Ik maak kleurkaarten van al m’n soorten verfquote:Op donderdag 25 december 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan jij schilderen met al je gebolk
Leuk om te doen, wat heb je geschetst?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik maak kleurkaarten van al m’n soorten verfmet nummers erbij, op volgorde.
En heb net iets geschetst en dat ga ik straks afmaken met m’n aquarel
Doet mijn vrouw ook met die nummertjes. Kun je echt dagen mee bezig zijn. Leukquote:Op donderdag 25 december 2025 17:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik maak kleurkaarten van al m’n soorten verfmet nummers erbij, op volgorde.
En heb net iets geschetst en dat ga ik straks afmaken met m’n aquarel
Ik heb echt een vreselijk cheesy kerstromcom op staan. Wat is er mis met mij?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Prima kerstdag![]()
Ik zit lekker de hele dag te schilderen tekenen, eten, misselijk zijn, op de bank met kater. Film/serie kijken.
Fijn dat het gezellig was ondanks de korte tijd wel jaquote:Op donderdag 25 december 2025 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gezellig, maar was al snel klaar. Met een half uurtje was het gebeurd
Misschien wordt ze m’n nieuwe bestie danquote:Op donderdag 25 december 2025 17:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Doet mijn vrouw ook met die nummertjes. Kun je echt dagen mee bezig zijn. Leuk
een monument uit een bepaalde stadquote:Op donderdag 25 december 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk om te doen, wat heb je geschetst?
quote:Op donderdag 25 december 2025 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien wordt ze m’n nieuwe bestie dan
[..]
een monument uit een bepaalde stad
Weet ik niet. Maar ik hou daar niet vanquote:Op donderdag 25 december 2025 17:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb echt een vreselijk cheesy kerstromcom op staan. Wat is er mis met mij?
Ja ben wel iets langer gebleven hoor, maar het eten was zo klaarquote:Op donderdag 25 december 2025 17:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fijn dat het gezellig was ondanks de korte tijd wel ja
Ach, een beetje romantiek op zn tijd moet kunnenquote:Op donderdag 25 december 2025 17:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ik hou daar niet vanik kijk alleen crime en zo
met een paar uitzonderingen
O knap, laat je het zien als het klaar is?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien wordt ze m’n nieuwe bestie dan
[..]
een monument uit een bepaalde stad
Alleen als het gelukt is zoals ik het wilquote:Op donderdag 25 december 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O knap, laat je het zien als het klaar is?
quote:Op donderdag 25 december 2025 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alleen als het gelukt is zoals ik het wil
Lekker bakkie, ik doe er een meequote:
Wat ga je koken?quote:
Home alone?/quote:
Ik heb zo'n AH nasi verspakket gehaald.quote:
Lekker is datquote:Op donderdag 25 december 2025 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb zo'n AH nasi verspakket gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |