Wat voor wijn?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:30 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Vanavond? Twee wijn bij het eten, tot nu toe.
tuurlijk wel, maar ga maar paar posts terug. of evt via DM hoor praat ik nog wel eens even.quote:
Witte droge.quote:
Zo droog dat je mond vanbinnen stamentrekt? Die was er vroeger, maar nog amper te vinden.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:33 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Witte droge.
Maar een rode op z'n tijd gaat er ook wel in.
quote:Op donderdag 25 december 2025 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar ga maar paar posts terug. of evt via DM hoor praat ik nog wel eens even.
Maarja dat ik niet kan teruglezen je vraag, ja? altijd nodig of de moeite vooral. niet echt.
Korte termijngeheugenquote:
neuh laat ik duidelijk zijn even want iedereen mag ff met mij contact opzoeken.?quote:
Ik hou het bij een Chileense. Droog maar ook weer niet te droog.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo droog dat je mond vanbinnen stamentrekt? Die was er vroeger, maar nog amper te vinden.
Niksquote:Op donderdag 25 december 2025 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja? wat moet ik anders doen denk jij dan?
Lekkerquote:Op donderdag 25 december 2025 19:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik hou het bij een Chileense. Droog maar ook weer niet te droog.
nouja idd en denk ik ook. en weet ook wel dat mijn mening niet zo populair is,. Maarja al met al heb ik met iedereen het beste voor. en mss is dat wel zeker nu met kerst goed idee. maar ook rest jaar.quote:
Bij vlees de juiste keus.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekkermaar ik prefereer rood.
Ik hoef zeker over dat verhaal NIET in discussie. Niemand heeft het over jou. Het ging over het eten van Pinnenmutske. Die kampt met een vervelende galsteen. En de eerste Kerst zonder haar papa.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
neuh laat ik duidelijk zijn even want iedereen mag ff met mij contact opzoeken.?
Tis neigt voor niks dart ik mijn hele verhaal vertelde enzo met verslaving en begeleid wonen? daarover allemaal mag?
over hier DTS? post beetje als ik het leuk vind en is prima, als iemand wat meer persoonlijk wil vragen ze maar DM
Ditquote:Op donderdag 25 december 2025 19:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoef zeker over dat verhaal NIET in discussie. Niemand heeft het over jou. Het ging over het eten van Pinnenmutske. Die kampt met een vervelende galsteen. En de eerste Kerst zonder haar papa.
Vleesquote:
kweet en allemaal persoonlijke zoals ik zo ook heb hoor die niet leuk zijn nu.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoef zeker over dat verhaal NIET in discussie. Niemand heeft het over jou. Het ging over het eten van Pinnenmutske. Die kampt met een vervelende galsteen. En de eerste Kerst zonder haar papa.
Lekker van smullen lieverd!quote:Op donderdag 25 december 2025 19:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb nog een plaatske voor dessert hihi
Wat is het?quote:Op donderdag 25 december 2025 19:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb nog een plaatske voor dessert hihi
HOU je commentaar over haar eten dan voor je. Snotneus.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
kweet en allemaal persoonlijke zoals ik zo ook heb hoor die niet leuk zijn nu.
Maarre dat wil niet zeggen dat het hier niet over leuke dingen kan gaan he?
Daar gaat t niet over. Tuurlijk kan het over leuke dingen gaan.quote:Op donderdag 25 december 2025 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
kweet en allemaal persoonlijke zoals ik zo ook heb hoor die niet leuk zijn nu.
Maarre dat wil niet zeggen dat het hier niet over leuke dingen kan gaan he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |