Ahhquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Meke het volgende:
Ik moest ineens aan ato denken, hij was vandaag jarig geweest.
Nee. Of Prins moet echt tegenvallen of Van der Bunt moet gekke dingen doen. Al acht ik Hoolwerf meer de verrassing. Het is wel zijn afstand en die zal wel willen bewijzen dat hij naar de Mass Start moet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo dramatisch als gisteren, op beide afstanden, zal het in elk gevan niet worden.
Atoquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Meke het volgende:
Fijne kerel was datquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Meke het volgende:
Die vind ik ook verre van Neil Young zijn beste ja. Vrij saai.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef H_T het volgende:
Vandaag bij de Top 2000 het immer saaie Heart of gold gehoord. Het is mij een raadsel waarom die zo hoog staat
Ik heb hem helaas maar kort mogen meemaken. Maar fijn dat we nog aan hem denken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Meke het volgende:
Ik nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:36 schreef Yesse het volgende:
Ik heb stiekem meer met Wennemars en Schulting dan met Beune en Nuis
Ik heb heel openlijk weinig met Beune en Nuis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:36 schreef Yesse het volgende:
Ik heb stiekem meer met Wennemars en Schulting dan met Beune en Nuis
Is 1 januari vrij voor jou of collega's normaliter niet gewoon?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Morgen lekker alleen de ochtend werken, 1 januari gewoon vrij.
Dat is wel apartquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:09 schreef H_T het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen: de kapsalonloempia's van Lidl smaken meer naar een rotirol dan naar kapsalon
Ja, technisch gezien wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is 1 januari vrij voor jou of collega's normaliter niet gewoon?
Dat mooi dat je gewoon vrij bent.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, technisch gezien wel.
Maar wat gewoon is voor de collega's is niet altijd gewoon voor mij. Vaak wordt er op dit soort dagen toch wel iemand gevraagd en ik ben meestal degene die dat niet erg vindt, maar nu valt alles precies zo in de week dat dit niet nodig is.
Ja, wel eens lekker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat mooi dat je gewoon vrij bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |