Dank je. Die heb ik nodigquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik geef je wel een extra dikke knuffel tijdens de meet dan
Ik heb daarop gestemd maar het mocht niet batenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:29 schreef Isorden het volgende:
@:TT Schande dat die er niet in staat
Gary Moore en Phil Lynott GODEN
Oh, dat stukje Wonder zag ik niet aankomenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:33 schreef Isorden het volgende:
Even 7 en halve minuut Stones Gaga en Wonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet wel zeggen dat ik erg blij ben dat die Frank weg isquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:33 schreef peaceman het volgende:
Bart, kun je geen muilkorf op doen?
ik vond Frank en Wouter samen altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet wel zeggen dat ik erg blij ben dat die Frank weg is
Hier helemaal geen kerstboom gehad, nog handigerquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:33 schreef BillDauterive het volgende:
Nu al de kerstboom eruit gooien? Ik mag Jessica wel!
jij vindt de stones toch sowieso niks?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt vreselijk gezongen.
Ik zie iedereen afgeven op de top 2000 hierquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vond Frank en Wouter samen altijd wel leuk.
Wat ik dan wel minder vind, is dat ze nu soms afgeven op de top 2000. Daar houd ik niet zo van.
Eens, dat is onnodig en siert ze nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat ik dan wel minder vind, is dat ze nu soms afgeven op de top 2000. Daar houd ik niet zo van.
Klopt, en dat zit hem wel voor een aanzienlijk deel in de zang.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij vindt de stones toch sowieso niks?
Wij mogen dat want wij hebben smaakquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie iedereen afgeven op de top 2000 hier
Wouter in zn eentje kon ik wel waarderen.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dat is meer op bepaalde nummers, niet op het evenement...quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie iedereen afgeven op de top 2000 hier
Verrassendquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:36 schreef Isorden het volgende:
Van dit album vind ik Angry ook nog steeds wel een fijn nummer, en een leuke clip
dan snap ik dat je er niks aan vindt.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Klopt, en dat zit hem wel voor een aanzienlijk deel in de zang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |