Toe maarquote:Op donderdag 25 december 2025 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een banaan in een pruim peren
quote:Op donderdag 25 december 2025 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een banaan in een pruim peren
hoop het maar, want het is heel makkelijk om toch dingen te geloven (ook voor ouders) die er maar zo op interent staan en als je ff logisch nadenkt toch niet kloppen.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er ouders die dat niet doen, maar ik schat zo in het grootstedeel wel
het is het wel, op bepaalde vlakken, met kinderen en jeugd werkt het alleen maar tegen in mijn mening.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, het is de 'vooruit' gang zegt men
Maar ik vind niet alle vooruitgang een vooruitgang
Of ze zijn gesponsord...?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
Die tik tok " gezondheid goeroes" bijv die allerlei kul beweren zonder een achtergrond te hebben in voedingswetenschappen om zo hun prullaria aan te smeren aan het klapvee
schhweinmedaillons,kroketten gegetenquote:Op donderdag 25 december 2025 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
Die tik tok " gezondheid goeroes" bijv die allerlei kul beweren zonder een achtergrond te hebben in voedingswetenschappen om zo hun prullaria aan te smeren aan het klapvee
Het lukt je maar niet vandaagquote:
Mario tochquote:Op donderdag 25 december 2025 15:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
schhweinmedaillons,kroketten gegeten
somiges zit niet meer in me
is van achte allein gekomen
Grote jongenquote:Op donderdag 25 december 2025 15:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
schhweinmedaillons,kroketten gegeten
somiges zit niet meer in me
is van achte allein gekomen
quote:Op donderdag 25 december 2025 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schrikt op en gaat er even voor zitten. bolk
ik denk dat dat leuk zou zijn iddquote:Op donderdag 25 december 2025 15:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ga jij dat maar eens lekker doen met die kleintjes
WIe kwam alleen, die varkensmedalionkroket?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet zo fijn wann allein komt
Moeten ze met hun vriendjes komen?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet zo fijn wann allein komt
Welk graf, van je vader of van je unkel?quote:
Op 1 drol kan je niet staanquote:Op donderdag 25 december 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe kwam alleen, die varkensmedalionkroket?
Jammer, ik vind ze zo lekkerrrrrrrquote:
ne het moet met persen zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moeten ze met hun vriendjes komen?
Je zegt het ook weer helemaal verkeerdquote:
Nee persen krijg je aambeien van, moet met gemak eruit glijden als je je kringspier ontspantquote:
Engquote:Op donderdag 25 december 2025 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee persen krijg je aambeien van, moet met gemak eruit glijden als je je kringspier ontspant
Maar hij kwam allein?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op 1 drol kan je niet staan
Ik snap er ook geen drol meer van dus ik lul maar in de rondtequote:
IK begijp het vaak wel en jij ook. Maar ditquote:Op donderdag 25 december 2025 15:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen drol meer van dus ik lul maar in de rondte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |