Het valt mij op zich niet tegen, ik had erger verwachtquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:37 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Los van elkaar vind ik ze alle 3 best ok
Maar dit zo samen had niet gehoeven
ik vind het best prima. Mag wat lager, dat wel. 1763 is een mooie plek.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:37 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Los van elkaar vind ik ze alle 3 best ok
Maar dit zo samen had niet gehoeven
Mee eens, dat wordt nogal onderschat.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:37 schreef Gretzl het volgende:
Beetje Overbodige Stenen wel imo
Gaga heeft ook zoveel fijnere nummers (van de eerste twee platen) die meer thuishoren in het monument
Ging uit nieuwsgierigheid toch maar even koekeloeren...quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:36 schreef Isorden het volgende:
Van dit album vind ik Angry ook nog steeds wel een fijn nummer, en een leuke clip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
quote:Gretzlijstje ‘Overbodige’ CoversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |