Vuurwerk in de cultuur is niet zo het probleem. Massaal niet om kunnen gaan met vuurwerk is het probleem.quote:Op maandag 29 december 2025 14:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat volgend jaar echt verschrikkelijk wordtVolgens mij is de hoop vooral dat het steeds minder in de cultuur van NL gaat komen, waardoor het over een paar jaar wel rustig is. Lijkt me een topplan
Objectief gezien inderdaad nietquote:Op maandag 29 december 2025 14:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vond vuurwerk ook altijd leuk en een mooie afsluiter van het jaar, maar er zijn niet echt goede argumenten voor vuurwerk
En dan komen ze aan en dan wordt net die show afgelast van wege windkracht 2,5+ oid. Dan heb je een heleboel chagrijnige mensen met een slok op bij elkaar op een plein. Dat zal gezellig worden.quote:Op maandag 29 december 2025 14:26 schreef Strani het volgende:
Die centrale vuurwerkshows, dat is leuk als je ook daadwerkelijk centraal woont. Maar in een buitenwijk of zelfs op het platteland zal het dan heel stil worden. En ik vrees dat ook juist meer mensen (dronken) in de auto zullen stappen om naar zo'n show te gaan.
Oh ja dat ook nogquote:Op maandag 29 december 2025 17:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan komen ze aan en dan wordt net die show afgelast van wege windkracht 2,5+ oid. Dan heb je een heleboel chagrijnige mensen met een slok op bij elkaar op een plein. Dat zal gezellig worden.
Hele mooie race inderdaadquote:Op maandag 29 december 2025 18:49 schreef Redefine het volgende:
Wat een 1500 meter bij de vrouwenMooi dat Rijpma De Jong. En dan 0.01 voor op Femke Kok en 0.03 voor op Groenewoud.
Pfff, het is al weken DECquote:Op maandag 29 december 2025 19:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hele mooie race inderdaadPost je niet mee in het OKT-topic?
Eigenlijk steeds vergeten om daar mee te postenquote:Op maandag 29 december 2025 19:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hele mooie race inderdaadPost je niet mee in het OKT-topic?
We zitten al bijna op het niveau dat we alleen nog maar net het decennium kijken.quote:Op maandag 29 december 2025 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Op onze leeftijd zijn we al blij als we in hetzelfde jaar zitten
Heb je al een uitslag ?quote:Op maandag 15 december 2025 17:49 schreef Strani het volgende:
Mijn moeder heeft zo'n DNA kit van myheritage besteld. Dus ik ga binnenkort ook weten wat ik in elk geval voor de helft ben. Ik heb wel mijn vrees uitgesproken dat we deels Belgisch kunnen zijn maar ze heeft me verzekerd dat die kans nihil is. Gelukkig maar.
Ah leuk! Nee ik denk dat het nog wel even duurtquote:Op maandag 29 december 2025 19:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heb je al een uitslag ?
Sinds dit weekend heb ik ook een account daar. Dat zijn van die gesprekken die met kerst komen, hoe zat het ook alweer.
De stamboom van mijn vader is daar echt heel mooi in kaart gebracht. Ik wist dat er een site bestond met die informatie maar met goed zoeken bleek dat de beheerder die naar myheritage had verplaatst.
De beheerder had meteen een aantal vragen voor mij. En myheritage heeft een gedeelte van die gegevens op mijn gedeelte gezet waardoor ik wat dingen kon aanpassen.
Aan de andere kant, als het hem al niet waard is slechts 0.005 seconden sneller te schaatsen dan kan je je afvragen of hij wel echt wil.quote:Op maandag 29 december 2025 19:41 schreef Redefine het volgende:
Wel zuur voor Prins. Mist op 0.005 de SpelenHopelijk wel op de 1500 meter morgen.
Je moet je nooit teveel willen inspannen hequote:Op maandag 29 december 2025 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als het hem al niet waard is slechts 0.005 seconden sneller te schaatsen dan kan je je afvragen of hij wel echt wil.
Ja, dat zeg ik ook altijd.quote:Op maandag 29 december 2025 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet je nooit teveel willen inspannen he
Mede? Alleen daarom toch.quote:Op maandag 29 december 2025 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook altijd.
Mede daarom sta ik ook nooit op de Olympische Spelen.
Technisch gezien wel natuurlijk, maar ergens vermoed ik ook nog wel een of ander wereldwijd complot van de rijken der aarde om mij erbuiten te houden.quote:
Als dat zo is, vraag ik me wel af waarom zo’n Kjeld er dan wel iedere keer bij isquote:Op maandag 29 december 2025 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Technisch gezien wel natuurlijk, maar ergens vermoed ik ook nog wel een of ander wereldwijd complot van de rijken der aarde om mij erbuiten te houden.
Ik heb alles wat ik wilde doen qua werk dit jaar nu afquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:15 schreef H_T het volgende:
Op naar mijn laatste werkdag van het jaar
Ik heb een paar taakjes zo lang uitgesteld dat ik ze vandaag nog wel moet doenquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb alles wat ik wilde doen qua werk dit jaar nu af![]()
(Nou ja eigenlijk op 1 stuk dat ik nog moet schrijven namaar daarvan heb ik besloten dat ik het “over het jaar heen til”
)
Gaan jullie nog weg dan? Half januari lijkt nu nog ver, maar maandav is het alweer de 5e en is het al bijna zoverquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:30 schreef Yesse het volgende:
Jammer dat het maandag allemaal weer gewoon begintNormaliter hebben we altijd de eerste week vrij maar dit jaar hebben we een halve week genomen halverwege januari maar het voelt nu nog als HEEL ver weg
Ja lekker even eruit. Wel naar een Centerparcs gewoon even niets hoevenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gaan jullie nog weg dan? Half januari lijkt nu nog ver, maar maandav is het alweer de 5e en is het al bijna zover
Heerlijk toch! Wij gingen ook vaak naar Centerparcs toen dochter nog klein was. Je hebt daar gewoon alles voorhanden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja lekker even eruit. Wel naar een Centerparcs gewoon even niets hoeven
Vroeger gingen we bijna alleen maar naar CP ik heb er zoveel goede herinneringen aanquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Wij gingen ook vaak naar Centerparcs toen dochter nog klein was. Je hebt daar gewoon alles voorhanden.
Dat is juist mooi op tijd voor de volgende kerstquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:27 schreef NailQueen het volgende:
Beter laat dan nooit: Ik ga vanavond naar een kerstmarkt
Het heeft gewerktquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:13 schreef H_T het volgende:
Operatie Voetsenbord is geslaagdHij gebruikt nu zijn laptop dus ik weet nog niet hoe effectief het is
Ik ging ook met mijn ouders toen het nog Sporthuis Centrum heettequote:Op dinsdag 30 december 2025 12:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vroeger gingen we bijna alleen maar naar CP ik heb er zoveel goede herinneringen aanWel jammer dat in januari altijd alles dicht is qua bezienswaardigheden op een aantal musea na.
quote:
Lekker alles in de uitverkoop.quote:Op dinsdag 30 december 2025 13:27 schreef NailQueen het volgende:
Beter laat dan nooit: Ik ga vanavond naar een kerstmarkt
Met de park plaza. Mijn nostalgische beeld is in de avond langs de ronde lantaarnpalen met oranje licht en de geur van een open haard gecombineerd met chloorhaar. Dat is echt vakantie voor mijquote:Op dinsdag 30 december 2025 13:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ging ook met mijn ouders toen het nog Sporthuis Centrum heette![]()
Ik heb ook niets dan goede herinneringen
En een kleine pot Nutella kopen bij de extra dure supermarkt daarquote:Op dinsdag 30 december 2025 15:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Met de park plaza. Mijn nostalgische beeld is in de avond langs de ronde lantaarnpalen met oranje licht en de geur van een open haard gecombineerd met chloorhaar. Dat is echt vakantie voor mij
Barcelona.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:44 schreef Strani het volgende:
@:redefine welk liedje was het eerder waar je mij voor tagde? Ik was even niet thuis.
Daarom jou ook getagdquote:
Kijken zeker jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Lief!
Nu weer even OKT kijken (en erover posten).
Zo dramatisch als gisteren, op beide afstanden, zal het in elk gevan niet worden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kijken zeker ja![]()
Eigenlijk nog zonde dat ze eindigen met de 1500 meter. Dat is eigenlijk de minst spannende afstand qua top drie. Al weet je het nooit.
Ahhquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Meke het volgende:
Ik moest ineens aan ato denken, hij was vandaag jarig geweest.
Nee. Of Prins moet echt tegenvallen of Van der Bunt moet gekke dingen doen. Al acht ik Hoolwerf meer de verrassing. Het is wel zijn afstand en die zal wel willen bewijzen dat hij naar de Mass Start moet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo dramatisch als gisteren, op beide afstanden, zal het in elk gevan niet worden.
Atoquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Meke het volgende:
Fijne kerel was datquote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Meke het volgende:
Die vind ik ook verre van Neil Young zijn beste ja. Vrij saai.quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:07 schreef H_T het volgende:
Vandaag bij de Top 2000 het immer saaie Heart of gold gehoord. Het is mij een raadsel waarom die zo hoog staat
Ik heb hem helaas maar kort mogen meemaken. Maar fijn dat we nog aan hem denken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 17:59 schreef Meke het volgende:
Ik nietquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:36 schreef Yesse het volgende:
Ik heb stiekem meer met Wennemars en Schulting dan met Beune en Nuis
Ik heb heel openlijk weinig met Beune en Nuis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 19:36 schreef Yesse het volgende:
Ik heb stiekem meer met Wennemars en Schulting dan met Beune en Nuis
Is 1 januari vrij voor jou of collega's normaliter niet gewoon?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Morgen lekker alleen de ochtend werken, 1 januari gewoon vrij.
Dat is wel apartquote:Op dinsdag 30 december 2025 19:09 schreef H_T het volgende:
Mocht iemand het zich afvragen: de kapsalonloempia's van Lidl smaken meer naar een rotirol dan naar kapsalon
Ja, technisch gezien wel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is 1 januari vrij voor jou of collega's normaliter niet gewoon?
Dat mooi dat je gewoon vrij bent.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, technisch gezien wel.
Maar wat gewoon is voor de collega's is niet altijd gewoon voor mij. Vaak wordt er op dit soort dagen toch wel iemand gevraagd en ik ben meestal degene die dat niet erg vindt, maar nu valt alles precies zo in de week dat dit niet nodig is.
Ja, wel eens lekker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat mooi dat je gewoon vrij bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |