Wij doen alleen kwaliteits escape rooms. Er is een klooster in Amersfoort die ook allemaal topkamers heeftquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die klinkt erg leukveel plezier
Pijnlijk ook. Zeker als je bedenkt dat er weer een generiek niemendalletje voor in de plaats komtquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Manmanman, daar gaan we ook afscheid van nemen over 3 jaar of zo.
Dat klooster ben ik geweest, top kamer was dat. Heel leuk, sfeervol, uitdagendquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wij doen alleen kwaliteits escape rooms. Er is een klooster in Amersfoort die ook allemaal topkamers heeft
ik heb je dan ook goed aan de kettingquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog nooit een Escaperoom gedaan.
Begin eens met een paar handboeien thuis…quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien wil @peaceman je een keer opsluiten in de slaapkamer?quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb je dan ook goed aan de ketting
Ik ook niet, voor 1 keer lijkt me op zich wel leuk. Wel grappig dat dat concept op een gegeven moment erg populair leek te worden.quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
nee. Wel goede liedjesquote:Op zaterdag 27 december 2025 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heeft die wel een Bartmix aan het begin?
ik 1 keer digitaal als een tijdverdrijf in een 'training' waarvoor ze dachten meer tijd nodig te hebben en we de volgende dag pas naar t volgende deel konden...quote:Op zaterdag 27 december 2025 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |