SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
gezellig filmpjequote:Op woensdag 24 december 2025 12:24 schreef STING het volgende:
https://fb.watch/EbxEdlmEcl/
Goede oude tijd
Ohquote:Op woensdag 24 december 2025 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt hier in de keuken komen kijken, maar vrees dat de overblijfsels inmiddels al verorberd zijn
Ik ga er niet eens aan beginnen. Ooit wel het idee gehad maar toen had ik maar 7,5k kaarten.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Pokke werkje is dat.
Maar ik heb groen, rood, wit en zwart al gehad. Nu bezig met blauw en dan nog muti-colour en colourless.
Waarom praat jij pools?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe eens niet of je een gówniaki bent
omdat ik van de poep en plas humor benquote:
Ik heb nu 6510 kaarten gescand. Maar 25k is ook niet te doen inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh
[..]
Ik ga er niet eens aan beginnen. Ooit wel het idee gehad maar toen had ik maar 7,5k kaarten.
Zou me niks verbazen als ik ondertussen op 25k kaarten zit
Dan ben ik een jaar bezig wil ik die allemaal geïndexeerd hebben.
25k aan kaarten!? Wat is dat waard zo bij elkaar?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:28 schreef dud0r het volgende:
Ik ga er niet eens aan beginnen. Ooit wel het idee gehad maar toen had ik maar 7,5k kaarten.
Zou me niks verbazen als ik ondertussen op 25k kaarten zit
Dan ben ik een jaar bezig wil ik die allemaal geïndexeerd hebben.
aren't we all?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik van de poep en plas humor ben
10 euroquote:Op woensdag 24 december 2025 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
25k aan kaarten!? Wat is dat waard zo bij elkaar?
De oudpapierwaarde?quote:
ow die vergat ik nog.quote:
Paar tientjes.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
25k aan kaarten!? Wat is dat waard zo bij elkaar?
Ja en dan te bedenken dat er een goede 3000 in commander decks zitten.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nu 6510 kaarten gescand. Maar 25k is ook niet te doen inderdaad.
heb je genoeg servetjes?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:43 schreef rival het volgende:
Al die slimme reclames die denken, "hey die heeft net iets gekocht, misschien wilt ie nog 20 keer hetzelfde"
Oh ja, mijn decks heb ik ook nog niet gescand. Nu enkel de collectie aan het scannen. En daarna misschien nog de decks. De commons die nu in decks zijn als versteviging van de proxies heb ik ook niet gescand.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Paar tientjes.
[..]
Ja en dan te bedenken dat er een goede 3000 in commander decks zitten.
Nou zitten daar gok ik ook nog een proxy of 1000 tussen dus dan moet ik die eerst allemaal controleren of het proxies zijn of niet.
De meest duidelijke weet ik wel maar sommige niet.
Echt he.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:43 schreef rival het volgende:
Al die slimme reclames die denken, "hey die heeft net iets gekocht, misschien wilt ie nog 20 keer hetzelfde"
Bulk ga ik sowieso niet registeren als ik het zou doen. Heb nog 2 volle booster boxen met bulk liggen.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, mijn decks heb ik ook nog niet gescand. Nu enkel de collectie aan het scannen. En daarna misschien nog de decks. De commons die nu in decks zijn als versteviging van de proxies heb ik ook niet gescand.
Je kan nooit genoeg laptops hebben. Wat als er eentje vol zit of de accu leeg isquote:Op woensdag 24 december 2025 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"hey, je hebt net een laptop gekocht, misschien vind je deze ook leuk".
Bulk heb ik nu ook gescand.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bulk ga ik sowieso niet registeren als ik het zou doen. Heb nog 2 volle booster boxen met bulk liggen.
Basics bedoel je dan.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bulk heb ik nu ook gescand.![]()
En nu ook bijhouden. Enkel landjes ga ik niet scannen. Dat geloof ik wel.
Eigenlijk alle landjes. Maar misschien de rares dat ik die nog wel een keer ga scannen.quote:
middagquote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk alle landjes. Maar misschien de rares dat ik die nog wel een keer ga scannen.
Integreren doe je zoquote:Op woensdag 24 december 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
240 koekjes en 3 cakes gebakken, nu ben ik er klaar mee
Buren en vrienden krijgen allemaal een tasje met luxe chocolade en zelfgemaakte koekjes vandaag![]()
[ afbeelding ]
En dan gewoon dezelfde als die je net hebt aangeschaftquote:Op woensdag 24 december 2025 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"hey, je hebt net een laptop gekocht, misschien vind je deze ook leuk".
Ik denk serieus dat ik dat nog nooit heb gekocht in mn leven.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
online hebben ze hele goeie servet aanbiedingen
[ afbeelding ]
Die zitten al in decks en ga ik toch niet weg doen.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar alle shocks en fetches en duals enzo
Maar zijn het er nou 1000 of 192?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
online hebben ze hele goeie servet aanbiedingen
[ afbeelding ]
Eerder omkopenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zitten al in decks en ga ik toch niet weg doen.
Enige landje dat ik weg wil doen is de foil Scalding Tarn uit Special Guest.
192 doossies met 1000 servetjes er inquote:Op woensdag 24 december 2025 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar zijn het er nou 1000 of 192?
Ah, ok. cool.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
192 doossies met 1000 servetjes er in
Oftewel, is het duur of is het héél duur?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar zijn het er nou 1000 of 192?
10 euro per 192 servetjesquote:Op woensdag 24 december 2025 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, is het duur of is het héél duur?
en toen moest je ook nog terug?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:17 schreef gianni61 het volgende:
als je in de goede richting ging was fietsen best aangenaam
ik had er bewust voor gekomen om vooral in het begin tegen de wind in te gaan.quote:
verstandige man ben jequote:Op woensdag 24 december 2025 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had er bewust voor gekomen om vooral in het begin tegen de wind in te gaan.
Meteen ingekocht voor mijn noodpakket.quote:
echt he, soms verbaas ik mezelfquote:
ja dat kan ik begrijpenquote:Op woensdag 24 december 2025 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he, soms verbaas ik mezelf
En die plaats je naast de rollen wc-papier die je nog over hebt van de corona crisis?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen ingekocht voor mijn noodpakket.
Check, elke lichaamsopening kan ik zo schoonhouden.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
En die plaats je naast de rollen wc-papier die je nog over hebt van de corona crisis?
allemaal de kerstbonus binnenquote:Op woensdag 24 december 2025 13:29 schreef STING het volgende:
Wow, inderdaad flinke donaties van sommige Fok!kers: https://fok.nl/shop/new/?action=donate
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:29 schreef rival het volgende:
En toen vloog ook nog eens mn frikandel uit mn frikandelbroodje
Alsof je een frikandel door een gang gooit?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:29 schreef rival het volgende:
en je blikje redbull?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:29 schreef rival het volgende:
Gisterenavond nog met m'n burgerquote:Op woensdag 24 december 2025 13:29 schreef rival het volgende:
Altijd wel een kunst om het gelijkmatig op te eten en niet nog met een homp brood ofzo over te blijven.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:34 schreef STING het volgende:
[..]
Gisterenavond nog met m'n burger
[ afbeelding ]
Yv decapitated by flying burgerquote:Op woensdag 24 december 2025 13:34 schreef STING het volgende:
[..]
Gisterenavond nog met m'n burger
[ afbeelding ]
Die zat veilig thuis, dus die heeft geen last gehad van de rondvliegende burgerinhoudquote:Op woensdag 24 december 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yv decapitated by flying burger
Inderdaad, je moet met militaire precisie een burger soldaat makenquote:Op woensdag 24 december 2025 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Altijd wel een kunst om het gelijkmatig op te eten en niet nog met een homp brood ofzo over te blijven.
Die ze ongeveer elke half uur afsteken hier.quote:
Geef je de hond nog iets van een pilletje met oud & nieuw in verband met het vuurwerk?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Of de hond vindt het koud buiten of hij durft niet meer zo ver van huis ivm vuurwerk. Het zijn maar kleine rondjes steeds voor zijn doen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 24 december 2025 13:42 schreef dud0r het volgende:
Hartstikke fijn die zon op het raam maar nu zie ik geen fuck op m'n tv
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet met militaire precisie een burger soldaat maken
Niet gekliktquote:
Daar hebben ze iets moois voor uitgevonden en dat heet gordijnen.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:42 schreef dud0r het volgende:
Hartstikke fijn die zon op het raam maar nu zie ik geen fuck op m'n tv
Ja die heb ik nu ook dicht gedaan. Doe ze zo wel weer open.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar hebben ze iets moois voor uitgevonden en dat heet gordijnen.
Nee, want het schijnt veelal alleen het lichaam te verdoven. Mentaal schijnen ze alles nog mee te krijgen. Dus heb je er eigenlijk geen donder aan.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Geef je de hond nog iets van een pilletje met oud & nieuw in verband met het vuurwerk?
Ah, jammer. Gelukkig het laatste jaar met veel vuurwerk.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want het schijnt veelal alleen het lichaam te verdoven. Mentaal schijnen ze alles nog mee te krijgen. Dus heb je er eigenlijk geen donder aan.
We gaan allebei denk ik in de wc zitten.
Beetje keta door de brokjes en Pambar merkt er niks meer van hoorquote:Op woensdag 24 december 2025 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want het schijnt veelal alleen het lichaam te verdoven. Mentaal schijnen ze alles nog mee te krijgen. Dus heb je er eigenlijk geen donder aan.
We gaan allebei denk ik in de wc zitten. of in de gang
Mag ik dan ook een beetje keta? Aangezien ik het ook niet leuk vindquote:Op woensdag 24 december 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje keta door de brokjes en Pambar merkt er niks meer van hoor
ach ziel. doe een jas aanquote:Op woensdag 24 december 2025 13:49 schreef Nattekat het volgende:
In de zon is het nog wel te doen, maar in de schaduw snap ik wel waar die gevoelstemperatuur vandaan komt
Flinke overgang van dat warme weer dat deze 'winter' tot nu toe had.
Ja joh, jouw feestjequote:Op woensdag 24 december 2025 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een beetje keta? Aangezien ik het ook niet leuk vind
De winter is net 3 dagen bezig.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:49 schreef Nattekat het volgende:
In de zon is het nog wel te doen, maar in de schaduw snap ik wel waar die gevoelstemperatuur vandaan komt
Flinke overgang van dat warme weer dat deze 'winter' tot nu toe had.
nattekitten wil even kittentantrummenquote:
Dat is wel snel, ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
gisteren een pakketje besteld. vanmorgen al bezorgd. zo snel is postnl dit jaar nog niet eerder geweest.
wauw... was je vergeten dat je vorige maand al hetzelfde had besteld?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
gisteren een pakketje besteld. vanmorgen al bezorgd. zo snel is postnl dit jaar nog niet eerder geweest.
Denk het. De herfst 'winter' noemen en dan roepen dat het een warme winter was.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nattekitten wil even kittentantrummen
Samequote:Op woensdag 24 december 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
schijnbaar doen ze de rest van het jaar gewoon niet hun bestquote:Op woensdag 24 december 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Wauw dat dit kan in Nederland
Ik heb nog geeneens een verzendbevestiging van de dingen die ik gisteren heb besteld.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
nee, verzendbevestiging had ik ook niet. ook geen melding in de app dat het er aan kwam.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens een verzendbevestiging van de dingen die ik gisteren heb besteld.
Al had ik die bestelling sowieso niet voor de Kerst thuis verwacht. Hopelijk wel voor het nieuwe jaar.
Die is heul niet eetbaar!quote:
Beter zo dan andersom; wel een bevestiging geen levering.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, verzendbevestiging had ik ook niet. ook geen melding in de app dat het er aan kwam.
Maar je kunt niet alles hebben
ja, nu kan ik toch nog lego gaan bouwen tijdens de kerstquote:Op woensdag 24 december 2025 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter zo dan andersom; wel een bevestiging geen levering.
Welkequote:Op woensdag 24 december 2025 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nu kan ik toch nog lego gaan bouwen tijdens de kerst
Heb je die bijna 30 stappen van gisteren niet opgevolgd dan?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Postnl-app zegt dat het is bezorgd, maar ik zie nog niks in de brievenbus.
Nog steeds aan het overwegen deze aan te schaffenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die ene van 300 euro!?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
299.99quote:
Hij is net uit dus je kan er nog een tijdje over nadenken.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Nog steeds aan het overwegen deze aan te schaffen
[ afbeelding ]
Daar heb ik meestal het geduld niet voor om daar op te wachtenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
Er zal vast ook nog wel een keer leuke korting komen.
Ja snap ik ook wel.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb ik meestal het geduld niet voor om daar op te wachten
dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie houdt je tegen?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]nee, die is me echt te duur voor 2 dagen bouwplezierquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nog zoveel dingen om te doen de komende tijd, dus zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halenquote:
nuquote:Op woensdag 24 december 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanaf welk moment is het acceptabel om ook daadwerkelijk de laptop uit te zetten?
Nietquote:Op woensdag 24 december 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanaf welk moment is het acceptabel om ook daadwerkelijk de laptop uit te zetten?
Je bent toch zo'n zelfstandige vrouw? Bepaal dat dan lekker zelf.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Neequote:Op woensdag 24 december 2025 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent toch zo'n zelfstandige vrouw? Bepaal dat dan lekker zelf.
et is kerstavond, dan moet er verplicht kippenragout gegeten wordenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
Misschien ga ik vanavond wel zo'n lekkere burger bestellen.De burgersaus daar is ook zo verslavend lekker.
Oh ik heb veel in huis maar dat dan weer niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:17 schreef gianni61 het volgende:
h
[..]
et is kerstavond, dan moet er verplicht kippenragout gegeten worden
Precies en nu dat je het hier hebt verkondigd, kun je natuurlijk al helemaal niet meer terugquote:Op woensdag 24 december 2025 14:16 schreef Ama het volgende:
Nou ja als ik dat zo zeg heb ik mijn keuze al gemaakt denk ik.
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Precies en nu dat je het hier hebt verkondigd, kun je natuurlijk al helemaal niet meer terug
snel naar de winkel dan!quote:Op woensdag 24 december 2025 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb veel in huis maar dat dan weer niet.
In dat geval net zo lang doorgaan tot Ambar zijn poten op de UIT-knop zet.quote:
zodra ie is afgesloten.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben jij een meteoroloog?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meteorologen zijn het hier niet mee eens
en je het scherm ziet dat het veilig is om uit te zettenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zodra ie is afgesloten.
Waarom zou je 'm uit zetten? Gewoon in standby mode en netjes elke week even opnieuw opstartenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuke foto van je spiegelbeeldquote:
Ik heb mezelf nog een uurtje gegeven om dingen af te maken. Meeste mensen zijn er toch al niet meer.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was meer een vraag wanneer het acceptabel is om niet meer te werken voor het rest van het jaar
Ik heb nog teveel dingen die ik voor volgend jaar af wil ronden en vandaag niet maar af ga krijgen, dus zit er aan te denken om toch volgende week nog maar wat dingen te doen.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was meer een vraag wanneer het acceptabel is om niet meer te werken voor het rest van het jaar
quote:Op woensdag 24 december 2025 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb nog teveel dingen die ik voor volgend jaar af wil ronden en vandaag niet maar af ga krijgen, dus zit er aan te denken om toch volgende week nog maar wat dingen te doen.
Vanochtend om 10 over 9 al toen mijn directeur zei: nog aan het werk vandaag?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
KOOPTANquote:Op woensdag 24 december 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig heb je desondanks nog tijd om te FOK!ken.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb nog teveel dingen die ik voor volgend jaar af wil ronden en vandaag niet maar af ga krijgen, dus zit er aan te denken om toch volgende week nog maar wat dingen te doen.
Prioriteitenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je desondanks nog tijd om te FOK!ken.
wanneer gaan ze weer met pijlen smijten?quote:
zaterdagquote:Op woensdag 24 december 2025 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
wanneer gaan ze weer met pijlen smijten?
Lego shoppen en bouwen?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Wel leuke dingen op zich, maar er zit helaas nog een beetje teveel werk in
3...2....1... de reactie waarvan je wist dat die ging komen. Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 24 december 2025 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je desondanks nog tijd om te FOK!ken.
quote:Op woensdag 24 december 2025 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
3...2....1... de reactie waarvan je wist dat die ging komen. Ik weet niet waar je het over hebt
PowerPoint presentaties maken met proposals voor product scoping en een reporting proces op basis van nieuwe wetgevingquote:
Ja, precies dat.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en je het scherm ziet dat het veilig is om uit te zetten
Doet AI dat niet voor je tegenwoordig?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:35 schreef STING het volgende:
[..]
PowerPoint presentaties maken met proposals voor product scoping en een reporting proces op basis van nieuwe wetgeving
Afgelopen vrijdag om 1600quote:Op woensdag 24 december 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Helpt in ieder geval wel mee, o.a. met het samenvatten van workshop / brainstorm sessies, best wel indrukwekkend vind ik. Moet er wel nog wat bekender mee raken, kan er vast nog veel meer uit halen. (MS 365 CoPilot)quote:Op woensdag 24 december 2025 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet AI dat niet voor je tegenwoordig?
sterktequote:Op woensdag 24 december 2025 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog even naar de Appie en dat is hopelijk voor het laatst in 2025
pfieuw pak van mijn hart. ik was al bezorgd dat je moest gaan werkenquote:Op woensdag 24 december 2025 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh gelukkig, slecht een informatie mail
Dat moeten we niet hebben natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2025 15:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
pfieuw pak van mijn hart. ik was al bezorgd dat je moest gaan werken
kladiladi!quote:Op woensdag 24 december 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben natuurlijk
Mooie tijden waren dat.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:27 schreef STING het volgende:
Vroeger werd je tenminste nog geholpen met dit dilemma.
[ afbeelding ]
Is makkelijkquote:Op woensdag 24 december 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga kijken of het mij lukt om opgeklopte boter te maken. Ik moet deze sensatie ook eens geprobeerd hebben
Aanpappen! Volgende keer kortingquote:Op woensdag 24 december 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja jongensIk was toch op dat vegan kerst diner met de duitsers. 3 keer raden wie daar ook waren.
Ik vroeg aan 1 van de stellen daar wat voor werk hij deed dus hij zei dat ze samen een kleding merk hadden. Dus ik zo van ohhh heb je foto's.
Laat die dus de insta page zien van een merk waar ik na jarenlang gluren een jas van heb gekocht![]()
[ afbeelding ]
Net zoals de ledjes plant heb ik jarenlang naar deze jas gegluurd voordat ik hem kocht. en zit ik daar gewoon aan tafel met het stel achter dit merk![]()
https://www.instagram.com/yahmo/
Was helemaal starstruck![]()
gemenerik.... nu kunnen we niet eens meer meedoen met het radenquote:Op woensdag 24 december 2025 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar heb het al verklapt nu
Maar goed, ze hebben je neem ik aan wel een friends & family discount code gegeven nu?quote:Op woensdag 24 december 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
helemaal in thailand zit je aan tafel met deze mensen.
Ik ook niet, misschien een thais iets?quote:Op woensdag 24 december 2025 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nooit gehoord van dat merk.
zal welquote:Op woensdag 24 december 2025 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, misschien een thais iets?
Vast goedkope nep rotzooi. Van afval uit de Ganges in elkaar genaaid door kindertjes van 5 uit Bangladesh of zoquote:Op woensdag 24 december 2025 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je mooi adverteren als sustainable.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast goedkope nep rotzooi. Van afval uit de Ganges in elkaar genaaid door kindertjes van 5 uit Bangladesh of zo
nee ze zitten in berlijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2025 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast goedkope nep rotzooi. Van afval uit de Ganges in elkaar genaaid door kindertjes van 5 uit Bangladesh of zo
Oh ja, dat jasje weet ik nog! Leuk!quote:Op woensdag 24 december 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja jongensIk was toch op dat vegan kerst diner met de duitsers. 3 keer raden wie daar ook waren.
Ik vroeg aan 1 van de stellen daar wat voor werk hij deed dus hij zei dat ze samen een kleding merk hadden. Dus ik zo van ohhh heb je foto's.
Laat die dus de insta page zien van een merk waar ik na jarenlang gluren een jas van heb gekocht![]()
[ afbeelding ]
Net zoals de ledjes plant heb ik jarenlang naar deze jas gegluurd voordat ik hem kocht. en zit ik daar gewoon aan tafel met het stel achter dit merk![]()
https://www.instagram.com/yahmo/
Was helemaal starstruck![]()
ja tof hequote:Op woensdag 24 december 2025 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat jasje weet ik nog! Leuk!
Lolquote:Op woensdag 24 december 2025 16:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Momenteel zitten ze niet Berlijn![]()
Maak gewoon zelf een hamburger, is zó simpel. En dan is ie nog lekker warm ook als je 'm eet.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:03 schreef Ama het volgende:
Hmpf waar ik eten wou bestellen is dicht. Dan moet ik een andere burgertent doen denk ik.
Een stille jaarwisseling gewenst.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet vanaf het vakantieadres
luckquote:Op woensdag 24 december 2025 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga weer even bed verschonen. Wish me luck allen.
Ik heb vandaag ook gesportquote:Op woensdag 24 december 2025 16:30 schreef AirwiN het volgende:
Nog ff gesport. Als een fitboy de Kerst in en tevens een goed excuus om extra te schransen de komende dagen.
Lastige keuze, klinkt allebei goed. Ik zou vandaag de beef doen.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Beef Tataki of varkensmedallions uit de oven??
Wat ik vandaag niet kies doe ik morgen of vrijdag
kijken naar de houdbaarheidsdatum?quote:Op woensdag 24 december 2025 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Beef Tataki of varkensmedallions uit de oven??
Wat ik vandaag niet kies doe ik morgen of vrijdag
Goed bezig. Misschien doe ik morgenochtend ook nog een klein rondje en anders zeker op 2e Kerstdag.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook gesport
Morgenochtend ook weer.
Beef 30-12quote:Op woensdag 24 december 2025 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijken naar de houdbaarheidsdatum?
Ik heb eten in huis voor 3 weken volgens mijquote:Op woensdag 24 december 2025 16:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eten in huis voor vanavond
dan de medallions doen, als je dan morgen ineens zin in iets anders hebt en overmorgen ook dan kom je niet in de knelquote:Op woensdag 24 december 2025 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beef 30-12
Medallions 27-12
Dus maakt het niet veel uit als ik het andere morgen doe
ja ik liep net buiten om een puutje weg te gooien en kon gewoon alles zienquote:Op woensdag 24 december 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan al merken dat het langer licht is he?
Dan ga ik ook. En dan zaterdag en zondagochtend ook maar weer. Mogelijk de maandagochtend dan ook maar weer als ik toch bezig ben.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed bezig. Misschien doe ik morgenochtend ook nog een klein rondje en anders zeker op 2e Kerstdag.
Woah. Je luistert naar mensen die ergens verstand van hebben.quote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 24 december 2025 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb eten in huis voor 3 weken volgens mij
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 24 december 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan de medallions doen, als je dan morgen ineens zin in iets anders hebt en overmorgen ook dan kom je niet in de knel
of je moet de voorkeur voor de medallions hebben dan is het lekkerder om die te bewarenquote:
Nee, ik hou het bij mensen die ergens verstand van hebben.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woah. Je luistert naar mensen die ergens verstand van hebben.
Misschien ga je dan ook eens naar mij luisteren
Aan de achterkant van de dag gaat het al twee weken de goede kant opquote:Op woensdag 24 december 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan al merken dat het langer licht is he?
Daarom moet je juist naar mij luisterenquote:Op woensdag 24 december 2025 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik hou het bij mensen die ergens verstand van hebben.
We komen eraan!quote:Op woensdag 24 december 2025 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, moet er wel eerst nog wat lekkers van maken
Stuur het deze kant op!quote:
Eerlijk zullen wij alles delen!quote:
Puutje?quote:Op woensdag 24 december 2025 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik liep net buiten om een puutje weg te gooien en kon gewoon alles zien
We zijn toch niet getrouwd, of welquote:Op woensdag 24 december 2025 17:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eerlijk zullen wij alles delen!
Misschien welquote:Op woensdag 24 december 2025 17:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zijn toch niet getrouwd, of wel
Nee, dat dan weer nietquote:Op woensdag 24 december 2025 17:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zijn toch niet getrouwd, of wel
Ik denk dat ik die beef lekkerder ga vinden. Dus is nu de oven aan het voorverwarmen voor de medaillions. Later ook nog even groentes bakken (champignons en rodeui)quote:Op woensdag 24 december 2025 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
of je moet de voorkeur voor de medallions hebben dan is het lekkerder om die te bewaren
zakjequote:
Ohw. Slim.quote:
Lekker gewoon met kerst.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon traybake vandaag. Morgen boerenkoolstamp bij pa en ma. Overmorgen zie ik dan wel weer. In ieder geval ook iets gewoons.
Immer updatenquote:Op woensdag 24 december 2025 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rip jij
[..]
Maar die zijn ondertussen uitgewerkt. Zijn de batterijen van op dus moet weer nieuwe in mensen krijgen.
En niet heel veel mensen nemen nog zo'n vaccinatie.
Behalve @:essnhills
Nou ja niet overdreven. Toastjes franse kaas maar die heb ik wel vaker. Zalm was niet meer aan te komen.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker gewoon met kerst.![]()
Ook voor jezelf niks lekkers gehaald voor vanavond ofzo?
wat vervelend!quote:
Christiaan en Kim zijn uit elkaar dus de Nederlandse Chinese restaurants hebben inkomsten genoegquote:Op woensdag 24 december 2025 17:38 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb trek in chinees, maar niet zo'n honger
Wie?quote:Op woensdag 24 december 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Christiaan en Kim zijn uit elkaar dus de Nederlandse Chinese restaurants hebben inkomsten genoeg
Heel vervelendquote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Christiaan en Kim zijn uit elkaar dus de Nederlandse Chinese restaurants hebben inkomsten genoeg
quote:
Bauer juniorquote:
Saté met nasiquote:Op woensdag 24 december 2025 17:40 schreef LTVDK het volgende:
Vooral trek in saté en gebakken banaan
Die hebben daar toch sowieso al geen chinees meer?quote:
Liever met bamiquote:
ze zullen als troost voor die jongen toch wel een andere chinees gevonden hebben om 30 bakken eten te bezorgen?quote:Op woensdag 24 december 2025 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben daar toch sowieso al geen chinees meer?
Geen idee, mijn chinees bezorgt niet, alleen bij bedrijvenquote:Op woensdag 24 december 2025 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zullen als troost voor die jongen toch wel een andere chinees gevonden hebben om 30 bakken eten te bezorgen?
ik denk ook niet dat die jongens de makkelijksten zijn nee.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woonbegeleidster van mijn vorige woonplek is/was bevriend met die Kim. Die was niet heel positief over CHristiaan.
Die was waarschijnlijk al even op de hoogte ook
Kampers gonna Kampquote:Op woensdag 24 december 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat die jongens de makkelijksten zijn nee.
Hoezo niet?quote:
behalve dat ze niet helemaal achter aan zijn gaan staan bij het uitdelen van verstand.quote:
Vooral bijzonder dat wij dat allemaal moeten weten eigenlijk.quote:
zeer belangrijk nieuwsquote:Op woensdag 24 december 2025 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral bijzonder dat wij dat allemaal moeten weten eigenlijk.
Maar ook niet helemaal vooraanquote:Op woensdag 24 december 2025 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve dat ze niet helemaal achter aan zijn gaan staan bij het uitdelen van verstand.
ja ik opende de site van het AD en ineens staat dat jong vol in beeld. gelukkig hadden ze er onder staan wie het was anders wist ik het ook nietquote:Op woensdag 24 december 2025 17:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had bericht al ergens gelezen.Anders had ik ook niet geweten dat het om Bauer Junior ging
Ik zou hem ook niet van een foto herkennen...quote:Op woensdag 24 december 2025 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik opende de site van het AD en ineens staat dat jong vol in beeld. gelukkig hadden ze er onder staan wie het was anders wist ik het ook niet
Ja ach, aandacht kan erg verslavend zijn. Je hebt ook mensen die laten zich zohard de tering in rammen dat ze een jaar lang door een rietje moeten eten. Voor aandacht.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:47 schreef Koen66 het volgende:
Denk niet dat de Bauwerts in mijn gezin geïnteresseerd zijn dus waarom zou ik überhaupt in hun interesse hebben
Aandacht en geld doet iets met je kennelijkquote:Op woensdag 24 december 2025 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ach, aandacht kan erg verslavend zijn. Je hebt ook mensen die laten zich zohard de tering in rammen dat ze een jaar lang door een rietje moeten eten. Voor aandacht.
Stephen King hè.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:29 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, zit die serie Mr. Mercedes te kijken, met vlagen best goor. Vind het wel wat voor @:cherrylips
Omdat nasi superieur isquote:
Ik denk dat jouw of mijn realityprogramma ook best erg leuk kan zijnquote:
Ik neem altijd bami of witte rijst, vind nasi nooit zo boeiendquote:
Hedwig met een cameraatje om haar nekquote:Op woensdag 24 december 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw of mijn realityprogramma ook best erg leuk kan zijn
Uhuh....quote:Op woensdag 24 december 2025 17:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom moet je juist naar mij luisteren
Ik nog steeds in saté ... denk dat ik zo toch weer de kou in moetquote:
Dit jaquote:
Ja, hoewel ik 11/22/63 één van z'n beste boeken vond, en dat had dan weer niks met horror te maken.quote:
Die isquote:Op woensdag 24 december 2025 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik 11/22/63 één van z'n beste boeken vond, en dat had dan weer niks met horror te maken.
ja je kan om 23u al beginnen met Bartjequote:
die zitten in mn all time fav lijstjequote:Op woensdag 24 december 2025 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar The Green Mile en The Shawshank Redemption zijn ook geweldig en ook geen horror.
toch wel op naam van FOK!?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:03 schreef CherryLips het volgende:
Heb nog even geld overgemaakt aan Serious Request
Nee.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
toch wel op naam van FOK!?
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok
potverdriedubbeltjes nog aan toequote:
Dat is wel wat minder....quote:Op woensdag 24 december 2025 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je kan om 23u al beginnen met Bartje
Jij zit nog met een portable beeldbuis?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu ook helemaal gewend aan de enorme tv van m'n oudersnu wil ik ook een oled.
37 inch maar ik zit er wel dichter op. Maar de prijs van zo'n Oled is een beetje jammer.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit nog met een portable beeldbuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |