ja al ge-edit. LOL dat bedoelde ik niet natuurlijk.quote:
Je wil ons lokken om daar de drama te zoeken zodat je snel hier wat puntjes kan pakken hè?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:21 schreef Bargehassus het volgende:
Fittie gehad in het T2000 topic dus maar weer hier.
No regrets!
Mijn vraag was: ben je eens in een sterrenrestaurant gaan eten?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja al ge-edit. LOL dat bedoelde ik niet natuurlijk.
zou ver gaan hoor voor iemand als ik denk we klikken enzo met elkaar. en dan maakt geld me niet uit.
maarja nog niet gevonden helaas
Nah, zolang een bepaalde mod daar reageert ben ik echt weg.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je wil ons lokken om daar de drama te zoeken zodat je snel hier wat puntjes kan pakken hè?
lol naja mss 1 keertje heel lang geleden nog met mijn pa enzoquote:Op donderdag 25 december 2025 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn vraag was: ben je eens in een sterrenrestaurant gaan eten?
lees even terug waarom ze dat vraagtquote:Op donderdag 25 december 2025 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
lol naja mss 1 keertje heel lang geleden nog met mijn pa enzo
maar waarom wil je dat weten eigenlijk? het zegt mij nl niks eigenlijk ofzo?
Omdat jij afgaat op portie grootte en dat zegt niks. Niet zo aardig om zo te oordelen op iemands kerstdiner.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
lol naja mss 1 keertje heel lang geleden nog met mijn pa enzo
maar waarom wil je dat weten eigenlijk? het zegt mij nl niks eigenlijk ofzo?
Meh. Ik merk alweer dat het niet binnenkomt die communicatie. Ik geef het opquote:Op donderdag 25 december 2025 19:25 schreef maily het volgende:
[..]
lees even terug waarom ze dat vraagt
Oké kom je hier dan gezellig zijn? Want dat is hetquote:Op donderdag 25 december 2025 19:24 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nah, zolang een bepaalde mod daar reageert ben ik echt weg.
ik oordeel niet he? ik zeg alleen dat het mij niet zoveel boeit. het gaat om het idee niet om owh het is kerst en nu moeten we allemaal ff grappig en goed doen. No fucking way dat ik hier mensen op beoordeel.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat jij afgaat op portie grootte en dat zegt niks. Niet zo aardig om zo te oordelen op iemands kerstdiner.
Zeker niet bij pin nu.
Zeker! Kom hier ook wel vaker hoor, zoete inval en zo.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké kom je hier dan gezellig zijn? Want dat is het
quote:Op donderdag 25 december 2025 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
mag hopen datje de helft al op had?
anders is dat matig hapje?
quote:Op donderdag 25 december 2025 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik oordeel niet he? ik zeg alleen dat het mij niet zoveel boeit. het gaat om het idee niet om owh het is kerst en nu moeten we allemaal ff grappig en goed doen. No fucking way dat ik hier mensen op beoordeel.
I knowquote:Op donderdag 25 december 2025 19:27 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zeker! Kom hier ook wel vaker hoor, zoete inval en zo.
Wat heb je op vanavond ?quote:
jaja. nouja beetje stoken hou ik ook wel van, leef er maar mee, want gaat niet echt veranderenquote:
Vanavond? Twee wijn bij het eten, tot nu toe.quote:
Kun je daarom niet teruglezen?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:28 schreef kree het volgende:
ben een anarchist en weten jullie, maar ook verlegen. LOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |