Ze heeft de puntjuhs weer geproefdquote:
quote:
Even kijken of ik een zeker iemand kan inhalenquote:Op donderdag 25 december 2025 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft de puntjuhs weer geproefd
Wie wi jij inhalen dan?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Even kijken of ik een zeker iemand kan inhalen
quote:
Het huis ruikt heerlijk naar stoofvlees een de aardappeltjes zit in de ovenquote:
Dat mag je proberen hoor, dat moet je wel heeeeeel veel punten per dag halen, zelfs de nr 2, 3, en 4 zijn moeilijk meer in te halen in die paar dagenquote:
Wij zijn er voor jequote:Op donderdag 25 december 2025 17:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het huis ruikt heerlijk naar stoofvlees een de aardappeltjes zit in de oven
Eenzame kerst op zn best.
En bij u?
1 zit al de hele dag te puberen op haar kamer en de ander slaapt nu op de bankquote:
Wat gezelligquote:Op donderdag 25 december 2025 17:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
1 zit al de hele dag te puberen op haar kamer en de ander slaapt nu op de bank
Wat fijn Steven ben blij voor jequote:Op donderdag 25 december 2025 17:51 schreef StevenHyde het volgende:
Heb mijn pa opgehaald en zijn met hem wezen eten. Hij was eens ontspannen. Koesteren maar
Prima kerstdagquote:
Thanks dottiequote:Op donderdag 25 december 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat fijn Steven ben blij voor je
Aw wat fijn! Klinkt geslaagd, idd koesterenquote:Op donderdag 25 december 2025 17:51 schreef StevenHyde het volgende:
Heb mijn pa opgehaald en zijn met hem wezen eten. Hij was eens ontspannen. Koesteren maar
Hoe kan jij schilderen met al je gebolkquote:Op donderdag 25 december 2025 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Prima kerstdag![]()
Ik zit lekker de hele dag te schilderen tekenen, eten, misselijk zijn, op de bank met kater. Film/serie kijken.
Ja gezellig, maar was al snel klaar. Met een half uurtje was het gebeurdquote:Op donderdag 25 december 2025 17:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thanks dottie
Hoe was de brunch bij je dochter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |