebied en iemand was het al even aan het testen.
Het viel mij mee hoeveel geluid dat maakt.
Fijne jaarwisseling Roger.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Veel plezier vanavond allemaal!!!
Ik ook, maar dan met NM. We zijn allebei doodop van alle festiviteiten van de afgelopen dagenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik blijf dit jaar ook alleen thuis. Top 2000 op.
Goede vraag, ga ik even over nadenken!quote:Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef NailQueen het volgende:
Jij ook alvast fijne jaarwisseling. Ben hier denk ik ook wel het grootste deel nog wel. Laatste jaren is er op oudjaar toch niks op tv wat ik als alternatief zou kijken. Al is Peter Pannekoek meestal wel goed.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:24 schreef Arizona het volgende:
Fijne jaarwisseling alvast voor iedereen die dit leest!
(Ik ben hier waarschijnlijk praktisch de hele avond nog wel)
quote:
Jullie ook een fijne jaarwisseling.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:15 schreef H_T het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal! Pas op met het afsteken van oliebollen en eet niet te veel vuurwerk
Ik denk Goldenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond geen geweldig jaar qua muziek maar als ik er een moet kiezen dan Atlas van Pommelien Thijs. Maar dat komt ook omdat ik dit jaar fan van haar ben gewordenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goede vraag, ga ik even over nadenken!
Ik ben niet zo bij met nieuwe muziek maar ik zou kiezen voor Lady Gaga met Abracadabraquote:Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef NailQueen het volgende:
Oh, ik blijkbaar ook...quote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef Redefine het volgende:
Overigens ga ik zometeen voor het eerst Lichtje branden horen
Wie weten denken we nog oh dat is die, maar denk het niet. Ik zag men na het treurige bericht over Freek overal zeggen dat Lichtje branden dan wel de hoogste nieuwe binnenkomer zou worden, maar ik dacht alleen maar welke?quote:
Ik zou het ook echt niet wetenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie weten denken we nog oh dat is die, maar denk het niet. Ik zag men na het treurige bericht over Freek overal zeggen dat Lichtje branden dan wel de hoogste nieuwe binnenkomer zou worden, maar ik dacht alleen maar welke?
Oh dat dan weer wel. Maar ook niet superveel. Eigenlijk blijven alleen de degenen bij die ik nog wel ok vind zoals Overkant, Blauwe Dag en Avond.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het ook echt niet wetenIk kan niet één nummer van ze opnoemen of voor de geest halen.
Ik vind Good Luck Babe heel leuk, maar die was al van 2024quote:Op woensdag 31 december 2025 19:26 schreef Redefine het volgende:
2025 was een meer dan prima muziekjaar. Kwalitatief niet heel verschillend van voorgaande jaren. Maar het hangt er wel echt vanaf waar je de muziek 'vandaan haalt'. Bij de gemiddelde radiozender komt niet zo heel veel boeiends meer voorbij. En de nummers die tegenwoordig de Top 2000 in komen zijn daar wel het voorbeeld van. Al zit daar alsnog wel wat goeds tussen zoals Chappel Roan en Raye.
Tegenwoordig moet je helaas wel heel erg op zoek er naar gaan en dan kom je in (bijna) alle genres wel echt goede muziek tegen.
Klopt. Maar doelde daar meer op dat die nu binnenkomt.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind Good Luck Babe heel leuk, maar die was al van 2024
En ik doelde dus echt op liedjes die in 2025 zijn uitgebrachtquote:Op woensdag 31 december 2025 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar doelde daar meer op dat die nu binnenkomt.
Daar wordt het wat lastiger ja. Al heb ik niet heel nauw gekeken naar wat er binnen is gekomen en uit dit jaar komt.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik doelde dus echt op liedjes die in 2025 zijn uitgebracht
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:06 schreef Arizona het volgende:
Er is hier in de buurt een kat ontsnapt die normaal nooit buiten komt en ik vind het zoooo zielig. Arm beestje.
Chappel Roan is ook erg goed! Helaas is ze nu vooral radiovriendelijk nummers aan het uitbrengen terwijl ze zoveel beter kan. En Raye - Where is my husband vind ik een verdomd lekker nummer. Zij is ook eentje om in de gaten te houden!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:26 schreef Redefine het volgende:
2025 was een meer dan prima muziekjaar. Kwalitatief niet heel verschillend van voorgaande jaren. Maar het hangt er wel echt vanaf waar je de muziek 'vandaan haalt'. Bij de gemiddelde radiozender komt niet zo heel veel boeiends meer voorbij. En de nummers die tegenwoordig de Top 2000 in komen zijn daar wel het voorbeeld van. Al zit daar alsnog wel wat goeds tussen zoals Chappel Roan en Raye.
Tegenwoordig moet je helaas wel heel erg op zoek er naar gaan en dan kom je in (bijna) alle genres wel echt goede muziek tegen.
Was inderdaad de eerste keer, want had m nog niet eerder gehoord. Vooral een erg saai en niet heel interessant nummer.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef Redefine het volgende:
Overigens ga ik zometeen voor het eerst Lichtje branden horen
Ahquote:Op woensdag 31 december 2025 20:06 schreef Arizona het volgende:
Er is hier in de buurt een kat ontsnapt die normaal nooit buiten komt en ik vind het zoooo zielig. Arm beestje.
Dat eerste is wel het gevaar voor artiesten die doorbreken bij een groter publiek. Overigens zijn er tegenwoordig veel goede vrouwelijke artiesten. Ook bij de grote bekenden goede, maar ook veel in het indie circuit.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Chappel Roan is ook erg goed! Helaas is ze nu vooral radiovriendelijk nummers aan het uitbrengen terwijl ze zoveel beter kan. En Raye - Where is my husband vind ik een verdomd lekker nummer. Zij is ook eentje om in de gaten te houden!
Ik ook... Gelukkig ligt de ene kat nu gezellig naast ons op de bank, in een veel te klein doosjequote:Op woensdag 31 december 2025 20:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
AhHopelijk vinden ze hem snel
Zeker met dit soort dagen kijk ik drie keer achterom of er geen kat achter mij aan loopt als ik de deur openmaakt
Ik vind Olivia Rodrigo leuke muziek maken (leren kennen via dochter)quote:Op woensdag 31 december 2025 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat eerste is wel het gevaar voor artiesten die doorbreken bij een groter publiek. Overigens zijn er tegenwoordig veel goede vrouwelijke artiesten. Ook bij de grote bekenden goede, maar ook veel in het indie circuit.
Billie EIlish en Dua Lipa heb je ook nog van de grote namen. In de indiehoek heb je nog Pixey, Beabadoobee, Willow en in Nederland (vooral in bands dan) The Indien, POM, Pip Blom.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind Olivia Rodrigo leuke muziek maken (leren kennen via dochter)
Ik vind de nieuwere muziek van Billie en Dua minder dan hun oudere nummers. Indiemuziek ken ik niet en luister ik nooit, dus daar heb ik geen mening overquote:Op woensdag 31 december 2025 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Billie EIlish en Dua Lipa heb je ook nog van de grote namen. In de indiehoek heb je nog Pixey, Beabadoobee, Willow en in Nederland (vooral in bands dan) The Indien, POM, Pip Blom.
Nou ja het is meer indie omdat ze nog niet zijn doorgebroken bij het grote publiek (in Nederland)quote:Op woensdag 31 december 2025 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwere muziek van Billie en Dua minder dan hun oudere nummers. Indiemuziek ken ik niet en luister ik nooit, dus daar heb ik geen mening over
Ja inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2025 20:15 schreef Redefine het volgende:
En @:Strani ook voor het eerst gehoord?
Mooi momentquote:Op woensdag 31 december 2025 20:29 schreef Arizona het volgende:
Ondertussen in huize USA , is NM gezellig in de schuur aan zijn nieuwste fiets aan het sleutelen
Als je ooit nog eens een nieuwe kerel zoekt: Ik heb een hekel aan sleutelen.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:29 schreef Arizona het volgende:
Ondertussen in huize USA , is NM gezellig in de schuur aan zijn nieuwste fiets aan het sleutelen
En wat vond je ervan?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja inderdaadTijdens het oliebollen bakken. Die zijn nu klaar
![]()
* Deelt uit
Ik zeg trouwens dat Raye iemand is om in de gaten te houden maar zij is al jaren bezig en staat in januari in een uitverkocht Ziggo Dome. Zij is al aardig grootquote:Op woensdag 31 december 2025 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat eerste is wel het gevaar voor artiesten die doorbreken bij een groter publiek. Overigens zijn er tegenwoordig veel goede vrouwelijke artiesten. Ook bij de grote bekenden goede, maar ook veel in het indie circuit.
Dat niet, maar ook alleen omdat ik zat te luisteren. Als ik net zoals jij echt wat aan het doen was, dan was ik het ook wel snel kwijt geweest. Het kabbelt wel heel erg zonder climax.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik na een half minuutje m'n focus op het liedje alweer verloorEn jij?
Ik weet niet waarom jij m'n seksleven er opeens bij moet halen maar oké.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat niet, maar ook alleen omdat ik zat te luisteren. Als ik net zoals jij echt wat aan het doen was, dan was ik het ook wel snel kwijt geweest. Het kabbelt wel heel erg zonder climax.
Iedereen in de SC weet toch inmiddels wel dat oliebollen bakken jou een eufemisme is voor seksquote:Op woensdag 31 december 2025 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom jij m'n seksleven er opeens bij moet halen maar oké.
Dat verklaart wel waarom het eerst een uur moest rijzenquote:Op woensdag 31 december 2025 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iedereen in de SC weet toch inmiddels wel dat oliebollen bakken jou een eufemisme is voor seks
Is dat een Spaans merk viagra?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom het eerst een uur moest rijzen
In Nederland zouden we morgen komt het noemen.quote:
Hoe gaat het eigenlijk met de druiven? Heb je ze al op?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:44 schreef Strani het volgende:
Over een kwartiertje mag ook Dubai het nieuwe jaar inluiden.
Dat is toch pas om twaalf uurquote:Op woensdag 31 december 2025 20:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met de druiven? Heb je ze al op?
Wij zijn ook meer Utah dan Nevada.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je ooit nog eens een nieuwe kerel zoekt: Ik heb een hekel aan sleutelen.
Heerlijk hèquote:Op woensdag 31 december 2025 21:01 schreef Redefine het volgende:
Altijd wel leuk om een beetje recalcitrant tegen de lange nummer fetisjisten in het Top 2000 topic in te gaan
Wat Redefine zegt, pas om 12 uur en met elke klokslag een druifquote:Op woensdag 31 december 2025 20:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met de druiven? Heb je ze al op?
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:01 schreef Redefine het volgende:
Altijd wel leuk om een beetje recalcitrant tegen de lange nummer fetisjisten in het Top 2000 topic in te gaan
Jullie zijn meer van de korte nummertjes?quote:
Op onze leeftijd is van ons balkon af komen al heel inspannend Ari, iets langs kunnen wij niet meer aanquote:Op woensdag 31 december 2025 21:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn meer van de korte nummertjes?
En ook wel een beetje nodig. Anders lijkt het helemaal dat de mensen die het echt niks vinden niks mogen zeggenquote:
Maximaal een minuut ja.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn meer van de korte nummertjes?
Op een goede dag he. Wij gaan heel goed op the Ramones.quote:
Oliebollen moeten wel 5 tot 7 minutenquote:Op woensdag 31 december 2025 21:16 schreef Redefine het volgende:
Daarom vinden we het ESF ook zo leuk. Gewoon maximaal drie minuten en klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |