Sfeerheld.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook, maar er komt nog zoveel slechts aan, dat ik niet elke keer ga klagen
Kut vind ik het nog net niet. Maar ook verre van goed. Blink 182 is sowieso meestal niet echt geweldig.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het verbaast me dat ik de enige ben die All The Small Things kut vindt
Oh ja dat is in Sächsische Schweiz, ben ik ook geweest! Ik had toen een Goethe cursus voor 3 weken in Dresden. Hebben dat toen een keer bezocht, waaronder ook Leipzig en Berlijn.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ging dan juist weer naar het Oosten. De Basteibrücke was prachtig, net als de hele omgeving.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aan de haters; ik heb wel de hele avond geluisterd, ondanks dat ik weinig hier was en ik wil zeggen: de top 2000 is hartstikke levend. Ik heb genoten van de muziek.
ja, wel overal tig keer het lijstje posten, maar ff factchecken, ho maarquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sia en Unstoppable staat gewoon in de lijst hoor
Dat klinkt erg mooi! Wat was dat voor cursus?quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja dat is in Sächsische Schweiz, ben ik ook geweest! Ik had toen een Goethe cursus voor 3 weken in Dresden. Hebben dat toen een keer bezocht, waaronder ook Leipzig en Berlijn.
Was de tijd dat Duitsland in 2014 het WK won. Echt zo geweldig om mee te maken toen ze die finale woonden. Overal toeterende en dronken mensen
Oooh, dan ben ik nog steeds een beetje schuldig aan haastwerk zo nu en dan, dat krijg je als je zo efficiënt en snel mogelijk de lijstjes wilt maken. Thxquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sia en Unstoppable staat gewoon in de lijst hoor
Het grote opbiechten is begonnen? Ik heb doodleuk een veel te enthousiast dansje gedaan op Club Tropicana, inclusief bloemenkrans en ananasjesquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aan de haters; ik heb wel de hele avond geluisterd, ondanks dat ik weinig hier was en ik wil zeggen: de top 2000 is hartstikke levend. Ik heb genoten van de muziek.
Die was er heel eventjes vanmiddag en morgen weer vol van de partijquote:
En dat deed je bij je offeraltaar?quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het grote opbiechten is begonnen? Ik heb doodleuk een veel te enthousiast dansje gedaan op Club Tropicana, inclusief bloemenkrans en ananasjes
Niceeee. 2014 was een mooi jaar ja, toen was ik ook keihard voor de Duitsers in de finale.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja dat is in Sächsische Schweiz, ben ik ook geweest! Ik had toen een Goethe cursus voor 3 weken in Dresden. Hebben dat toen een keer bezocht, waaronder ook Leipzig en Berlijn.
Was de tijd dat Duitsland in 2014 het WK won. Echt zo geweldig om mee te maken toen ze die finale wonnen. Overal toeterende en dronken mensen
Het is niet dat de lijst ineens totaal kut is ofzo maar er zijn wel weer wat dingen minder dan vorig jaar en... weinig beter.quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Compleet vrijwillig in de woonkamerquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dat deed je bij je offeraltaar?
FOK IS NIET DOOD!quote:Op zaterdag 27 december 2025 00:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ik snap echt geen ruk van de hele hype. Zingt niet bijzonder en ook niet extreem knap ofzoquote:
Vanuit mijn middelbare school mochten er 2 naar die cursus toe. Ik wou wel. Was gewoon een examen voor (in mijn geval) B2 niveau duits volgens CEFR niveaus bij het Goethe institut. Waren lessen van 2 weken met dan een eindexamen. Ik deed het vooral voor de fun, maar ik heb dus officieel B2-niveau Duitsquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt erg mooi! Wat was dat voor cursus?
Zomer-Whamageddon is best tof jaquote:Op zaterdag 27 december 2025 00:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het grote opbiechten is begonnen? Ik heb doodleuk een veel te enthousiast dansje gedaan op Club Tropicana, inclusief bloemenkrans en ananasjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |