Ik zie dat Kok eventueel wel doen, maar dan pas bij de OS zelf.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zeer logisch idee. Zo logisch zelfs dat Tim Prins het al heeft voorgesteld![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)uilen/120838313.html
Ik zie Femke Kok zich nog wel afmelden voor de 1500 m, dan is dat "probleem" ook opgelost en kan Beune inschuiven.
Ja klopt, ik bedoel als ze de 500 en 1000 al heeft geschaatst en het dan wel genoeg vindt.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie dat Kok eventueel wel doen, maar dan pas bij de OS zelf.
Ja. Al zal het ook van de omstandigheden afhangen. Als het inderdaad zwaar is en ze veel moeite heeft met de laatste ronde tijdens de 1000 meter, dan ze de 1500 meter wel skippen.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja klopt, ik bedoel als ze de 500 en 1000 al heeft geschaatst en het dan wel genoeg vindt.
Ik heb het dan wel over de tijd dat het vooral Thomas en De Jong waren die bekend waren. En ik als tiener vond dat girl next door wel leuk inderdaadquote:Op woensdag 31 december 2025 01:39 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mwah, vroeger had je ook Thomas, Timmer en Smit.
Daarbij vergeleken was de Jong meer een soort van 'girl next door'.
Ergens toch lief dat @Strani je zo gemist heeftquote:Op woensdag 31 december 2025 10:26 schreef Redefine het volgende:
Ben maar een paar dagen afwezig geweest. Maar toch weer een volle mailbox. Meestal zijn dat dan vooral ter info mails. Maar nu moet er met bijna elke mail wel iets gebeuren. Is bijna geen doorkomen aan zoNou ja voordeel is dan dat ik me vooralsnog niet hoef te vervelen.
Ik word gewoon echt heel kwaad als hij niet binnen een kwartier reageert. En dat wéét hijquote:Op woensdag 31 december 2025 11:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ergens toch lief dat @:Strani je zo gemist heeft
Wel jammer dat die analfabeet mijn out of office niet kan lezenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ergens toch lief dat @:Strani je zo gemist heeft
Luister, als jij niet via de normale kanalen reageert dan moet je niet vreemd opkijken als ik het op andere manieren probeer!quote:Op woensdag 31 december 2025 11:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel jammer dat die analfabeet mijn out of office niet kan lezen
Ik kijk nooit vreemd op, want jij probeert het altijd via alle kanalen.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Luister, als jij niet via de normale kanalen reageert dan moet je niet vreemd opkijken als ik het op andere manieren probeer!
Ja precies. Als je dat maar weetquote:Op woensdag 31 december 2025 11:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kijk nooit vreemd op, want jij probeert het altijd via alle kanalen.
Ik moet mijn jaarlijst nog maken. Vooralsnog maken deze vier kans:quote:Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef NailQueen het volgende:
Wat vinden jullie nou eigenlijk het mooiste/leukste liedje uit 2025?
The Ghost in me.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef NailQueen het volgende:
Klinkt als een goed plan.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, klaar met werken. Op naar vanavond, eerst het vuurwerk de lucht in gooien, dan de oudejaarsloterij winnen, en vervolgens zuipen tot ik dat geld niet meer nodig heb.
Ik blijf dit jaar ook alleen thuis. Top 2000 op.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:20 schreef NailQueen het volgende:
Hoe vieren jullie oudjaaravond? Vorig jaar was ik alleen maar dat beviel mij prima. Ik zet vanavond gewoon een leuke film op en vlak voor 0.00 uur afsluiten met Bohemian Rhapsody
Niet vergeten dat vuurwerk eerst nog aan te steken anders is het zonde.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, klaar met werken. Op naar vanavond, eerst het vuurwerk de lucht in gooien, dan de oudejaarsloterij winnen, en vervolgens zuipen tot ik dat geld niet meer nodig heb.
Ditquote:Op woensdag 31 december 2025 13:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik blijf dit jaar ook alleen thuis. Top 2000 op.
Nee nee nee!quote:Op woensdag 31 december 2025 13:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet vergeten dat vuurwerk eerst nog aan te steken anders is het zonde.
Ik heb ze nog nooit gekocht geloof ikquote:Op woensdag 31 december 2025 13:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik wilde oliebollen halen, gewoon voor de traditie. Maar er stond een enorme rij bij de kraam en ik ben ook niet heel dol op oliebollen dus ik vond het niet de moeite waard. Ik red het wel met chips, chocola en Prosecco
Jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 15:23 schreef Cyan9 het volgende:
Lieve SC-ers, fijne jaarwisseling gewenst en tot in 2026!! Ik ga richting de ouders en de oliebollen.
fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 15:23 schreef Cyan9 het volgende:
Lieve SC-ers, fijne jaarwisseling gewenst en tot in 2026!! Ik ga richting de ouders en de oliebollen.
quote:Op woensdag 31 december 2025 15:58 schreef Yesse het volgende:
Hier lopen groepen opgeschoten jongeren rond met bivakmutsen en zwaar vuurwerk wat ze naar elkaar toe gooien
Ah ook leuk, hier is het gewoon zwaar vuurwerk.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:21 schreef NailQueen het volgende:
Ze zijn hier begonnen met carbid schieten
Ik was met kerst in een carbidschietgebied en iemand was het al even aan het testen.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:21 schreef NailQueen het volgende:
Ze zijn hier begonnen met carbid schieten
Ze zijn nu gelukkig gestopt maar hier zijn het echt knallen. Ik ben maar naar het winkelcentrum gevlucht.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik was met kerst in een carbidschietgebied en iemand was het al even aan het testen.
Het viel mij mee hoeveel geluid dat maakt.
Fijne jaarwisseling Roger.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Veel plezier vanavond allemaal!!!
Ik ook, maar dan met NM. We zijn allebei doodop van alle festiviteiten van de afgelopen dagenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik blijf dit jaar ook alleen thuis. Top 2000 op.
Goede vraag, ga ik even over nadenken!quote:Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef NailQueen het volgende:
Jij ook alvast fijne jaarwisseling. Ben hier denk ik ook wel het grootste deel nog wel. Laatste jaren is er op oudjaar toch niks op tv wat ik als alternatief zou kijken. Al is Peter Pannekoek meestal wel goed.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:24 schreef Arizona het volgende:
Fijne jaarwisseling alvast voor iedereen die dit leest!
(Ik ben hier waarschijnlijk praktisch de hele avond nog wel)
quote:
Jullie ook een fijne jaarwisseling.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:15 schreef H_T het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal! Pas op met het afsteken van oliebollen en eet niet te veel vuurwerk
Ik denk Goldenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik vond geen geweldig jaar qua muziek maar als ik er een moet kiezen dan Atlas van Pommelien Thijs. Maar dat komt ook omdat ik dit jaar fan van haar ben gewordenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goede vraag, ga ik even over nadenken!
Ik ben niet zo bij met nieuwe muziek maar ik zou kiezen voor Lady Gaga met Abracadabraquote:Op woensdag 31 december 2025 11:41 schreef NailQueen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |