Oeh komt er een film over Neil? Tof!quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk heel erg uit naar de film volgend jaar
Ja, ongeveer hetzelfde als jijquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit wel wat! Jij?
Oh ja! Dat is waar ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk heel erg uit naar de film volgend jaar
Ja en nee. Song Sung Blue heet de film en het gaat over een Neil Diamond tribute band.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Oeh komt er een film over Neil? Tof!
Maar wel met de muziek dus? Dat blijft tof, ik moet daar heenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja en nee. Song Sung Blue heet de film en het gaat over een Neil Diamond tribute band.
Een neefje van Michael speelt hem toch? Die klonk echt goed ookquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:44 schreef ok01 het volgende:
Volgend jaar komt er ook nog een biopic van Michael Jackson uit. Trailer zag er al veelbelovend uit
Zeker! Kijk op 1 januari maar naar de trailerquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar wel met de muziek dus? Dat blijft tof, ik moet daar heen
Klopt! Hij lijkt ook enorm op hemquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Een neefje van Michael speelt hem toch? Die klonk echt goed ook
Thanks! Ga ik doenquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Kijk op 1 januari maar naar de trailer
ok01 is een smaakvol land.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:45 schreef ok01 het volgende:
Moody Blues![]()
Heb deze altijd al beter dan Nights in white satin gevonden
Marc Overmars in de hoofdrol…quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:44 schreef ok01 het volgende:
Volgend jaar komt er ook nog een biopic van Michael Jackson uit. Trailer zag er al veelbelovend uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |