Er zijn toch geen rode lampjes bij ofzoquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gordijn dat telkens open gaat begin van het uur wanneer nieuwe lichting bezoekers binnen is lijkt me wel vrij cringe voor de jocks
Heb hem iets te snel gesteld dit jaarquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
de vraag wie je zou doen, hebben we al gehad laatst...
Geschreven door ene M.B.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:04 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Die schudden knijpen smeren duwen trekken reclame vind ik meer awkward
Nee maar dan krijg je misschien nog meer het gevoel dat je daar voor het entertainment staat en een show moet weggeven voor de bezoekersquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:03 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Er zijn toch geen rode lampjes bij ofzo
Ooooh. Op die manierquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nee maar dan krijg je misschien nog meer het gevoel dat je daar voor het entertainment staat en een show moet weggeven voor de bezoekers
you naughty girlquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:05 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ooooh. Op die manier
#vunzigegedachten *schaam
Niets Tussen is geweldig.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken al die S10, Meau, Pommelien en Froukje liedjes niet.
Mis ik nou echt iets in mijn leven?
Neenquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:05 schreef PippenScottie het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 27 december 2025 12:05 schreef PippenScottie het volgende:
Is dan ook de laagste Muse in de lijstquote:Op zaterdag 27 december 2025 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel de vervelendste Muse in de lijst
eens!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |