Veel plezierquote:
jaja maar ik zie een half bordje en met patatjes enzoquote:
wij doen niet met kerst. alleen met sinterklaas, maar ben benieuwd? wat krijg jij?quote:
Lov heeft geen röntgen ogenquote:Op donderdag 25 december 2025 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
wij doen niet met kerst. alleen met sinterklaas, maar ben benieuwd? wat krijg jij?
Ooit in een sterrenrestaurant gegeten?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
jaja maar ik zie een half bordje en met patatjes enzo
en wat groenvoer, damn.
Al teveel chips gegeten vandaar kleine portiequote:Op donderdag 25 december 2025 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
mag hopen datje de helft al op had?
anders is dat matig hapje?
Je hoef je niet te verantwoorden hoorquote:Op donderdag 25 december 2025 19:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Al teveel chips gegeten vandaar kleine portie
Ik zit nog steeds met een joekel van een galsteen
mijn mening erover he, zal vest lekker zijn. maar vind het het gekld niet waard.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ooit in een sterrenrestaurant gegeten?
Porties zijn klein. Veel gangen.
Goed eten
Naderhand zit je vol.
Het gaat niet altijd over de hoeveelheid.
Ben je geweest danquote:Op donderdag 25 december 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
mijn mening erover he, zal vest lekker zijn. maar vind het het gekld niet waard.
toe maar, meteen smquote:Op donderdag 25 december 2025 19:20 schreef kree het volgende:
of moet heel leuk vriendinnetje tegenkomen waarmee sado doe, maar dat is het enige ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |