Of ze zijn gesponsord...?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
Die tik tok " gezondheid goeroes" bijv die allerlei kul beweren zonder een achtergrond te hebben in voedingswetenschappen om zo hun prullaria aan te smeren aan het klapvee
schhweinmedaillons,kroketten gegetenquote:Op donderdag 25 december 2025 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
Die tik tok " gezondheid goeroes" bijv die allerlei kul beweren zonder een achtergrond te hebben in voedingswetenschappen om zo hun prullaria aan te smeren aan het klapvee
Het lukt je maar niet vandaagquote:
Mario tochquote:Op donderdag 25 december 2025 15:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
schhweinmedaillons,kroketten gegeten
somiges zit niet meer in me
is van achte allein gekomen
Grote jongenquote:Op donderdag 25 december 2025 15:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
schhweinmedaillons,kroketten gegeten
somiges zit niet meer in me
is van achte allein gekomen
* gebrokenglas schrikt op en gaat er even voor zitten. bolkquote:
quote:Op donderdag 25 december 2025 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schrikt op en gaat er even voor zitten. bolk
ik denk dat dat leuk zou zijn iddquote:Op donderdag 25 december 2025 15:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ga jij dat maar eens lekker doen met die kleintjes
WIe kwam alleen, die varkensmedalionkroket?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet zo fijn wann allein komt
Moeten ze met hun vriendjes komen?quote:Op donderdag 25 december 2025 15:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet zo fijn wann allein komt
Welk graf, van je vader of van je unkel?quote:
Op 1 drol kan je niet staanquote:Op donderdag 25 december 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe kwam alleen, die varkensmedalionkroket?
Jammer, ik vind ze zo lekkerrrrrrrquote:
ne het moet met persen zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moeten ze met hun vriendjes komen?
Je zegt het ook weer helemaal verkeerdquote:
Nee persen krijg je aambeien van, moet met gemak eruit glijden als je je kringspier ontspantquote:
Engquote:Op donderdag 25 december 2025 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee persen krijg je aambeien van, moet met gemak eruit glijden als je je kringspier ontspant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |