Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat ga jij eten GG?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Had pepersausdiarree van moeten maken maar ik las de post later pasUw ADH vitamine Worst
quote:rennen mario anders krijg je met de deegroll
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo iets had ik ook wel verwacht.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
Had pepersausdiarree van moeten maken maar ik las de post later pas
WIl het wel voor een keer voor je aanpassen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben niet thuis anders had ik een foto laten genererenquote:Op donderdag 25 december 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]rennen mario anders krijg je met de deegroll
Uw ADH vitamine Worst
Ook nog zalmfilet liggen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja doe maarquote:Op donderdag 25 december 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo iets had ik ook wel verwacht.
WIl het wel voor een keer voor je aanpassen?
Uw ADH vitamine Worst
Jammerquote:Op donderdag 25 december 2025 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben niet thuis anders had ik een foto laten genereren
Ik ga aan tafel
Ja vroeg want kleine koters van andereUw ADH vitamine Worst
Kan jij ookquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Omdat het Kerstmis isquote:
Eet smakelijk Hema, geniet er vanquote:Op donderdag 25 december 2025 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga aan tafel
Ja vroeg want kleine koters van andereWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga ook zo eten heb helemaal nog geen zin in etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie kookt er bij jullie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is wel weer fijn, hoef je alleen maar aan te schuiven en te genietenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, koken is een mannentaakquote:Op donderdag 25 december 2025 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel weer fijn, hoef je alleen maar aan te schuiven en te genietenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vind je dat echt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik begin met groentesoep.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga ook zo eten heb helemaal nog geen zin in etenWerkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
O, ik vind dat vrouwen net zo goed kunnen kokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
O, ik vind dat vrouwen net zo goed kunnen koken
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Oja?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
O, ik vind dat vrouwen net zo goed kunnen koken
Waarom zijn de meeste mannen dan chefkoks en vrouwen niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar heb ik nog nooit over nagedacht.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja?
Waarom zijn de meeste mannen dan chefkoks en vrouwen niet.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Omdat vrouwen misschien meer tijd bij hun kinderen willen doorbrengen dan ieder weekend en de feestdagen te moeten werken?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja?
Waarom zijn de meeste mannen dan chefkoks en vrouwen niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neequote:Op donderdag 25 december 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat vrouwen misschien meer tijd bij hun kinderen willen doorbrengen dan ieder weekend en de feestdagen te moeten werken?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Volgens Copilot:
De reden dat er meer mannen dan vrouwen chefkok zijn, ligt niet aan kooktalent maar aan historische, sociale en culturele factoren. Professionele keukens zijn lange tijd een mannen-domein geweest, waar status, competitie en roem centraal stonden. Vrouwen kookten vooral in de privésfeer, terwijl mannen vaker toegang kregen tot de prestigieuze posities in de gastronomie.
Het is dus niet dat vrouwen minder goed koken, maar dat maatschappelijke structuren en culturele verwachtingen mannen historisch bevoordeeld hebben in de professionele keuken.Werkplek
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 25 december 2025 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit over nagedacht.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Er zijn ook genoeg kookprogramma's geweest van vrouwen die aan het koken waren.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit over nagedacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:
Die status mag je dus mooi doortrekken in de privésfeerquote:Op donderdag 25 december 2025 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgens Copilot:
De reden dat er meer mannen dan vrouwen chefkok zijn, ligt niet aan kooktalent maar aan historische, sociale en culturele factoren. Professionele keukens zijn lange tijd een mannen-domein geweest, waar status, competitie en roem centraal stonden. Vrouwen kookten vooral in de privésfeer, terwijl mannen vaker toegang kregen tot de prestigieuze posities in de gastronomie.
Het is dus niet dat vrouwen minder goed koken, maar dat maatschappelijke structuren en culturele verwachtingen mannen historisch bevoordeeld hebben in de professionele keuken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Er zijn genoeg vrouwen in de zorg die in het weekend werken en ‘s nachtsquote:
In verhouding zijn het meer mannen in de keuken in de horeca dan vrouwen.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg kookprogramma's geweest van vrouwen die aan het koken waren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen in de zorg die in het weekend werken en ‘s nachts
Maar dat mannen beter koken dan vrouwen ben ik niet met je eens
Er zijn altijd nog meer vrouwen dan mannen die koken vermoed ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wil niet zeggen dst die kokende vrouwen thuis, beter kunnen koken dan chef-koks.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Maar dat mannen beter koken dan vrouwen ben ik niet met je eens
Er zijn altijd nog meer vrouwen dan mannen die koken vermoed ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weet je wat?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dst die kokende vrouwen thuis, beter kunnen koken dan chef-koks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 25 december 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je wat?Je vroeg om m’n mening of ik echt vond dat het mannen beter kunnen koken dan vrouwen en ik vind van wel. Dus je hoeft me geen gelijk te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* gebrokenglas houdt wijselijk zijn mond en pakt stilletjes zijn kom soep uit de ping.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Mijn vader kan overigens ook vet goed koken. M’n moeder niet.
Maar koken is toch niet zo moeilijk? Je volgt de aanwijzingen op de verpakking.
Net als met het in elkaar zetten van een IKEA kast.Werkplek
(zelfst. naamw.)
En toch heb ik het gedaanquote:Op donderdag 25 december 2025 16:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je vroeg om m’n mening of ik echt vond dat het mannen beter kunnen koken dan vrouwen en ik vind van wel. Dus je hoeft me geen gelijk te geven
Eet smakelijk meester Pingquote:Op donderdag 25 december 2025 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas houdt wijselijk zijn mond en pakt stilletjes zijn kom soep uit de ping.
Nou, een kop soep opwarmen mag wel met de ping, toch?quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Oké sterrenchef.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar koken is toch niet zo moeilijk? Je volgt de aanwijzingen op de verpakking.
Net als met het in elkaar zetten van een IKEA kast.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O, was er weer hommeles, wat nu weer?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:25 schreef ToT het volgende:
Zo, de sfeer hier in huis wat hersteld!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 25 december 2025 16:25 schreef ToT het volgende:
Zo, de sfeer hier in huis wat hersteld!
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Heb je haar ingevroren?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
Wachtend op het eten....quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ja nee het is al een tijdje drama en ik heb haar zojuist gelukkig weer ff wat positiever weten te krijgen.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, was er weer hommeles, wat nu weer?![]()
Ja nee vlak na mijn laatste post hier ben ik ff boven wezen kijken of ze nog lag te slapen en daar is ze wakker door geworden. Ze bleek ziek te zijn dus heb ik haar paracetamol gegeven en wat lekkere warme soep, heb haar verhalen aangehoord en heb voor ons drietjes een mooie film op gezet en heb er wat knabbels bij gehaald.
Dat heeft geholpen, althans for the time being.![]()
Ineens ziekquote:Op donderdag 25 december 2025 16:37 schreef ToT het volgende:
Ja nee vlak na mijn laatste post hier ben ik ff boven wezen kijken of ze nog lag te slapen en daar is ze wakker door geworden. Ze bleek ziek te zijn dus heb ik haar paracetamol gegeven en wat lekkere warme soep, heb haar verhalen aangehoord en heb voor ons drietjes een mooie film op gezet en heb er wat knabbels bij gehaald.
Dat heeft geholpen, althans for the time being.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ze zat al wel een paar dagen te kwakkelen. Kan natuurlijk ook invloed hebben op je gemoedsrust.quote:![]()
Hmhm toch maar kerstseksquote:Op donderdag 25 december 2025 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze zat al wel een paar dagen te kwakkelen. Kan natuurlijk ook invloed hebben op je gemoedsrust.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Whehe!quote:
Mja nou kweenie, heb er nog niet direct zin in. Dan moet het eerst ff weer een stuk beter voelen onderling.
Plus ik zit aan de antibiotica.![]()
![]()
Altijd maar weer excusesquote:Op donderdag 25 december 2025 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Mja nou kweenie, heb er nog niet direct zin in. Dan moet het eerst ff weer een stuk beter voelen onderling.
Plus ik zit aan de antibiotica.![]()
![]()
Ja maar ja maarquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Meer vrouwen dan mannen werken in de prostitutie. Kun je daaruit concluderen dat vrouwen beter in seks zijnquote:
Vraag ik voor tot![]()
![]()
Zou kunnen jaquote:Op donderdag 25 december 2025 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Meer vrouwen dan mannen werken in de prostitutie. Kun je daaruit concluderen dat vrouwen beter in seks zijn
Vraag ik voor tot
quote:Op donderdag 25 december 2025 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Meer vrouwen dan mannen werken in de prostitutie. Kun je daaruit concluderen dat vrouwen beter in seks zijn
Vraag ik voor tot!
![]()
Tot wilquote:
Je liever een man of een vrouw neuken?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2025 16:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Tot wil
Je liever een man of een vrouw neuken?Toch maar wel een vrouw!
![]()
![]()
Komt door die antibiotica denk ik.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft hij er "niet direct zin in", dus dat zegt niet veel.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Meer door de sfeer.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt door die antibiotica denk ik.![]()
Goed ook voor de kids dit steeds zeg.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee het is al een tijdje drama en ik heb haar zojuist gelukkig weer ff wat positiever weten te krijgen.
Wat zal jij blij zijn als ze weer weg is
Heb wel met dat kleine meiske te doen en met miniWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je houdt niet van haar, ben haar meer dan zat en toch seks?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Plus ik zit aan de antibiotica.
Je kan met antibiotica gewoon seks hebben hoor
Ik zou haar een cadeau doen: b&b overnachting in de buurt van het vliegtuig tot de dag van vertrek.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je houdt niet van haar, ben haar meer dan zat en toch seks?
Je kan met antibiotica gewoon seks hebben hoor
Joe!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, dit is echt een emotionele situatie voor die kotersquote:Op donderdag 25 december 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed ook voor de kids dit steeds zeg.
Wat zal jij blij zijn als ze weer weg is
Heb wel met dat kleine meiske te doen en met mini
Dan kan je net zo goed een ticket kopen en eerder laten vertrekken, een bb voor een week kost dat denk ik ook welquote:Op donderdag 25 december 2025 16:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou haar een cadeau doen: b&b overnachting in de buurt van het vliegtuig tot de dag van vertrek.
Joe!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb toch wel een beetje zin in kerst
Mis papaWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
En dan komt zo meisje ook nog uit een oorlogsgebied, die heeft al het nodige meegemaaktquote:Op donderdag 25 december 2025 16:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dit is echt een emotionele situatie voor die kotersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet zo gek dat je papa mistquote:Op donderdag 25 december 2025 17:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb toch wel een beetje zin in kerst
Mis papa![]()
Maar voor nu lekker genieten met je mama en je zus
Echt? Ah wat sneuquote:Op donderdag 25 december 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan komt zo meisje ook nog uit een oorlogsgebied, die heeft al het nodige meegemaaktWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja heel sneu, en dan zal je maar zo moeder hebben.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag ook.quote:Op donderdag 25 december 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed een ticket kopen en eerder laten vertrekken, een bb voor een week kost dat denk ik ook wel
Of een camping
Voor de kleine lijkt mij dat helemaal niet fijn, voor even weer iets anders, weg bij haar vriendje in een vreemd landquote:
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat moeders hun kind meenemen naar een 'man' die ze eigenlijk niet goed kent.
Ik persoonlijk zou dat niet willen voor mijn kind. Zou eerst zelf de man willen leren kennen en dan zou ik nog niet gelijk in zijn huis willen wonen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 25 december 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de kleine lijkt mij dat helemaal niet fijn, voor even weer iets anders, weg bij haar vriendje in een vreemd land
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat moeders hun kind meenemen naar een 'man' die ze eigenlijk niet goed kent.
Ik persoonlijk zou dat niet willen voor mijn kind. Zou eerst zelf de man willen leren kennen en dan zou ik nog niet gelijk in zijn huis willen wonen.en als het niet klikt wil je toch asap weg lijk me?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: