Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat ga jij eten GG?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Had pepersausdiarree van moeten maken maar ik las de post later pasUw ADH vitamine Worst
quote:rennen mario anders krijg je met de deegroll
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo iets had ik ook wel verwacht.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
Had pepersausdiarree van moeten maken maar ik las de post later pas
WIl het wel voor een keer voor je aanpassen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben niet thuis anders had ik een foto laten genererenquote:Op donderdag 25 december 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]rennen mario anders krijg je met de deegroll
Uw ADH vitamine Worst
Ook nog zalmfilet liggen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja doe maarquote:Op donderdag 25 december 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo iets had ik ook wel verwacht.
WIl het wel voor een keer voor je aanpassen?
Uw ADH vitamine Worst
Jammerquote:Op donderdag 25 december 2025 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben niet thuis anders had ik een foto laten genereren
Ik ga aan tafel
Ja vroeg want kleine koters van andereUw ADH vitamine Worst
Kan jij ookquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Omdat het Kerstmis isquote:
Eet smakelijk Hema, geniet er vanquote:Op donderdag 25 december 2025 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga aan tafel
Ja vroeg want kleine koters van andereWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga ook zo eten heb helemaal nog geen zin in etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie kookt er bij jullie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is wel weer fijn, hoef je alleen maar aan te schuiven en te genietenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, koken is een mannentaakquote:Op donderdag 25 december 2025 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel weer fijn, hoef je alleen maar aan te schuiven en te genietenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vind je dat echt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik begin met groentesoep.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga ook zo eten heb helemaal nog geen zin in etenWerkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
O, ik vind dat vrouwen net zo goed kunnen kokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
O, ik vind dat vrouwen net zo goed kunnen koken
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Oja?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
O, ik vind dat vrouwen net zo goed kunnen koken
Waarom zijn de meeste mannen dan chefkoks en vrouwen niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar heb ik nog nooit over nagedacht.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja?
Waarom zijn de meeste mannen dan chefkoks en vrouwen niet.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Omdat vrouwen misschien meer tijd bij hun kinderen willen doorbrengen dan ieder weekend en de feestdagen te moeten werken?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja?
Waarom zijn de meeste mannen dan chefkoks en vrouwen niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neequote:Op donderdag 25 december 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat vrouwen misschien meer tijd bij hun kinderen willen doorbrengen dan ieder weekend en de feestdagen te moeten werken?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Volgens Copilot:
De reden dat er meer mannen dan vrouwen chefkok zijn, ligt niet aan kooktalent maar aan historische, sociale en culturele factoren. Professionele keukens zijn lange tijd een mannen-domein geweest, waar status, competitie en roem centraal stonden. Vrouwen kookten vooral in de privésfeer, terwijl mannen vaker toegang kregen tot de prestigieuze posities in de gastronomie.
Het is dus niet dat vrouwen minder goed koken, maar dat maatschappelijke structuren en culturele verwachtingen mannen historisch bevoordeeld hebben in de professionele keuken.Werkplek
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 25 december 2025 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit over nagedacht.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Er zijn ook genoeg kookprogramma's geweest van vrouwen die aan het koken waren.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit over nagedacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:
Die status mag je dus mooi doortrekken in de privésfeerquote:Op donderdag 25 december 2025 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgens Copilot:
De reden dat er meer mannen dan vrouwen chefkok zijn, ligt niet aan kooktalent maar aan historische, sociale en culturele factoren. Professionele keukens zijn lange tijd een mannen-domein geweest, waar status, competitie en roem centraal stonden. Vrouwen kookten vooral in de privésfeer, terwijl mannen vaker toegang kregen tot de prestigieuze posities in de gastronomie.
Het is dus niet dat vrouwen minder goed koken, maar dat maatschappelijke structuren en culturele verwachtingen mannen historisch bevoordeeld hebben in de professionele keuken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Er zijn genoeg vrouwen in de zorg die in het weekend werken en ‘s nachtsquote:
In verhouding zijn het meer mannen in de keuken in de horeca dan vrouwen.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg kookprogramma's geweest van vrouwen die aan het koken waren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen in de zorg die in het weekend werken en ‘s nachts
Maar dat mannen beter koken dan vrouwen ben ik niet met je eens
Er zijn altijd nog meer vrouwen dan mannen die koken vermoed ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wil niet zeggen dst die kokende vrouwen thuis, beter kunnen koken dan chef-koks.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Maar dat mannen beter koken dan vrouwen ben ik niet met je eens
Er zijn altijd nog meer vrouwen dan mannen die koken vermoed ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weet je wat?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dst die kokende vrouwen thuis, beter kunnen koken dan chef-koks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 25 december 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je wat?Je vroeg om m’n mening of ik echt vond dat het mannen beter kunnen koken dan vrouwen en ik vind van wel. Dus je hoeft me geen gelijk te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* gebrokenglas houdt wijselijk zijn mond en pakt stilletjes zijn kom soep uit de ping.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Mijn vader kan overigens ook vet goed koken. M’n moeder niet.
Maar koken is toch niet zo moeilijk? Je volgt de aanwijzingen op de verpakking.
Net als met het in elkaar zetten van een IKEA kast.Werkplek
(zelfst. naamw.)
En toch heb ik het gedaanquote:Op donderdag 25 december 2025 16:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je vroeg om m’n mening of ik echt vond dat het mannen beter kunnen koken dan vrouwen en ik vind van wel. Dus je hoeft me geen gelijk te geven
Eet smakelijk meester Pingquote:Op donderdag 25 december 2025 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas houdt wijselijk zijn mond en pakt stilletjes zijn kom soep uit de ping.
Nou, een kop soep opwarmen mag wel met de ping, toch?quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Oké sterrenchef.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar koken is toch niet zo moeilijk? Je volgt de aanwijzingen op de verpakking.
Net als met het in elkaar zetten van een IKEA kast.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O, was er weer hommeles, wat nu weer?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:25 schreef ToT het volgende:
Zo, de sfeer hier in huis wat hersteld!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 25 december 2025 16:25 schreef ToT het volgende:
Zo, de sfeer hier in huis wat hersteld!
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Heb je haar ingevroren?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
Wachtend op het eten....quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ja nee het is al een tijdje drama en ik heb haar zojuist gelukkig weer ff wat positiever weten te krijgen.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, was er weer hommeles, wat nu weer?![]()
Ja nee vlak na mijn laatste post hier ben ik ff boven wezen kijken of ze nog lag te slapen en daar is ze wakker door geworden. Ze bleek ziek te zijn dus heb ik haar paracetamol gegeven en wat lekkere warme soep, heb haar verhalen aangehoord en heb voor ons drietjes een mooie film op gezet en heb er wat knabbels bij gehaald.
Dat heeft geholpen, althans for the time being.![]()
Ineens ziekquote:Op donderdag 25 december 2025 16:37 schreef ToT het volgende:
Ja nee vlak na mijn laatste post hier ben ik ff boven wezen kijken of ze nog lag te slapen en daar is ze wakker door geworden. Ze bleek ziek te zijn dus heb ik haar paracetamol gegeven en wat lekkere warme soep, heb haar verhalen aangehoord en heb voor ons drietjes een mooie film op gezet en heb er wat knabbels bij gehaald.
Dat heeft geholpen, althans for the time being.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ze zat al wel een paar dagen te kwakkelen. Kan natuurlijk ook invloed hebben op je gemoedsrust.quote:![]()
Hmhm toch maar kerstseksquote:Op donderdag 25 december 2025 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze zat al wel een paar dagen te kwakkelen. Kan natuurlijk ook invloed hebben op je gemoedsrust.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Whehe!quote:
Mja nou kweenie, heb er nog niet direct zin in. Dan moet het eerst ff weer een stuk beter voelen onderling.
Plus ik zit aan de antibiotica.![]()
![]()
Altijd maar weer excusesquote:Op donderdag 25 december 2025 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Mja nou kweenie, heb er nog niet direct zin in. Dan moet het eerst ff weer een stuk beter voelen onderling.
Plus ik zit aan de antibiotica.![]()
![]()
Ja maar ja maarquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Meer vrouwen dan mannen werken in de prostitutie. Kun je daaruit concluderen dat vrouwen beter in seks zijnquote:
Vraag ik voor tot![]()
![]()
Zou kunnen jaquote:Op donderdag 25 december 2025 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Meer vrouwen dan mannen werken in de prostitutie. Kun je daaruit concluderen dat vrouwen beter in seks zijn
Vraag ik voor tot
quote:Op donderdag 25 december 2025 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Meer vrouwen dan mannen werken in de prostitutie. Kun je daaruit concluderen dat vrouwen beter in seks zijn
Vraag ik voor tot!
![]()
Tot wilquote:
Je liever een man of een vrouw neuken?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tot wil
Je liever een man of een vrouw neuken?Toch maar wel een vrouw!
![]()
![]()
Komt door die antibiotica denk ik.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft hij er "niet direct zin in", dus dat zegt niet veel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Meer door de sfeer.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt door die antibiotica denk ik.![]()
Goed ook voor de kids dit steeds zeg.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee het is al een tijdje drama en ik heb haar zojuist gelukkig weer ff wat positiever weten te krijgen.
Wat zal jij blij zijn als ze weer weg is
Heb wel met dat kleine meiske te doen en met miniWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je houdt niet van haar, ben haar meer dan zat en toch seks?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Plus ik zit aan de antibiotica.
Je kan met antibiotica gewoon seks hebben hoor
Ik zou haar een cadeau doen: b&b overnachting in de buurt van het vliegtuig tot de dag van vertrek.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je houdt niet van haar, ben haar meer dan zat en toch seks?
Je kan met antibiotica gewoon seks hebben hoor
Joe!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, dit is echt een emotionele situatie voor die kotersquote:Op donderdag 25 december 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed ook voor de kids dit steeds zeg.
Wat zal jij blij zijn als ze weer weg is
Heb wel met dat kleine meiske te doen en met mini
Dan kan je net zo goed een ticket kopen en eerder laten vertrekken, een bb voor een week kost dat denk ik ook welquote:Op donderdag 25 december 2025 16:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou haar een cadeau doen: b&b overnachting in de buurt van het vliegtuig tot de dag van vertrek.
Joe!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb toch wel een beetje zin in kerst
Mis papaWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
En dan komt zo meisje ook nog uit een oorlogsgebied, die heeft al het nodige meegemaaktquote:Op donderdag 25 december 2025 16:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dit is echt een emotionele situatie voor die kotersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet zo gek dat je papa mistquote:Op donderdag 25 december 2025 17:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb toch wel een beetje zin in kerst
Mis papa![]()
Maar voor nu lekker genieten met je mama en je zus
Echt? Ah wat sneuquote:Op donderdag 25 december 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan komt zo meisje ook nog uit een oorlogsgebied, die heeft al het nodige meegemaaktWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja heel sneu, en dan zal je maar zo moeder hebben.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag ook.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed een ticket kopen en eerder laten vertrekken, een bb voor een week kost dat denk ik ook wel
Of een camping
Voor de kleine lijkt mij dat helemaal niet fijn, voor even weer iets anders, weg bij haar vriendje in een vreemd landquote:
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat moeders hun kind meenemen naar een 'man' die ze eigenlijk niet goed kent.
Ik persoonlijk zou dat niet willen voor mijn kind. Zou eerst zelf de man willen leren kennen en dan zou ik nog niet gelijk in zijn huis willen wonen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 25 december 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de kleine lijkt mij dat helemaal niet fijn, voor even weer iets anders, weg bij haar vriendje in een vreemd land
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat moeders hun kind meenemen naar een 'man' die ze eigenlijk niet goed kent.
Ik persoonlijk zou dat niet willen voor mijn kind. Zou eerst zelf de man willen leren kennen en dan zou ik nog niet gelijk in zijn huis willen wonen.en als het niet klikt wil je toch asap weg lijk me?
En familie langs kant mamaquote:Op donderdag 25 december 2025 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo gek dat je papa mist![]()
Maar voor nu lekker genieten met je mama en je zusWerewolf
Lastig dit soort dagen zeker voor de eerste keer zonder. Maar gelukkig hebben jullie elkaar nuquote:Op donderdag 25 december 2025 17:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
En familie langs kant mamaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je je zou het denken, maar ja je moet er het geld wel voor hebben natuurlijk. Schijnen geen misselijke bedragen te zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]en als het niet klikt wil je toch asap weg lijk me?
Als je zoiets gaat doen zou je daar eigenlijk dan toch rekening mee moeten houden?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je je zou het denken, maar ja je moet er het geld wel voor hebben natuurlijk. Schijnen geen misselijke bedragen te zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O nog meer gezelligheid, of te veel prikkels voor jou?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
En familie langs kant mamaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeker, dat zou ik zeker doenquote:Op donderdag 25 december 2025 17:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je zoiets gaat doen zou je daar eigenlijk dan toch rekening mee moeten houden?
Sterker nog ik zou zeggen kom maar naar mijn land, eerst eens kijken of het wel klikt
Ja kan ook. Of combineren met een vakantie en ontmoeten.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker, dat zou ik zeker doen
Sterker nog ik zou zeggen kom maar naar mijn land, eerst eens kijken of het wel kliktWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ALles kan, maar ieder doet het op zijn manierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowieso.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
ALles kan, maar ieder doet het op zijn manierWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En so is het
@Homijn das fijn een beverrat ipv konijn![]()
Geen konijn maar gestoofde beverrat met kerst: 'Het smaakt subliem'
https://www.rtl.nl/nieuws(...)stoofde-beverrat-metWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga je het proberen
Even voorleggenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik waag mij er maar niet aan
Weet niet of het slim is voor iemand met CrohnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen idee, maar dan zou ik het maar niet proberen danquote:Op donderdag 25 december 2025 17:32 schreef Moeraskat het volgende:
Weet niet of het slim is voor iemand met CrohnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Gianni, Poes is overgelopen van KSC naar hierquote:
Twee walletjesquote:Op donderdag 25 december 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Gianni, Poes is overgelopen van KSC naar hierWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Gianni, Poes is overgelopen van KSC naar hier![]()
![]()
Niet gelovenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze heeft de puntjuhs weer geproefdquote:
quote:
Even kijken of ik een zeker iemand kan inhalenquote:Op donderdag 25 december 2025 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft de puntjuhs weer geproefdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wie wi jij inhalen dan?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Even kijken of ik een zeker iemand kan inhalenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:hoe is het, kerstbeer
Het huis ruikt heerlijk naar stoofvlees een de aardappeltjes zit in de ovenquote:
Eenzame kerst op zn best.
En bij u?![]()
Dat mag je proberen hoor, dat moet je wel heeeeeel veel punten per dag halen, zelfs de nr 2, 3, en 4 zijn moeilijk meer in te halen in die paar dagenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij zijn er voor jequote:Op donderdag 25 december 2025 17:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het huis ruikt heerlijk naar stoofvlees een de aardappeltjes zit in de oven
Eenzame kerst op zn best.
En bij u?
1 zit al de hele dag te puberen op haar kamer en de ander slaapt nu op de bankquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat gezelligquote:Op donderdag 25 december 2025 17:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
1 zit al de hele dag te puberen op haar kamer en de ander slaapt nu op de bank![]()
![]()
Wat fijn Steven ben blij voor jequote:Op donderdag 25 december 2025 17:51 schreef StevenHyde het volgende:
Heb mijn pa opgehaald en zijn met hem wezen eten. Hij was eens ontspannen. Koesteren maar
Prima kerstdagquote:![]()
Ik zit lekker de hele dag te schilderen tekenen, eten, misselijk zijn, op de bank met kater. Film/serie kijken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Thanks dottiequote:Op donderdag 25 december 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat fijn Steven ben blij voor je
Hoe was de brunch bij je dochter?![]()
Aw wat fijn! Klinkt geslaagd, idd koesterenquote:Op donderdag 25 december 2025 17:51 schreef StevenHyde het volgende:
Heb mijn pa opgehaald en zijn met hem wezen eten. Hij was eens ontspannen. Koesteren maarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe kan jij schilderen met al je gebolkquote:Op donderdag 25 december 2025 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Prima kerstdag![]()
Ik zit lekker de hele dag te schilderen tekenen, eten, misselijk zijn, op de bank met kater. Film/serie kijken.
Ja gezellig, maar was al snel klaar. Met een half uurtje was het gebeurdquote:Op donderdag 25 december 2025 17:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thanks dottie
Hoe was de brunch bij je dochter?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik maak kleurkaarten van al m’n soorten verfquote:Op donderdag 25 december 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan jij schilderen met al je gebolkmet nummers erbij, op volgorde.
En heb net iets geschetst en dat ga ik straks afmaken met m’n aquarelWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Leuk om te doen, wat heb je geschetst?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik maak kleurkaarten van al m’n soorten verfmet nummers erbij, op volgorde.
En heb net iets geschetst en dat ga ik straks afmaken met m’n aquarelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doet mijn vrouw ook met die nummertjes. Kun je echt dagen mee bezig zijn. Leukquote:Op donderdag 25 december 2025 17:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik maak kleurkaarten van al m’n soorten verfmet nummers erbij, op volgorde.
En heb net iets geschetst en dat ga ik straks afmaken met m’n aquarel![]()
![]()
Ik heb echt een vreselijk cheesy kerstromcom op staan. Wat is er mis met mij?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Prima kerstdag![]()
Ik zit lekker de hele dag te schilderen tekenen, eten, misselijk zijn, op de bank met kater. Film/serie kijken.![]()
Fijn dat het gezellig was ondanks de korte tijd wel jaquote:Op donderdag 25 december 2025 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gezellig, maar was al snel klaar. Met een half uurtje was het gebeurd![]()
Misschien wordt ze m’n nieuwe bestie danquote:Op donderdag 25 december 2025 17:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Doet mijn vrouw ook met die nummertjes. Kun je echt dagen mee bezig zijn. Leukeen monument uit een bepaalde stadquote:Op donderdag 25 december 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk om te doen, wat heb je geschetst?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien wordt ze m’n nieuwe bestie dan
[..]
een monument uit een bepaalde stad![]()
![]()
Weet ik niet. Maar ik hou daar niet vanquote:Op donderdag 25 december 2025 17:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb echt een vreselijk cheesy kerstromcom op staan. Wat is er mis met mij?ik kijk alleen crime en zo
met een paar uitzonderingen
Ja ben wel iets langer gebleven hoor, maar het eten was zo klaarquote:Op donderdag 25 december 2025 17:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fijn dat het gezellig was ondanks de korte tijd wel jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach, een beetje romantiek op zn tijd moet kunnenquote:Op donderdag 25 december 2025 17:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ik hou daar niet vanik kijk alleen crime en zo
met een paar uitzonderingen
![]()
O knap, laat je het zien als het klaar is?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien wordt ze m’n nieuwe bestie dan
[..]
een monument uit een bepaalde stadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen als het gelukt is zoals ik het wilquote:Op donderdag 25 december 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O knap, laat je het zien als het klaar is?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alleen als het gelukt is zoals ik het wil
Lekker bakkie, ik doe er een meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd om te koken.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Wat ga je koken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Home alone?/quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb zo'n AH nasi verspakket gehaald.quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Lekker is datquote:Op donderdag 25 december 2025 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb zo'n AH nasi verspakket gehaald.Al had ik je vooral een mooie kerstmaaltijd gegund met een leuke vrouw (als je daar open voor staat)
![]()
Lekker, eet smakelijk dan voor strakkiesquote:Op donderdag 25 december 2025 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb zo'n AH nasi verspakket gehaald.
O leukquote:Op donderdag 25 december 2025 18:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep , dat is op kerst elke dag
in en and.zender ,also
in merdereWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben klaar met die films, ieder jaar weer hetzelfdequote:Op donderdag 25 december 2025 18:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep , dat is op kerst elke dag
in en and.zender ,also
in merdereWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GG alleen en Gianni alleen.. hm
Zijn er wel meer alleen toch, Mario ook en Lovely ookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezelligquote:Op donderdag 25 december 2025 18:12 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga maar weer even een gezelschapspel doen zo
Thanksquote:Op donderdag 25 december 2025 18:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekker is datAl had ik je vooral een mooie kerstmaaltijd gegund met een leuke vrouw (als je daar open voor staat)
Werkplek
(zelfst. naamw.)
blubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mario is toch met mensen vandaagquote:Op donderdag 25 december 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er wel meer alleen toch, Mario ook en Lovely ookWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En lovely ookquote:Op donderdag 25 december 2025 18:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mario is toch met mensen vandaag![]()
![]()
quote:![]()
Waarom zijn er geen kerst-meets?
Als mensen erop zitten te wachten overigens.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vier nu kerst met mijn oudersquote:Op donderdag 25 december 2025 18:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Waarom zijn er geen kerst-meets?
Als mensen erop zitten te wachten overigens.
En morgen bij mijn zus haar gezin.
Maar er zijn idd best wat mensen alleen met kerst jongere maar ouderen![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 25 december 2025 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vier nu kerst met mijn ouders
En morgen bij mijn zus haar gezin.
Maar er zijn idd best wat mensen alleen met kerst jongere maar ouderen
bijna beste vergeten natuurlijk.
https://suno.com/s/oqJn2salx72LkDQe
lol DOT echt, ik heb dit zo positief geprobeerd te maken. en denk ook het liedje is er grappig over geworden .
Maarja je weet wel beter ik weet mijn hrny wel altijd gereageerd ook als ik het moeilijk had. Dus naja. weet dat je er tegen kunt en mss ook wel leuk vind. beetje hoe ik tekst maak.Do what you love, love what you do!![]()
Fijne feestdagenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja iddquote:Op donderdag 25 december 2025 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die weten niet beter helaas
Maar het goede voorbeeld hebben ze ook niet, ze zien niet anders dan dat hun ouders het doenDo what you love, love what you do!![]()
nog steeds ben ik niet goed maken in teksten.
Maarja wie boeit dat eigenlijk? zat dat P Diddy nog te kijken op Netflix, naja. zal maar niet zegge n wat ik denk. maar wmb met hoop geld kom je met veel weg in USA. wat een kut land, zeker nu.Do what you love, love what you do!![]()
O ja met zijn muttiquote:Op donderdag 25 december 2025 18:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mario is toch met mensen vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eens de kater wakker maken.
"land of the freedom". naja mss 100 jaar geleden, nu niet meer zou er er niet willen wonen.
Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt deze al drie keer laten horen. 🤣quote:Op donderdag 25 december 2025 18:36 schreef kree het volgende:
bijna beste vergeten natuurlijk.
https://suno.com/s/oqJn2salx72LkDQe
lol DOT echt, ik heb dit zo positief geprobeerd te maken. en denk ook het liedje is er grappig over geworden .
Maarja je weet wel beter ik weet mijn hrny wel altijd gereageerd ook als ik het moeilijk had. Dus naja. weet dat je er tegen kunt en mss ook wel leuk vind. beetje hoe ik tekst maak.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 25 december 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt deze al drie keer laten horen. 🤣
moet zo nog een vervolg maken eigenlijk op liedje van DTS en ook mss dotteren. haha
hoewel en weten jullie had dit beetje met AI gedaan, maar sta er best achter wat die AI ervan maakte enzo.
En dat is in voordeel trouwens van jullie allemaal
naja ga wel ff denken over nieuwe.Do what you love, love what you do!![]()
jaquote:Op donderdag 25 december 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt deze al drie keer laten horen. 🤣naja zou ff wat anders moeten maken ofzo idd.
maar dit was positieve bedoelt voor jou iig
heb even geen inspiratie voor andere nu
of hoewel ben in voor tips enzo wel, LOL. voor de leuk dan, want eigenlijk wart ik zelf muzikaal doen is anders als AI.
maar oke. beetje oefenen met teksten schrijven helpt me wel hiermee.Do what you love, love what you do!![]()
lol heb dat hele liedje beetje gemaakt dus he met chatgtp voor teksten en rijmen.
Maar alk met al zeg maar wat ik zeg dan over wat ik erin wil hebben en wat ik denk.
Dus het is eigenlijk liedje met tekst iig van wat ik denk, hoe het uiteineindelijk eruit kwam, tja dat is totaal AI. tekst en muziek.
maar zit beetje van mezelf in.
Dit is echt geen christmas spiritquote:Op donderdag 25 december 2025 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, moet dat nou echt zo, met kerstmis?![]()
lol zeg maar ik heb er nog wat moeite aan gedaan met AI om wel beetje te zeggen wat ik dan dacht enzo en die AI te sturen in wat ik denk leuk is.
maarja dat is hele probleem, jeugd kent dat niet.
mag hopen datje de helft al op had?quote:
anders is dat matig hapje?Do what you love, love what you do!![]()
Zelfs dan moet hetquote:Op donderdag 25 december 2025 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, moet dat nou echt zo, met kerstmis?![]()
![]()
Oordeel niet zo.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
mag hopen datje de helft al op had?
anders is dat matig hapje?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Veel plezierquote:
jaja maar ik zie een half bordje en met patatjes enzoquote:
en wat groenvoer, damn.Do what you love, love what you do!![]()
wij doen niet met kerst. alleen met sinterklaas, maar ben benieuwd? wat krijg jij?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Lov heeft geen röntgen ogenquote:Op donderdag 25 december 2025 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
wij doen niet met kerst. alleen met sinterklaas, maar ben benieuwd? wat krijg jij?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo, het eten op, nu tijd voor koffie!
Lekkere koffie!
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ooit in een sterrenrestaurant gegeten?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
jaja maar ik zie een half bordje en met patatjes enzo
en wat groenvoer, damn.
Porties zijn klein. Veel gangen.
Goed eten
Naderhand zit je vol.
Het gaat niet altijd over de hoeveelheid.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Al teveel chips gegeten vandaar kleine portiequote:Op donderdag 25 december 2025 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
anders is dat matig hapje?
Ik zit nog steeds met een joekel van een galsteenWerewolf
Je hoef je niet te verantwoorden hoorquote:Op donderdag 25 december 2025 19:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Al teveel chips gegeten vandaar kleine portie
Ik zit nog steeds met een joekel van een galsteen
mijn mening erover he, zal vest lekker zijn. maar vind het het gekld niet waard.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ooit in een sterrenrestaurant gegeten?
Porties zijn klein. Veel gangen.
Goed eten
Naderhand zit je vol.
Het gaat niet altijd over de hoeveelheid.
Ben je geweest danquote:Op donderdag 25 december 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
mijn mening erover he, zal vest lekker zijn. maar vind het het gekld niet waard.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
of moet heel leuk vriendinnetje tegenkomen waarmee leuk doe, maar dat is het enige ook.Do what you love, love what you do!![]()
toe maar, meteen smquote:Op donderdag 25 december 2025 19:20 schreef kree het volgende:
of moet heel leuk vriendinnetje tegenkomen waarmee sado doe, maar dat is het enige ook.![]()
Fittie gehad in het T2000 topic dus maar weer hier.
No regrets!
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ja al ge-edit. LOL dat bedoelde ik niet natuurlijk.quote:
zou ver gaan hoor voor iemand als ik denk we klikken enzo met elkaar. en dan maakt geld me niet uit.
maarja nog niet gevonden helaas
Je wil ons lokken om daar de drama te zoeken zodat je snel hier wat puntjes kan pakken hè?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:21 schreef Bargehassus het volgende:
Fittie gehad in het T2000 topic dus maar weer hier.
No regrets!
Mijn vraag was: ben je eens in een sterrenrestaurant gaan eten?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja al ge-edit. LOL dat bedoelde ik niet natuurlijk.
zou ver gaan hoor voor iemand als ik denk we klikken enzo met elkaar. en dan maakt geld me niet uit.
maarja nog niet gevonden helaasWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nah, zolang een bepaalde mod daar reageert ben ik echt weg.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je wil ons lokken om daar de drama te zoeken zodat je snel hier wat puntjes kan pakken hè?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
lol naja mss 1 keertje heel lang geleden nog met mijn pa enzoquote:Op donderdag 25 december 2025 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn vraag was: ben je eens in een sterrenrestaurant gaan eten?
maar waarom wil je dat weten eigenlijk? het zegt mij nl niks eigenlijk ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
lees even terug waarom ze dat vraagtquote:Op donderdag 25 december 2025 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
lol naja mss 1 keertje heel lang geleden nog met mijn pa enzo
maar waarom wil je dat weten eigenlijk? het zegt mij nl niks eigenlijk ofzo?![]()
Omdat jij afgaat op portie grootte en dat zegt niks. Niet zo aardig om zo te oordelen op iemands kerstdiner.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
lol naja mss 1 keertje heel lang geleden nog met mijn pa enzo
maar waarom wil je dat weten eigenlijk? het zegt mij nl niks eigenlijk ofzo?
Zeker niet bij pin nu.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Meh. Ik merk alweer dat het niet binnenkomt die communicatie. Ik geef het opquote:Op donderdag 25 december 2025 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
lees even terug waarom ze dat vraagt
Oké kom je hier dan gezellig zijn? Want dat is hetquote:Op donderdag 25 december 2025 19:24 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nah, zolang een bepaalde mod daar reageert ben ik echt weg.
ik oordeel niet he? ik zeg alleen dat het mij niet zoveel boeit. het gaat om het idee niet om owh het is kerst en nu moeten we allemaal ff grappig en goed doen. No fucking way dat ik hier mensen op beoordeel.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat jij afgaat op portie grootte en dat zegt niks. Niet zo aardig om zo te oordelen op iemands kerstdiner.
Zeker niet bij pin nu.Do what you love, love what you do!![]()
Zeker! Kom hier ook wel vaker hoor, zoete inval en zo.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké kom je hier dan gezellig zijn? Want dat is hetHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
anders is dat matig hapje?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik oordeel niet he? ik zeg alleen dat het mij niet zoveel boeit. het gaat om het idee niet om owh het is kerst en nu moeten we allemaal ff grappig en goed doen. No fucking way dat ik hier mensen op beoordeel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
I knowquote:Op donderdag 25 december 2025 19:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zeker! Kom hier ook wel vaker hoor, zoete inval en zo.
Wat heb je op vanavond ?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De saus was cheddar van Burger King hihiWerewolf
jaja. nouja beetje stoken hou ik ook wel van, leef er maar mee, want gaat niet echt veranderenquote:
Vanavond? Twee wijn bij het eten, tot nu toe.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Kun je daarom niet teruglezen?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:28 schreef kree het volgende:
ben een anarchist en weten jullie, maar ook verlegen. LOL![]()
Wat voor wijn?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:30 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Vanavond? Twee wijn bij het eten, tot nu toe.
tuurlijk wel, maar ga maar paar posts terug. of evt via DM hoor praat ik nog wel eens even.quote:
Maarja dat ik niet kan teruglezen je vraag, ja? altijd nodig of de moeite vooral. niet echt.Do what you love, love what you do!![]()
Witte droge.quote:
Maar een rode op z'n tijd gaat er ook wel in.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Zo droog dat je mond vanbinnen stamentrekt? Die was er vroeger, maar nog amper te vinden.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:33 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Witte droge.
Maar een rode op z'n tijd gaat er ook wel in.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar ga maar paar posts terug. of evt via DM hoor praat ik nog wel eens even.
Maarja dat ik niet kan teruglezen je vraag, ja? altijd nodig of de moeite vooral. niet echt.
En geen dm![]()
Korte termijngeheugenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
neuh laat ik duidelijk zijn even want iedereen mag ff met mij contact opzoeken.?quote:
Tis neigt voor niks dart ik mijn hele verhaal vertelde enzo met verslaving en begeleid wonen? daarover allemaal mag?
over hier DTS? post beetje als ik het leuk vind en is prima, als iemand wat meer persoonlijk wil vragen ze maar DMDo what you love, love what you do!![]()
Ik hou het bij een Chileense. Droog maar ook weer niet te droog.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo droog dat je mond vanbinnen stamentrekt? Die was er vroeger, maar nog amper te vinden.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Niksquote:Op donderdag 25 december 2025 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja? wat moet ik anders doen denk jij dan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekkerquote:Op donderdag 25 december 2025 19:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik hou het bij een Chileense. Droog maar ook weer niet te droog.maar ik prefereer rood.
nouja idd en denk ik ook. en weet ook wel dat mijn mening niet zo populair is,. Maarja al met al heb ik met iedereen het beste voor. en mss is dat wel zeker nu met kerst goed idee. maar ook rest jaar.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Bij vlees de juiste keus.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekkermaar ik prefereer rood.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik hoef zeker over dat verhaal NIET in discussie. Niemand heeft het over jou. Het ging over het eten van Pinnenmutske. Die kampt met een vervelende galsteen. En de eerste Kerst zonder haar papa.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
neuh laat ik duidelijk zijn even want iedereen mag ff met mij contact opzoeken.?
Tis neigt voor niks dart ik mijn hele verhaal vertelde enzo met verslaving en begeleid wonen? daarover allemaal mag?
over hier DTS? post beetje als ik het leuk vind en is prima, als iemand wat meer persoonlijk wil vragen ze maar DM![]()
Ditquote:Op donderdag 25 december 2025 19:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoef zeker over dat verhaal NIET in discussie. Niemand heeft het over jou. Het ging over het eten van Pinnenmutske. Die kampt met een vervelende galsteen. En de eerste Kerst zonder haar papa.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vleesquote:![]()
Ik kies dus vaker vlees dan vis.
Ik heb nog een plaatske voor dessert hihiWerewolf
kweet en allemaal persoonlijke zoals ik zo ook heb hoor die niet leuk zijn nu.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoef zeker over dat verhaal NIET in discussie. Niemand heeft het over jou. Het ging over het eten van Pinnenmutske. Die kampt met een vervelende galsteen. En de eerste Kerst zonder haar papa.
Maarre dat wil niet zeggen dat het hier niet over leuke dingen kan gaan he?Do what you love, love what you do!![]()
Lekker van smullen lieverd!quote:Op donderdag 25 december 2025 19:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb nog een plaatske voor dessert hihi![]()
Wat is het?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb nog een plaatske voor dessert hihi
HOU je commentaar over haar eten dan voor je. Snotneus.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
kweet en allemaal persoonlijke zoals ik zo ook heb hoor die niet leuk zijn nu.
Maarre dat wil niet zeggen dat het hier niet over leuke dingen kan gaan he?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar gaat t niet over. Tuurlijk kan het over leuke dingen gaan.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
kweet en allemaal persoonlijke zoals ik zo ook heb hoor die niet leuk zijn nu.
Maarre dat wil niet zeggen dat het hier niet over leuke dingen kan gaan he?
En nu ging t over Pinnenmutske.![]()
Pinnnenmutsje wat is je toetjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ga zo ff eten met mijn lief.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: