ik zie hier alleen nog af en toe hele kleintjes b uiten spelen.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
nouja idd en wil echt niet de "dooms day" brenger ervan zijn. < maar ik denk had dat veel leuker als kind als wat ik nu objectief he, zie wat andere kinderen doen.
Bedoel ga lekker ff pijltjes schieten met PVC buis door open ramen , of idd spelletjes op straat. naja tis er niet meer Dot. helaas.
Die weten niet beter helaasquote:Op donderdag 25 december 2025 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
denk met meemoed eraan terug hoe leuk toen.
Maarja mss ziet jeugd dit tegenwoordig anders.
Ga jij dat maar eens lekker doen met die kleintjesquote:Op donderdag 25 december 2025 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
nouja idd en wil echt niet de "dooms day" brenger ervan zijn. < maar ik denk had dat veel leuker als kind als wat ik nu objectief he, zie wat andere kinderen doen.
Bedoel ga lekker ff pijltjes schieten met PVC buis door open ramen , of idd spelletjes op straat. naja tis er niet meer Dot. helaas.
nouja sommige ouders wel natuurlijk. maar denk over het algemeen zijn ouders ook te makkelijk met geef ze tv of internet of iPad. om ze ff rustig te houden.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die weten niet beter helaas
Maar het goede voorbeeld hebben ze ook niet, ze zien niet anders dan dat hun ouders het doen
Die van mij zoon ook maar die mogen ook niet veel op internet en zelf doen ze het ook niet in hun vrije tijd als de kids er bij zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 15:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kids van broer zijn buitenkindjes en ook gsm
Natuurlijk zijn er ouders die dat niet doen, maar ik schat zo in het grootstedeel welquote:Op donderdag 25 december 2025 15:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja sommige ouders wel natuurlijk. maar denk over het algemeen zijn ouders ook te makkelijk met geef ze tv of internet of iPad. om ze ff rustig te houden.
Dat was er vroeger ook niet.
Btw dat filmpje wat ik link, sluit niet uit dat dat ook niet AI is he. want camera hoek wel aardig het zelfde.
En denk niet logisch over 20 jaar.
Maar al met al, dat is wel beetje hoe het is, ik zie kinderen niet meer op straat spelen als vroeger en dat is geen AI dat zie ik zelf.
Nee, het is de 'vooruit' gang zegt menquote:
Was lekker, en zeker met het zonnetje erbijquote:
Toe maarquote:Op donderdag 25 december 2025 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een banaan in een pruim peren
quote:Op donderdag 25 december 2025 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een banaan in een pruim peren
hoop het maar, want het is heel makkelijk om toch dingen te geloven (ook voor ouders) die er maar zo op interent staan en als je ff logisch nadenkt toch niet kloppen.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er ouders die dat niet doen, maar ik schat zo in het grootstedeel wel
het is het wel, op bepaalde vlakken, met kinderen en jeugd werkt het alleen maar tegen in mijn mening.quote:Op donderdag 25 december 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, het is de 'vooruit' gang zegt men
Maar ik vind niet alle vooruitgang een vooruitgang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |