Ja maar ja maarquote:
Meer vrouwen dan mannen werken in de prostitutie. Kun je daaruit concluderen dat vrouwen beter in seks zijnquote:
Zou kunnen jaquote:Op donderdag 25 december 2025 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Meer vrouwen dan mannen werken in de prostitutie. Kun je daaruit concluderen dat vrouwen beter in seks zijn
Vraag ik voor tot
quote:Op donderdag 25 december 2025 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Meer vrouwen dan mannen werken in de prostitutie. Kun je daaruit concluderen dat vrouwen beter in seks zijn
Vraag ik voor tot
Tot wilquote:
quote:Op donderdag 25 december 2025 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tot wil
Je liever een man of een vrouw neuken?
Komt door die antibiotica denk ik.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft hij er "niet direct zin in", dus dat zegt niet veel.
Meer door de sfeer.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt door die antibiotica denk ik.
Goed ook voor de kids dit steeds zeg.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee het is al een tijdje drama en ik heb haar zojuist gelukkig weer ff wat positiever weten te krijgen.
Je houdt niet van haar, ben haar meer dan zat en toch seks?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Mja nou kweenie, heb er nog niet direct zin in. Dan moet het eerst ff weer een stuk beter voelen onderling.
Plus ik zit aan de antibiotica.
Ik zou haar een cadeau doen: b&b overnachting in de buurt van het vliegtuig tot de dag van vertrek.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je houdt niet van haar, ben haar meer dan zat en toch seks?
Je kan met antibiotica gewoon seks hebben hoor
Ja, dit is echt een emotionele situatie voor die kotersquote:Op donderdag 25 december 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed ook voor de kids dit steeds zeg.
Wat zal jij blij zijn als ze weer weg is
Heb wel met dat kleine meiske te doen en met mini
Dan kan je net zo goed een ticket kopen en eerder laten vertrekken, een bb voor een week kost dat denk ik ook welquote:Op donderdag 25 december 2025 16:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou haar een cadeau doen: b&b overnachting in de buurt van het vliegtuig tot de dag van vertrek.
Joe!
En dan komt zo meisje ook nog uit een oorlogsgebied, die heeft al het nodige meegemaaktquote:Op donderdag 25 december 2025 16:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dit is echt een emotionele situatie voor die koters
Niet zo gek dat je papa mistquote:Op donderdag 25 december 2025 17:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb toch wel een beetje zin in kerst
Mis papa
Echt? Ah wat sneuquote:Op donderdag 25 december 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan komt zo meisje ook nog uit een oorlogsgebied, die heeft al het nodige meegemaakt
Ja heel sneu, en dan zal je maar zo moeder hebben.quote:
Mag ook.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed een ticket kopen en eerder laten vertrekken, een bb voor een week kost dat denk ik ook wel
Voor de kleine lijkt mij dat helemaal niet fijn, voor even weer iets anders, weg bij haar vriendje in een vreemd landquote:
quote:Op donderdag 25 december 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de kleine lijkt mij dat helemaal niet fijn, voor even weer iets anders, weg bij haar vriendje in een vreemd land
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat moeders hun kind meenemen naar een 'man' die ze eigenlijk niet goed kent.
Ik persoonlijk zou dat niet willen voor mijn kind. Zou eerst zelf de man willen leren kennen en dan zou ik nog niet gelijk in zijn huis willen wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |