SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een kwestie van deze 35 even kopiëren, en je hebt een stemlijst waar het gepruts in de Vinexwijk of bij NCRV-families bij zal verbleken. Maar ook een enkeling uit deze lijst een reddingsstem gunnen zou de lijst al enorm laten opfleuren.
Voor degenen die nog wat meer inspiratie willen welke platen ze op hun lijstje kunnen zetten:
- @Cassa95 maakte zoals ieder jaar weer een analyse welke nummers er nieuw zijn op de keuzelijst: Klik
- @DecoAoreste maakte vorig jaar een overzicht van welke goed scorende platen in alternatieve muzieklijsten nog ontbreken in de Top 2000: Klik
Staat ie in de top 2000?
Wil jij weten of de tracks waarop jij hebt gestemd in de NPO Radio 2 Top 2000 staan? Je kunt het vanaf 11 december checken via staatieindetop2000.nl
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2024, inclusief statistieken
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens
04.00 – 06.00 uur Tim Op het Broek
06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby
08.00 – 10.00 uur Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt
20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili
22.00 – 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
DAB+:
Op een DAB+-radio kun je NPO Radio 2 ontvangen via kanaal 12 C / 227,36 MHz.
FM-etherfrequenties
https://www.nporadio2.nl/frequenties
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Terugluisteren kan via de site van Radio 2.
De Top 2000 in beeld
NPO 1 Extra:
Vanaf 24 december 23:00 uur kan er gekeken worden naar jolige mensen in het café.
NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus nog steeds niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Historie van de Radio 2 Top 2000
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino blijft een held!
De Magie van 25x Top 2000:
https://npo.nl/start/seri(...)izoen-1/25x-top-2000
De eerste Top 2000 op Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:
(afbeelding volgt zodra de nieuwe lijst bekend is)
@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2025
@PippenScottie & @ok01 stelden samen: FOK!2000 2022
@Mexicanobakker gebruikte het jaar 2025 om alle 4851 platen die ooit in de Top 2000 stonden te reviewen. Van Johnny Reggae tot A Forest, allemaal kwamen ze aan de beurt. De eerste episode van deze monsterklus is hier te vinden.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:SPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GretzlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gifjes en afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Jaaaaaaaa
GTA lied. Dacht ik.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ik ook maar ik luister liever naar goede muziekquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb het. Dan wil je juist muziek luisteren om die piep niet te horen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik kon een keer bij een quiz niet op de naam van deze band komen. Mijn vrienden waren teleurgesteld in mij. En terechtMy friends all drive horses![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I DON'T WANNA USE YOUR LOVE TOOONIGHT
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt het aan mij of horen we deze relatief vaak bij (Amerikaanse) sportwedstrijden?Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Kensington heeft wel kwaliteit hoor, vind ik dan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook maar ik luister liever naar goede muziekGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Nu zijn het je ex-vrienden en mag je niet meer mee?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kon een keer bij een quiz niet op de naam van deze band komen. Mijn vrienden waren teleurgesteld in mij. En terecht![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:29 schreef Isorden het volgende:
@:TT Schande dat die er niet in staat
Gary Moore en Phil Lynott GODEN
Was na 1995 vorig jaar wel te verwachten dat ie er weer uitging...."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Klopt. Sindsdien probeer ik wanhopig hier vrienden te makenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Nu zijn het je ex-vrienden en mag je niet meer mee?My friends all drive horses![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:29 schreef Isorden het volgende:
Gary Moore en Phil Lynott GODEN![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik mis m niet persequote:Op zaterdag 27 december 2025 11:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was na 1995 vorig jaar wel te verwachten dat ie er weer uitging....
I love music |Ajax forever
* Isorden noteert Out in the fields weer voor volgend jaar"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Ik geef je wel een extra dikke knuffel tijdens de meet danquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Klopt. Sindsdien probeer ik wanhopig hier vrienden te maken![]()
Juist ja https://athlonsports.com/mlb/best-walk-up-songs-baseballquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:30 schreef Gretzl het volgende:
Ligt het aan mij of horen we deze relatief vaak bij (Amerikaanse) sportwedstrijden?Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Dank je. Die heb ik nodigquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik geef je wel een extra dikke knuffel tijdens de meet dan
My friends all drive horses![]()
Bart, kun je geen muilkorf op doen?I love music |Ajax forever
Ik heb daarop gestemd maar het mocht niet batenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:29 schreef Isorden het volgende:
Gary Moore en Phil Lynott GODEN![]()
![]()
Oh, dat stukje Wonder zag ik niet aankomenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:33 schreef Isorden het volgende:
Even 7 en halve minuut Stones Gaga en WonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
moet wel zeggen dat ik erg blij ben dat die Frank weg isquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:33 schreef peaceman het volgende:
Bart, kun je geen muilkorf op doen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mooi ingezongen door Jagger.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
ik vond Frank en Wouter samen altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet wel zeggen dat ik erg blij ben dat die Frank weg is
Wat ik dan wel minder vind, is dat ze nu soms afgeven op de top 2000. Daar houd ik niet zo van.I love music |Ajax forever
Hier helemaal geen kerstboom gehad, nog handigerquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
Nu al de kerstboom eruit gooien? Ik mag Jessica wel!![]()
jij vindt de stones toch sowieso niks?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt vreselijk gezongen.I love music |Ajax forever
Ik zie iedereen afgeven op de top 2000 hierquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vond Frank en Wouter samen altijd wel leuk.
Wat ik dan wel minder vind, is dat ze nu soms afgeven op de top 2000. Daar houd ik niet zo van.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Eens, dat is onnodig en siert ze nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat ik dan wel minder vind, is dat ze nu soms afgeven op de top 2000. Daar houd ik niet zo van.![]()
Klopt, en dat zit hem wel voor een aanzienlijk deel in de zang.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij vindt de stones toch sowieso niks?![]()
Van dit album vind ik Angry ook nog steeds wel een fijn nummer, en een leuke clip
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Wij mogen dat want wij hebben smaakquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie iedereen afgeven op de top 2000 hier![]()
Wouter in zn eentje kon ik wel waarderen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat ik dan wel minder vind, is dat ze nu soms afgeven op de top 2000. Daar houd ik niet zo van.
Als ze samen waren dan hoorde je ineens 13 keer hetzelfde nummer of kwamen er poep en plas grapjes van het niveau onder de kleuterklas.
en ja Veronica draait nu niet alleen nummers die niet in de top2000 staan. zullen ze wel aandacht voor nodig hebbenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
nou dat is meer op bepaalde nummers, niet op het evenement...quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie iedereen afgeven op de top 2000 hierI love music |Ajax forever
Verrassendquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:36 schreef Isorden het volgende:
Van dit album vind ik Angry ook nog steeds wel een fijn nummer, en een leuke clip
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
dan snap ik dat je er niks aan vindt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Klopt, en dat zit hem wel voor een aanzienlijk deel in de zang.I love music |Ajax forever
Beetje Overbodige Stenen wel imo
Gaga heeft ook zoveel fijnere nummers (van de eerste twee platen) die meer thuishoren in het monumentBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Het valt mij op zich niet tegen, ik had erger verwachtquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:37 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Los van elkaar vind ik ze alle 3 best ok
Maar dit zo samen had niet gehoeven
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik vind het best prima. Mag wat lager, dat wel. 1763 is een mooie plek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:37 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Los van elkaar vind ik ze alle 3 best ok
Maar dit zo samen had niet gehoevenI love music |Ajax forever
Mee eens, dat wordt nogal onderschat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:37 schreef Gretzl het volgende:
Beetje Overbodige Stenen wel imo
Gaga heeft ook zoveel fijnere nummers (van de eerste twee platen) die meer thuishoren in het monumentDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Opbouwgenot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Goede hit. Mooi gemaakt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Ging uit nieuwsgierigheid toch maar even koekeloeren...quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:36 schreef Isorden het volgende:
Van dit album vind ik Angry ook nog steeds wel een fijn nummer, en een leuke clipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik vind dit wel een fijn liedje hoor.
Het had niet uitgemaakt als het niet had bestaan.My friends all drive horses![]()
Fijn blokje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nog nooit gehoord deze. Leuk dat ie erin staat. Nu ken ik hem ookGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Dit lijstje uit 2020 nog eens van een update voorzien binnenkort, zullen nog wel een paar overbodige koffers zijn bij gekomen in de Top me dunkt
Calum Scott is gelukkig eindelijk opgerot!!quote:Gretzlijstje ‘Overbodige’ CoversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Nelis Diamanten
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Oeh komt er een film over Neil? Tof!quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk heel erg uit naar de film volgend jaar![]()
Ja, ongeveer hetzelfde als jijquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit wel wat! Jij?
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oh ja! Dat is waar ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk heel erg uit naar de film volgend jaar![]()
Ja en nee. Song Sung Blue heet de film en het gaat over een Neil Diamond tribute band.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Oeh komt er een film over Neil? Tof!![]()
Ik moest even online een boeket bloemen bestellen om maandag te bezorgen. Dat viel nog niet mee, maar het is gelukt.Make love, not war ☮![]()
Maar wel met de muziek dus? Dat blijft tof, ik moet daar heenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja en nee. Song Sung Blue heet de film en het gaat over een Neil Diamond tribute band.![]()
Een neefje van Michael speelt hem toch? Die klonk echt goed ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:44 schreef ok01 het volgende:
Volgend jaar komt er ook nog een biopic van Michael Jackson uit. Trailer zag er al veelbelovend uit![]()
Oh ja, deze vergeet ik de naam ook altijd van."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik vraag me af hoe lang dit er nog in staat helaas[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zeker! Kijk op 1 januari maar naar de trailerquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar wel met de muziek dus? Dat blijft tof, ik moet daar heen![]()
![]()
Klopt! Hij lijkt ook enorm op hemquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Een neefje van Michael speelt hem toch? Die klonk echt goed ook![]()
Thanks! Ga ik doenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Kijk op 1 januari maar naar de trailer![]()
ok01 is een smaakvol land.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:45 schreef ok01 het volgende:
Moody Blues![]()
Heb deze altijd al beter dan Nights in white satin gevonden"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Marc Overmars in de hoofdrol…quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:44 schreef ok01 het volgende:
Volgend jaar komt er ook nog een biopic van Michael Jackson uit. Trailer zag er al veelbelovend uit![]()
Dit is zo goed hè? Mag ook nooit verdwijnen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Moet zeggen dat ik verder ook niet veel van de Moody Blues kenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:45 schreef ok01 het volgende:
Moody Blues![]()
Heb deze altijd al beter dan Nights in white satin gevondenDeze zegt me ook (nog) niks.
![]()
Dat is hij ook, het is alleen dat middenstuk dat hem van een vaste topklassering heeft afgehouden. Daar haken veel mensen af.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:45 schreef ok01 het volgende:
Moody Blues![]()
Heb deze altijd al beter dan Nights in white satin gevondenAll Day I Dream About Stemlijsten![]()
Zie dat we Justin Hayward samen met Jeff Wayne alweer hebben gehad vannacht
Ik denk dat de albumversie bij deze niet helpt neequote:Op zaterdag 27 december 2025 11:46 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is hij ook, het is alleen dat middenstuk dat hem van een vaste topklassering heeft afgehouden. Daar haken veel mensen af.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ga vandaag een Home Alone ecaperoom doen. Zin in wel
https://escapetalk.nl/escaperoom/the-great-escape/the-boobytrap/My friends all drive horses![]()
that's the questionquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me af hoe lang dit er nog in staat helaasI love music |Ajax forever
Deze en Tuesday Afternoon altijd aanwezig en allebei prachtig. De drie beste zijn wat dat betreft behoudenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:46 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik verder ook niet veel van de Moody Blues kenDeze zegt me ook (nog) niks.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
It's A Sin ook nog meegekregen voordat ik ging slapen, dat was ook wel genietenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:47 schreef Isorden het volgende:
Zie dat we Justin Hayward samen met Jeff Wayne alweer hebben gehad vannacht"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Als wij je niet meer zienquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:47 schreef PippenScottie het volgende:
https://escapetalk.nl/escaperoom/the-great-escape/the-boobytrap/was fijn je gekend te hebben.
Ziet er wel tof uit trouwens![]()
Zwolluhhhquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:47 schreef PippenScottie het volgende:
https://escapetalk.nl/escaperoom/the-great-escape/the-boobytrap/
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die klinkt erg leukquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:47 schreef PippenScottie het volgende:
https://escapetalk.nl/escaperoom/the-great-escape/the-boobytrap/veel plezier
![]()
Just a sing in a rock n roll band niet meer aanwezigquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze en Tuesday Afternoon altijd aanwezig en allebei prachtig. De drie beste zijn wat dat betreft behouden
Verrukkelijk vraagteken toch wel van de Melancholische Blues![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Manmanman, daar gaan we ook afscheid van nemen over 3 jaar of zo.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:48 schreef Isorden het volgende:
Dit stond dus ooit gewoon op 154.
En terecht!"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dit ja!!quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die klinkt erg leukveel plezier
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wij doen alleen kwaliteits escape rooms. Er is een klooster in Amersfoort die ook allemaal topkamers heeftquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die klinkt erg leukveel plezier
My friends all drive horses![]()
Pijnlijk ook. Zeker als je bedenkt dat er weer een generiek niemendalletje voor in de plaats komtquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Manmanman, daar gaan we ook afscheid van nemen over 3 jaar of zo.![]()
Hier had Paul ook kunnen staanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat klooster ben ik geweest, top kamer was dat. Heel leuk, sfeervol, uitdagendquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wij doen alleen kwaliteits escape rooms. Er is een klooster in Amersfoort die ook allemaal topkamers heeft![]()
ik heb je dan ook goed aan de kettingquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog nooit een Escaperoom gedaan.I love music |Ajax forever
Begin eens met een paar handboeien thuis…quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog nooit een Escaperoom gedaan.![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog nooit een Escaperoom gedaan."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Misschien wil @peaceman je een keer opsluiten in de slaapkamer?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog nooit een Escaperoom gedaan.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb je dan ook goed aan de ketting![]()
Make love, not war ☮![]()
Ik ook niet, voor 1 keer lijkt me op zich wel leuk. Wel grappig dat dat concept op een gegeven moment erg populair leek te worden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog nooit een Escaperoom gedaan."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
LP Godinnetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee. Wel goede liedjesquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heeft die wel een Bartmix aan het begin?I love music |Ajax forever
ik 1 keer digitaal als een tijdverdrijf in een 'training' waarvoor ze dachten meer tijd nodig te hebben en we de volgende dag pas naar t volgende deel konden...quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog nooit een Escaperoom gedaan.
maar samenwerken met mensen zonder technisch inzicht is lastig onlineOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oh volgend uur beginnen we weer met Madness zie ik[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat wordt zonder eten naar bed vanavondquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb je dan ook goed aan de ketting![]()
Leven met peaceman is één grote escaperoomquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb je dan ook goed aan de kettingMy friends all drive horses![]()
MIJN MOEDER DIE NOOIT ZONG!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Broekje uitquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:51 schreef Gretzl het volgende:
Annemieke Godin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Strani Amori hoort er ook gewoon in beste mensen
![]()
Mijn moeder die nooit zong[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja er kwamen overal escaperooms. Ook vaak onderdeel van teamuitjes, maar niet in mijn teams.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ook niet, voor 1 keer lijkt me op zich wel leuk. Wel grappig dat dat concept op een gegeven moment erg populair leek te worden.Make love, not war ☮![]()
Wel!quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
hoe moet ik dit nu interpreteren?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leven met peaceman is één grote escaperoomI love music |Ajax forever
Ik wil niet dat je liegt
Ik wil niet dat je me bedriegt
Je houdt van mij maar ook van hem
Ik proef de knoflook in je stem![]()
het is dan ook niet online he?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja er kwamen overal escaperooms. Ook vaak onderdeel van teamuitjes, maar niet in mijn teams.I love music |Ajax forever
Is dit Laura Pausini of toch wel?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Godsammequote:Op zaterdag 27 december 2025 11:53 schreef alopio het volgende:
Ik wil niet dat je liegt
Ik proef de knoflook in je stem![]()
![]()
Al besprokenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit Laura Pausini of toch wel?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
![]()
Marco se n'è andato e non ritorna più
Il treno delle sette e trenta, senza lui
È un cuore di metallo senza l'anima
Nel freddo del mattino grigio di città
A scuola il banco è vuoto, Marco è dentro me
È dolce, il suo respiro fra i pensieri miei
Distanze enormi sembrano dividerci
Ma il cuore batte forte dentro me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chissà se tu mi penserai
Se con i tuoi non parli mai
Se ti nascondi come me
Sfuggi gli sguardi e te ne stai
Rinchiuso in camera e non vuoi mangiare
Stringi forte a te il cuscino
Piangi e non lo sai quanto altro
male ti farà la solitudine![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marco, nel mio diario ho una fotografia
Hai occhi di bambino un poco timido
La stringo forte al cuore e sento che ci sei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fra i compiti d'inglese e matematica
Tuo padre e i suoi consigli, che monotonia
Lui con il suo lavoro ti ha portato via
Di certo il tuo parere non l'ha chiesto mai Ha detto: "Un giorno tu mi capirai"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chissà se tu mi penserai
Se con gli amici parlerai
Per non soffrire più per me
Ma non è facile lo sai
A scuola non mi posso più
E i pomeriggi senza te
Studiare è inutile; tutte le idee si affollano su te![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Non è possibile dividere la vita di noi due
Ti prego, aspettami, amore mio....
Ma illuderti non so![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
La solitudine fra noi
Questo silenzio dentro me
È l'inquietudine di vivere la vita senza te
Ti prego, aspettami perché
Non posso stare senza te
Non è possibile dividere la storia di noi due![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
La solitudine![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat wordt zonder eten naar bed vanavond
Make love, not war ☮![]()
hij was te snel en ik te traagquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit Laura Pausini of toch wel?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Haar naam is Laura, een hele lieve meid.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit Laura Pausini of toch wel?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Niet te serieusquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoe moet ik dit nu interpreteren?My friends all drive horses![]()
Je bent raadselachtig, uitdagend en beklemmend?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoe moet ik dit nu interpreteren?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Nederland kennende zal die wel hoger staan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:53 schreef alopio het volgende:
Ik wil niet dat je liegt
Ik proef de knoflook in je stemAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
vasthoudendquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bent raadselachtig, uitdagend en beklemmend?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oh, straks een enorme Muse draak"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Je kan alles in haar kwijt?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Haar naam is Laura, een hele lieve meid.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
1237 Madness Muse![]()
1236 Hard Sun Eddie Vedder![]()
1235 Hijo De La Luna Mecano![]()
1234 Autobahn Kraftwerk![]()
![]()
1233 Blauwe Ruis BLØF![]()
1232 No Mercy Racoon![]()
1231 Lust For Life Iggy Pop![]()
1230 Gimme All Your Lovin' ZZ Top![]()
1229 Niets Tussen Froukje![]()
1228 Het Land Van Maas En Waal Boudewijn de Groot![]()
1227 The Man Who Sold The World David Bowie![]()
1226 Adem Je In S10
Digitaal lijkt me helemaal niet zo leuk. Volgens mij hebben we dat ook een keertje gedaan in Coronatijd, dat was niet leuk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik 1 keer digitaal als een tijdverdrijf in een 'training' waarvoor ze dachten meer tijd nodig te hebben en we de volgende dag pas naar t volgende deel konden...
maar samenwerken met mensen zonder technisch inzicht is lastig onlineMake love, not war ☮![]()
En de secondes tikken wegquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bent raadselachtig, uitdagend en beklemmend?My friends all drive horses![]()
staat er niet inquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland kennende zal die wel hoger staan.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Madness kan veel beter inderdaadquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:55 schreef MTheBassman het volgende:
Oh, straks een enorme Muse draakDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ster.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Allermooiste liedje over die ene Laura is van Bat for Lashes wel. Hoe hoog in de Snob!? @Gale_Boetticher @Scorpion_17quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Haar naam is Laura, een hele lieve meid.
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Hij stelde de vraag maar halfquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij was te snel en ik te traag
[..][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Prima lijstquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:55 schreef Isorden het volgende:
1237 Madness Muse![]()
![]()
1226 Adem Je In S10My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
nee was ook niet leuk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Digitaal lijkt me helemaal niet zo leuk. Volgens mij hebben we dat ook een keertje gedaan in Coronatijd, dat was niet leuk.
ik heb mn carmera vrij snel uitgedaan en ben met draadloze headset gewoon het huishouden gaan doenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
1237 Madness Muse
![]()
![]()
![]()
1233 Blauwe Ruis BLØF
1232 No Mercy Racoon
![]()
![]()
![]()
![]()
1229 Niets Tussen Froukje
![]()
1226 Adem Je In S10
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
1237 Madness Muse![]()
1235 Hijo De La Luna Mecano
1233 Blauwe Ruis BLØF
![]()
1231 Lust For Life Iggy Pop
1230 Gimme All Your Lovin' ZZ Top
1226 Adem Je In S10
Mijn moeder had naast de hele collectie CDs van De Kast, ook een cd van Paul de Leeuw.
Ik vond daar nog best lekkere nummers op staan eigenlijk![]()
Hijo De La Luna is wel een leuk kitsch liedje.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Stemplaatgenotquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:57 schreef Felagund het volgende:
Hijo De La Luna is wel een leuk kitsch liedje.![]()
Als je Zeeland wegdenkt toch wel een prima uur?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:57 schreef Diaan73 het volgende:
Op een paar nummers na een minder uurtje wat eraan komt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
even de ZZ top gifjes alvast klaar zetzetten"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
PdL heeft best mooie nummers er tussen zitten.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:57 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Mijn moeder had naast de hele collectie CDs van De Kast, ook een cd van Paul de Leeuw.
Ik vond daar nog best lekkere nummers op staan eigenlijk
storm en wind bijvoorbeeld ook...Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Stien en Froukje moet je ook doorstaan.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je Zeeland wegdenkt toch wel een prima uur?
Zucht, hijg, oehoe, oehoehoe…![]()
Vandaag komt hier @essnhills
Mocht je van de Ik-vorm houden, dan is Zeeland het ergste inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je Zeeland wegdenkt toch wel een prima uur?All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Die vind ik ook wel te doen, S10 vooral.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stien en Froukje moet je ook doorstaan.
Zucht, hijg, oehoe, oehoehoe…De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
heb je wel wat lekkers in huis voor haar?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Aah paar goede uurtjes geweest maar de komende is het niet echt zie ikRemember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
de vraag wie je zou doen, hebben we al gehad laatst...quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel te doen, S10 vooral.I love music |Ajax forever
Hier ook twee zie ik.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
ik ben er toch?quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je wel wat lekkers in huis voor haar?I love music |Ajax forever
smooth operatorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gordijn dat telkens open gaat begin van het uur wanneer nieuwe lichting bezoekers binnen is lijkt me wel vrij cringe voor de jocksRemember the jester that showed you tears
1237 Madness Muse![]()
1235 Hijo De La Luna Mecano
1229 Niets Tussen Froukje
1227 The Man Who Sold The World David Bowie
1226 Adem Je In S10
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Er zijn toch geen rode lampjes bij ofzoquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gordijn dat telkens open gaat begin van het uur wanneer nieuwe lichting bezoekers binnen is lijkt me wel vrij cringe voor de jocks![]()
Heb hem iets te snel gesteld dit jaarquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
de vraag wie je zou doen, hebben we al gehad laatst...![]()
Geschreven door ene M.B.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:04 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Die schudden knijpen smeren duwen trekken reclame vind ik meer awkwardI love music |Ajax forever
Nee maar dan krijg je misschien nog meer het gevoel dat je daar voor het entertainment staat en een show moet weggeven voor de bezoekersquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:03 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Er zijn toch geen rode lampjes bij ofzoRemember the jester that showed you tears
Ooooh. Op die manierquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nee maar dan krijg je misschien nog meer het gevoel dat je daar voor het entertainment staat en een show moet weggeven voor de bezoekers
#vunzigegedachten *schaam![]()
Ik ken al die S10, Meau, Pommelien en Froukje liedjes niet.
Mis ik nou echt iets in mijn leven?My friends all drive horses![]()
you naughty girlquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:05 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ooooh. Op die manier
#vunzigegedachten *schaam
Muppet showed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niets Tussen is geweldig.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:05 schreef PippenScottie het volgende:
Mis ik nou echt iets in mijn leven?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
@Poppejans1.4
@Poppejans1.4
@Poppejans1.4![]()
![]()
MUSE ALARM MUSE ALARM MUSE ALARM
@Poppejans1.4
@Poppejans1.4
@Poppejans1.4![]()
![]()
![]()
![]()
deze had niet gehoevenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Neenquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:05 schreef PippenScottie het volgende:
Mis ik nou echt iets in mijn leven?Remember the jester that showed you tears
Nee.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:05 schreef PippenScottie het volgende:
Mis ik nou echt iets in mijn leven?
Je kan dan alleen hier bij veel songs niet meepraten over de diepte ervan…![]()
Matige MuseThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit is wel de vervelendste Muse in de lijst[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is niet het leukste nummer van Muse.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Is dan ook de laagste Muse in de lijstquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel de vervelendste Muse in de lijst
eens!quote:
Bovendien een van de ergste van mjoes.I love music |Ajax forever
Ben wel echt fan van Muse, maar dit soort nummers kan ik gewoon niks mee. Gaat nergens heen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Mercy staat er dus niet in. Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel de vervelendste Muse in de lijstI love music |Ajax forever
Als Imagine Dragons gaat rotzooien met autotune vinden we het kut, dus bij Muse is dat niet anders.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Echt een hoogtepunt live inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:07 schreef ok01 het volgende:
Heb niet zoveel met dit nummer, maar live is het wel een stuk gaver![]()
Katzenjammmer is leuker dan dit nummer.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Nieuwe Muse nummer krijgt weer een kerkorgel. Megalomania genot
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Eensch, was live wel geniet0nquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:07 schreef ok01 het volgende:
Heb niet zoveel met dit nummer, maar live is het wel een stuk gaver
Edit this setlist | More Muse setlists"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Eens, helaas doen die het niet meer…quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Katzenjammmer is leuker dan dit nummer.![]()
Ik denk dat ik hier bij was.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Eensch, was live wel geniet0n
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Muse setlists[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dat is een andere band.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:07 schreef ok01 het volgende:
Heb niet zoveel met dit nummer, maar live is het wel een stuk gaverI love music |Ajax forever
(Je) komt zo wel heel dichtbijquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier bij was.
Anders ik wel!quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier bij was.![]()
Kappenquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:08 schreef alopio het volgende:
@:Poppejans1.4
MUSE ALARM MUSE ALARM MUSE ALARM
@:Poppejans1.4![]()
![]()
Wel een toffe bas
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Is het bier trouwens gratis in het top 2000 cafe?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Eddie's solowerk in de lijst, nee sorry
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:10 schreef Felagund het volgende:
Is het bier trouwens gratis in het top 2000 cafe?![]()
![]()
Is dit familie van Buddy?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tijdens de quiz wel. Maar hoe dat nu zit, weet ik niet.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:10 schreef Felagund het volgende:
Is het bier trouwens gratis in het top 2000 cafe?![]()
Kraftwerk is dan wel weer tofquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fahrn, Fahrn, Fahrn, Auf der Autotune…
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is Eddie Vedder?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We gaan met Eddie Vedder.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
nou dan gaan we maar Vedderquote:I love music |Ajax forever
Zijn broer Dichterbij vind ik beterThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
@:essnhills komt morgen pas beloofde zequote:Op vrijdag 26 december 2025 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, @:essnhills komt meestal pas dag 3quote:Op vrijdag 26 december 2025 22:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, eerste 2 dagen is @:essnhills te druk met familiequote:Op vrijdag 26 december 2025 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan staat @:essnhills meestal wel binnen een dag in de top 10 van de postlijstquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
Het zou leuk zijn als @:essnhills hier komt buurten inderdaadquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
@:essnhills heeft haar energie dan gespaard voor de dagen dat ze wel bij ons isquote:Op vrijdag 26 december 2025 22:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik drop deze weer eens even. Iedereen is welkom op de meet. @:essnhills ook
MUZ / Top 2000 meet 2025/2026quote:Ja hoiquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
De zon is helemaal niet hard. Leugens!I love music |Ajax forever
Ze IS er!quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja hoi![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent zelf niet hard!quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:12 schreef peaceman het volgende:
De zon is helemaal niet hard. Leugens!"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja hoi