Of ze zijn gesponsord...?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
Die tik tok " gezondheid goeroes" bijv die allerlei kul beweren zonder een achtergrond te hebben in voedingswetenschappen om zo hun prullaria aan te smeren aan het klapvee
schhweinmedaillons,kroketten gegetenquote:Op donderdag 25 december 2025 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
Die tik tok " gezondheid goeroes" bijv die allerlei kul beweren zonder een achtergrond te hebben in voedingswetenschappen om zo hun prullaria aan te smeren aan het klapvee
Het lukt je maar niet vandaagquote:
Mario tochquote:Op donderdag 25 december 2025 15:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
schhweinmedaillons,kroketten gegeten
somiges zit niet meer in me
is van achte allein gekomen
Grote jongenquote:Op donderdag 25 december 2025 15:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
schhweinmedaillons,kroketten gegeten
somiges zit niet meer in me
is van achte allein gekomen
quote:Op donderdag 25 december 2025 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schrikt op en gaat er even voor zitten. bolk
ik denk dat dat leuk zou zijn iddquote:Op donderdag 25 december 2025 15:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ga jij dat maar eens lekker doen met die kleintjes
WIe kwam alleen, die varkensmedalionkroket?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet zo fijn wann allein komt
Moeten ze met hun vriendjes komen?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet zo fijn wann allein komt
Welk graf, van je vader of van je unkel?quote:
Op 1 drol kan je niet staanquote:Op donderdag 25 december 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe kwam alleen, die varkensmedalionkroket?
Jammer, ik vind ze zo lekkerrrrrrrquote:
ne het moet met persen zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moeten ze met hun vriendjes komen?
Je zegt het ook weer helemaal verkeerdquote:
Nee persen krijg je aambeien van, moet met gemak eruit glijden als je je kringspier ontspantquote:
Engquote:Op donderdag 25 december 2025 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee persen krijg je aambeien van, moet met gemak eruit glijden als je je kringspier ontspant
Maar hij kwam allein?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op 1 drol kan je niet staan
Ik snap er ook geen drol meer van dus ik lul maar in de rondtequote:
IK begijp het vaak wel en jij ook. Maar ditquote:Op donderdag 25 december 2025 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen drol meer van dus ik lul maar in de rondte
Straksquote:Op donderdag 25 december 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
Gaan jullie niet iets of ergens kerstachtigs eten MK
Wtfquote:Op donderdag 25 december 2025 15:50 schreef mario390 het volgende:
ja maar is betje zo dat gev oel als het je mand vor je doet
wann er je nit per sen moet
Doe dan! Morgen voor het eten.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat dat leuk zou zijn iddmss zelfs dat ze dat leuker vinden als alle kadootjes idd
Wat gaan jullie eten?quote:
Vertalingquote:Op donderdag 25 december 2025 15:50 schreef mario390 het volgende:
ja maar is betje zo dat gev oel als het je mand vor je doet
wann er je nit per sen moet
Bavette en lamsrackquote:
Ik heb dat gevoel nooit, jij?quote:
Ja de natuur doet het voor jequote:Op donderdag 25 december 2025 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertaling
Het geeft je net het gevoel dat iemand het voor je doet wanneer je niet hoeft te persen
quote:Op donderdag 25 december 2025 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja de natuur doet het voor je
O das lekker, Bavette mag jij zeker niet eten of wel?quote:
Luie schijtquote:Op donderdag 25 december 2025 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja de natuur doet het voor je
Nee anders had ik mijn vezelinname stuk verminderdquote:
Had je een hoop kauwen gescheeldquote:Op donderdag 25 december 2025 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee anders had ik mijn vezelinname stuk verminderd
Of lamskotelet. Hangt er vanaf.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das lekker, Bavette mag jij zeker niet eten of wel?
O ja dat kan ook. Komt je schoonmoeder ook?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of lamskotelet. Hangt er vanaf.
Jawel, doorgebakken
Nee die komt niet meer buitenquote:Op donderdag 25 december 2025 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat kan ook. Komt je schoonmoeder ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |