Oké sterrenchef.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar koken is toch niet zo moeilijk? Je volgt de aanwijzingen op de verpakking.
Net als met het in elkaar zetten van een IKEA kast.
O, was er weer hommeles, wat nu weer?quote:Op donderdag 25 december 2025 16:25 schreef ToT het volgende:
Zo, de sfeer hier in huis wat hersteld!
quote:Op donderdag 25 december 2025 16:25 schreef ToT het volgende:
Zo, de sfeer hier in huis wat hersteld!
quote:
Wachtend op het eten....quote:
Ja nee het is al een tijdje drama en ik heb haar zojuist gelukkig weer ff wat positiever weten te krijgen.quote:Op donderdag 25 december 2025 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, was er weer hommeles, wat nu weer?
Ineens ziekquote:Op donderdag 25 december 2025 16:37 schreef ToT het volgende:
Ja nee vlak na mijn laatste post hier ben ik ff boven wezen kijken of ze nog lag te slapen en daar is ze wakker door geworden. Ze bleek ziek te zijn dus heb ik haar paracetamol gegeven en wat lekkere warme soep, heb haar verhalen aangehoord en heb voor ons drietjes een mooie film op gezet en heb er wat knabbels bij gehaald.
Dat heeft geholpen, althans for the time being.
Ja ze zat al wel een paar dagen te kwakkelen. Kan natuurlijk ook invloed hebben op je gemoedsrust.quote:
Hmhm toch maar kerstseksquote:Op donderdag 25 december 2025 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze zat al wel een paar dagen te kwakkelen. Kan natuurlijk ook invloed hebben op je gemoedsrust.
Whehe!quote:
Altijd maar weer excusesquote:Op donderdag 25 december 2025 16:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Mja nou kweenie, heb er nog niet direct zin in. Dan moet het eerst ff weer een stuk beter voelen onderling.
Plus ik zit aan de antibiotica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |