Wat gezelligquote:Op donderdag 25 december 2025 17:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
1 zit al de hele dag te puberen op haar kamer en de ander slaapt nu op de bank
Wat fijn Steven ben blij voor jequote:Op donderdag 25 december 2025 17:51 schreef StevenHyde het volgende:
Heb mijn pa opgehaald en zijn met hem wezen eten. Hij was eens ontspannen. Koesteren maar
Prima kerstdagquote:
Thanks dottiequote:Op donderdag 25 december 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat fijn Steven ben blij voor je
Aw wat fijn! Klinkt geslaagd, idd koesterenquote:Op donderdag 25 december 2025 17:51 schreef StevenHyde het volgende:
Heb mijn pa opgehaald en zijn met hem wezen eten. Hij was eens ontspannen. Koesteren maar
Hoe kan jij schilderen met al je gebolkquote:Op donderdag 25 december 2025 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Prima kerstdag![]()
Ik zit lekker de hele dag te schilderen tekenen, eten, misselijk zijn, op de bank met kater. Film/serie kijken.
Ja gezellig, maar was al snel klaar. Met een half uurtje was het gebeurdquote:Op donderdag 25 december 2025 17:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thanks dottie
Hoe was de brunch bij je dochter?
Ik maak kleurkaarten van al m’n soorten verfquote:Op donderdag 25 december 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan jij schilderen met al je gebolk
Leuk om te doen, wat heb je geschetst?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik maak kleurkaarten van al m’n soorten verfmet nummers erbij, op volgorde.
En heb net iets geschetst en dat ga ik straks afmaken met m’n aquarel
Doet mijn vrouw ook met die nummertjes. Kun je echt dagen mee bezig zijn. Leukquote:Op donderdag 25 december 2025 17:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik maak kleurkaarten van al m’n soorten verfmet nummers erbij, op volgorde.
En heb net iets geschetst en dat ga ik straks afmaken met m’n aquarel
Ik heb echt een vreselijk cheesy kerstromcom op staan. Wat is er mis met mij?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Prima kerstdag![]()
Ik zit lekker de hele dag te schilderen tekenen, eten, misselijk zijn, op de bank met kater. Film/serie kijken.
Fijn dat het gezellig was ondanks de korte tijd wel jaquote:Op donderdag 25 december 2025 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gezellig, maar was al snel klaar. Met een half uurtje was het gebeurd
Misschien wordt ze m’n nieuwe bestie danquote:Op donderdag 25 december 2025 17:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Doet mijn vrouw ook met die nummertjes. Kun je echt dagen mee bezig zijn. Leuk
een monument uit een bepaalde stadquote:Op donderdag 25 december 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk om te doen, wat heb je geschetst?
quote:Op donderdag 25 december 2025 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien wordt ze m’n nieuwe bestie dan
[..]
een monument uit een bepaalde stad
Weet ik niet. Maar ik hou daar niet vanquote:Op donderdag 25 december 2025 17:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb echt een vreselijk cheesy kerstromcom op staan. Wat is er mis met mij?
Ja ben wel iets langer gebleven hoor, maar het eten was zo klaarquote:Op donderdag 25 december 2025 17:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fijn dat het gezellig was ondanks de korte tijd wel ja
Ach, een beetje romantiek op zn tijd moet kunnenquote:Op donderdag 25 december 2025 17:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ik hou daar niet vanik kijk alleen crime en zo
met een paar uitzonderingen
O knap, laat je het zien als het klaar is?quote:Op donderdag 25 december 2025 17:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien wordt ze m’n nieuwe bestie dan
[..]
een monument uit een bepaalde stad
Alleen als het gelukt is zoals ik het wilquote:Op donderdag 25 december 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O knap, laat je het zien als het klaar is?
quote:Op donderdag 25 december 2025 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alleen als het gelukt is zoals ik het wil
Lekker bakkie, ik doe er een meequote:
Wat ga je koken?quote:
Home alone?/quote:
Ik heb zo'n AH nasi verspakket gehaald.quote:
Lekker is datquote:Op donderdag 25 december 2025 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb zo'n AH nasi verspakket gehaald.
Lekker, eet smakelijk dan voor strakkiesquote:Op donderdag 25 december 2025 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb zo'n AH nasi verspakket gehaald.
O leukquote:Op donderdag 25 december 2025 18:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep , dat is op kerst elke dag
in en and.zender ,also
in merdere
Ik ben klaar met die films, ieder jaar weer hetzelfdequote:Op donderdag 25 december 2025 18:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep , dat is op kerst elke dag
in en and.zender ,also
in merdere
Zijn er wel meer alleen toch, Mario ook en Lovely ookquote:
Gezelligquote:Op donderdag 25 december 2025 18:12 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga maar weer even een gezelschapspel doen zo
Thanksquote:Op donderdag 25 december 2025 18:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lekker is datAl had ik je vooral een mooie kerstmaaltijd gegund met een leuke vrouw (als je daar open voor staat)
Mario is toch met mensen vandaagquote:Op donderdag 25 december 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er wel meer alleen toch, Mario ook en Lovely ook
En lovely ookquote:Op donderdag 25 december 2025 18:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mario is toch met mensen vandaag
quote:
Ik vier nu kerst met mijn oudersquote:Op donderdag 25 december 2025 18:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Waarom zijn er geen kerst-meets?
Als mensen erop zitten te wachten overigens.
Jaquote:Op donderdag 25 december 2025 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vier nu kerst met mijn ouders
En morgen bij mijn zus haar gezin.
Maar er zijn idd best wat mensen alleen met kerst jongere maar ouderen
Ja iddquote:Op donderdag 25 december 2025 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die weten niet beter helaas
Maar het goede voorbeeld hebben ze ook niet, ze zien niet anders dan dat hun ouders het doen
O ja met zijn muttiquote:Op donderdag 25 december 2025 18:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mario is toch met mensen vandaag
Je hebt deze al drie keer laten horen. 🤣quote:Op donderdag 25 december 2025 18:36 schreef kree het volgende:
bijna beste vergeten natuurlijk.
https://suno.com/s/oqJn2salx72LkDQe
lol DOT echt, ik heb dit zo positief geprobeerd te maken. en denk ook het liedje is er grappig over geworden .
Maarja je weet wel beter ik weet mijn hrny wel altijd gereageerd ook als ik het moeilijk had. Dus naja. weet dat je er tegen kunt en mss ook wel leuk vind. beetje hoe ik tekst maak.
quote:Op donderdag 25 december 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt deze al drie keer laten horen. 🤣
jaquote:Op donderdag 25 december 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt deze al drie keer laten horen. 🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |