Je hebt deze al drie keer laten horen. 🤣quote:Op donderdag 25 december 2025 18:36 schreef kree het volgende:
bijna beste vergeten natuurlijk.
https://suno.com/s/oqJn2salx72LkDQe
lol DOT echt, ik heb dit zo positief geprobeerd te maken. en denk ook het liedje is er grappig over geworden .
Maarja je weet wel beter ik weet mijn hrny wel altijd gereageerd ook als ik het moeilijk had. Dus naja. weet dat je er tegen kunt en mss ook wel leuk vind. beetje hoe ik tekst maak.
quote:Op donderdag 25 december 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt deze al drie keer laten horen. 🤣
jaquote:Op donderdag 25 december 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt deze al drie keer laten horen. 🤣
Dit is echt geen christmas spiritquote:Op donderdag 25 december 2025 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, moet dat nou echt zo, met kerstmis?
mag hopen datje de helft al op had?quote:
Zelfs dan moet hetquote:Op donderdag 25 december 2025 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, moet dat nou echt zo, met kerstmis?
Oordeel niet zo.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
mag hopen datje de helft al op had?
anders is dat matig hapje?
Veel plezierquote:
jaja maar ik zie een half bordje en met patatjes enzoquote:
wij doen niet met kerst. alleen met sinterklaas, maar ben benieuwd? wat krijg jij?quote:
Lov heeft geen röntgen ogenquote:Op donderdag 25 december 2025 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
wij doen niet met kerst. alleen met sinterklaas, maar ben benieuwd? wat krijg jij?
Ooit in een sterrenrestaurant gegeten?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
jaja maar ik zie een half bordje en met patatjes enzo
en wat groenvoer, damn.
Al teveel chips gegeten vandaar kleine portiequote:Op donderdag 25 december 2025 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
Je hoef je niet te verantwoorden hoorquote:Op donderdag 25 december 2025 19:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Al teveel chips gegeten vandaar kleine portie
Ik zit nog steeds met een joekel van een galsteen
mijn mening erover he, zal vest lekker zijn. maar vind het het gekld niet waard.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ooit in een sterrenrestaurant gegeten?
Porties zijn klein. Veel gangen.
Goed eten
Naderhand zit je vol.
Het gaat niet altijd over de hoeveelheid.
Ben je geweest danquote:Op donderdag 25 december 2025 19:19 schreef kree het volgende:
[..]
mijn mening erover he, zal vest lekker zijn. maar vind het het gekld niet waard.
toe maar, meteen smquote:Op donderdag 25 december 2025 19:20 schreef kree het volgende:
of moet heel leuk vriendinnetje tegenkomen waarmee sado doe, maar dat is het enige ook.
ja al ge-edit. LOL dat bedoelde ik niet natuurlijk.quote:
Je wil ons lokken om daar de drama te zoeken zodat je snel hier wat puntjes kan pakken hè?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:21 schreef Bargehassus het volgende:
Fittie gehad in het T2000 topic dus maar weer hier.
No regrets!
Mijn vraag was: ben je eens in een sterrenrestaurant gaan eten?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja al ge-edit. LOL dat bedoelde ik niet natuurlijk.
zou ver gaan hoor voor iemand als ik denk we klikken enzo met elkaar. en dan maakt geld me niet uit.
maarja nog niet gevonden helaas
Nah, zolang een bepaalde mod daar reageert ben ik echt weg.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je wil ons lokken om daar de drama te zoeken zodat je snel hier wat puntjes kan pakken hè?
lol naja mss 1 keertje heel lang geleden nog met mijn pa enzoquote:Op donderdag 25 december 2025 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn vraag was: ben je eens in een sterrenrestaurant gaan eten?
lees even terug waarom ze dat vraagtquote:Op donderdag 25 december 2025 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
lol naja mss 1 keertje heel lang geleden nog met mijn pa enzo
maar waarom wil je dat weten eigenlijk? het zegt mij nl niks eigenlijk ofzo?
Omdat jij afgaat op portie grootte en dat zegt niks. Niet zo aardig om zo te oordelen op iemands kerstdiner.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
lol naja mss 1 keertje heel lang geleden nog met mijn pa enzo
maar waarom wil je dat weten eigenlijk? het zegt mij nl niks eigenlijk ofzo?
Meh. Ik merk alweer dat het niet binnenkomt die communicatie. Ik geef het opquote:Op donderdag 25 december 2025 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
lees even terug waarom ze dat vraagt
Oké kom je hier dan gezellig zijn? Want dat is hetquote:Op donderdag 25 december 2025 19:24 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nah, zolang een bepaalde mod daar reageert ben ik echt weg.
ik oordeel niet he? ik zeg alleen dat het mij niet zoveel boeit. het gaat om het idee niet om owh het is kerst en nu moeten we allemaal ff grappig en goed doen. No fucking way dat ik hier mensen op beoordeel.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat jij afgaat op portie grootte en dat zegt niks. Niet zo aardig om zo te oordelen op iemands kerstdiner.
Zeker niet bij pin nu.
Zeker! Kom hier ook wel vaker hoor, zoete inval en zo.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké kom je hier dan gezellig zijn? Want dat is het
quote:Op donderdag 25 december 2025 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2025 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik oordeel niet he? ik zeg alleen dat het mij niet zoveel boeit. het gaat om het idee niet om owh het is kerst en nu moeten we allemaal ff grappig en goed doen. No fucking way dat ik hier mensen op beoordeel.
I knowquote:Op donderdag 25 december 2025 19:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zeker! Kom hier ook wel vaker hoor, zoete inval en zo.
Wat heb je op vanavond ?quote:
jaja. nouja beetje stoken hou ik ook wel van, leef er maar mee, want gaat niet echt veranderenquote:
Vanavond? Twee wijn bij het eten, tot nu toe.quote:
Kun je daarom niet teruglezen?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:28 schreef kree het volgende:
ben een anarchist en weten jullie, maar ook verlegen. LOL
Wat voor wijn?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:30 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Vanavond? Twee wijn bij het eten, tot nu toe.
tuurlijk wel, maar ga maar paar posts terug. of evt via DM hoor praat ik nog wel eens even.quote:
Witte droge.quote:
Zo droog dat je mond vanbinnen stamentrekt? Die was er vroeger, maar nog amper te vinden.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:33 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Witte droge.
Maar een rode op z'n tijd gaat er ook wel in.
quote:Op donderdag 25 december 2025 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar ga maar paar posts terug. of evt via DM hoor praat ik nog wel eens even.
Maarja dat ik niet kan teruglezen je vraag, ja? altijd nodig of de moeite vooral. niet echt.
Korte termijngeheugenquote:
neuh laat ik duidelijk zijn even want iedereen mag ff met mij contact opzoeken.?quote:
Ik hou het bij een Chileense. Droog maar ook weer niet te droog.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo droog dat je mond vanbinnen stamentrekt? Die was er vroeger, maar nog amper te vinden.
Niksquote:Op donderdag 25 december 2025 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja? wat moet ik anders doen denk jij dan?
Lekkerquote:Op donderdag 25 december 2025 19:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik hou het bij een Chileense. Droog maar ook weer niet te droog.
nouja idd en denk ik ook. en weet ook wel dat mijn mening niet zo populair is,. Maarja al met al heb ik met iedereen het beste voor. en mss is dat wel zeker nu met kerst goed idee. maar ook rest jaar.quote:
Bij vlees de juiste keus.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekkermaar ik prefereer rood.
Ik hoef zeker over dat verhaal NIET in discussie. Niemand heeft het over jou. Het ging over het eten van Pinnenmutske. Die kampt met een vervelende galsteen. En de eerste Kerst zonder haar papa.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
neuh laat ik duidelijk zijn even want iedereen mag ff met mij contact opzoeken.?
Tis neigt voor niks dart ik mijn hele verhaal vertelde enzo met verslaving en begeleid wonen? daarover allemaal mag?
over hier DTS? post beetje als ik het leuk vind en is prima, als iemand wat meer persoonlijk wil vragen ze maar DM
Ditquote:Op donderdag 25 december 2025 19:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoef zeker over dat verhaal NIET in discussie. Niemand heeft het over jou. Het ging over het eten van Pinnenmutske. Die kampt met een vervelende galsteen. En de eerste Kerst zonder haar papa.
Vleesquote:
kweet en allemaal persoonlijke zoals ik zo ook heb hoor die niet leuk zijn nu.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoef zeker over dat verhaal NIET in discussie. Niemand heeft het over jou. Het ging over het eten van Pinnenmutske. Die kampt met een vervelende galsteen. En de eerste Kerst zonder haar papa.
Lekker van smullen lieverd!quote:Op donderdag 25 december 2025 19:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb nog een plaatske voor dessert hihi
Wat is het?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb nog een plaatske voor dessert hihi
HOU je commentaar over haar eten dan voor je. Snotneus.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
kweet en allemaal persoonlijke zoals ik zo ook heb hoor die niet leuk zijn nu.
Maarre dat wil niet zeggen dat het hier niet over leuke dingen kan gaan he?
Daar gaat t niet over. Tuurlijk kan het over leuke dingen gaan.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
kweet en allemaal persoonlijke zoals ik zo ook heb hoor die niet leuk zijn nu.
Maarre dat wil niet zeggen dat het hier niet over leuke dingen kan gaan he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |