SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
gezellig filmpjequote:Op woensdag 24 december 2025 12:24 schreef STING het volgende:
https://fb.watch/EbxEdlmEcl/
Goede oude tijd
Ohquote:Op woensdag 24 december 2025 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt hier in de keuken komen kijken, maar vrees dat de overblijfsels inmiddels al verorberd zijn
Ik ga er niet eens aan beginnen. Ooit wel het idee gehad maar toen had ik maar 7,5k kaarten.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Pokke werkje is dat.
Maar ik heb groen, rood, wit en zwart al gehad. Nu bezig met blauw en dan nog muti-colour en colourless.
Waarom praat jij pools?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe eens niet of je een gówniaki bent
omdat ik van de poep en plas humor benquote:
Ik heb nu 6510 kaarten gescand. Maar 25k is ook niet te doen inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh
[..]
Ik ga er niet eens aan beginnen. Ooit wel het idee gehad maar toen had ik maar 7,5k kaarten.
Zou me niks verbazen als ik ondertussen op 25k kaarten zit
Dan ben ik een jaar bezig wil ik die allemaal geïndexeerd hebben.
25k aan kaarten!? Wat is dat waard zo bij elkaar?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:28 schreef dud0r het volgende:
Ik ga er niet eens aan beginnen. Ooit wel het idee gehad maar toen had ik maar 7,5k kaarten.
Zou me niks verbazen als ik ondertussen op 25k kaarten zit
Dan ben ik een jaar bezig wil ik die allemaal geïndexeerd hebben.
aren't we all?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik van de poep en plas humor ben
10 euroquote:Op woensdag 24 december 2025 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
25k aan kaarten!? Wat is dat waard zo bij elkaar?
De oudpapierwaarde?quote:
ow die vergat ik nog.quote:
Paar tientjes.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
25k aan kaarten!? Wat is dat waard zo bij elkaar?
Ja en dan te bedenken dat er een goede 3000 in commander decks zitten.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nu 6510 kaarten gescand. Maar 25k is ook niet te doen inderdaad.
heb je genoeg servetjes?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:43 schreef rival het volgende:
Al die slimme reclames die denken, "hey die heeft net iets gekocht, misschien wilt ie nog 20 keer hetzelfde"
Oh ja, mijn decks heb ik ook nog niet gescand. Nu enkel de collectie aan het scannen. En daarna misschien nog de decks. De commons die nu in decks zijn als versteviging van de proxies heb ik ook niet gescand.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Paar tientjes.
[..]
Ja en dan te bedenken dat er een goede 3000 in commander decks zitten.
Nou zitten daar gok ik ook nog een proxy of 1000 tussen dus dan moet ik die eerst allemaal controleren of het proxies zijn of niet.
De meest duidelijke weet ik wel maar sommige niet.
Echt he.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:43 schreef rival het volgende:
Al die slimme reclames die denken, "hey die heeft net iets gekocht, misschien wilt ie nog 20 keer hetzelfde"
Bulk ga ik sowieso niet registeren als ik het zou doen. Heb nog 2 volle booster boxen met bulk liggen.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, mijn decks heb ik ook nog niet gescand. Nu enkel de collectie aan het scannen. En daarna misschien nog de decks. De commons die nu in decks zijn als versteviging van de proxies heb ik ook niet gescand.
Je kan nooit genoeg laptops hebben. Wat als er eentje vol zit of de accu leeg isquote:Op woensdag 24 december 2025 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"hey, je hebt net een laptop gekocht, misschien vind je deze ook leuk".
Bulk heb ik nu ook gescand.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bulk ga ik sowieso niet registeren als ik het zou doen. Heb nog 2 volle booster boxen met bulk liggen.
Basics bedoel je dan.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bulk heb ik nu ook gescand.![]()
En nu ook bijhouden. Enkel landjes ga ik niet scannen. Dat geloof ik wel.
Eigenlijk alle landjes. Maar misschien de rares dat ik die nog wel een keer ga scannen.quote:
middagquote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk alle landjes. Maar misschien de rares dat ik die nog wel een keer ga scannen.
Integreren doe je zoquote:Op woensdag 24 december 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
240 koekjes en 3 cakes gebakken, nu ben ik er klaar mee
Buren en vrienden krijgen allemaal een tasje met luxe chocolade en zelfgemaakte koekjes vandaag![]()
[ afbeelding ]
En dan gewoon dezelfde als die je net hebt aangeschaftquote:Op woensdag 24 december 2025 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"hey, je hebt net een laptop gekocht, misschien vind je deze ook leuk".
Ik denk serieus dat ik dat nog nooit heb gekocht in mn leven.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
online hebben ze hele goeie servet aanbiedingen
[ afbeelding ]
Die zitten al in decks en ga ik toch niet weg doen.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar alle shocks en fetches en duals enzo
Maar zijn het er nou 1000 of 192?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
online hebben ze hele goeie servet aanbiedingen
[ afbeelding ]
Eerder omkopenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zitten al in decks en ga ik toch niet weg doen.
Enige landje dat ik weg wil doen is de foil Scalding Tarn uit Special Guest.
192 doossies met 1000 servetjes er inquote:Op woensdag 24 december 2025 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar zijn het er nou 1000 of 192?
Ah, ok. cool.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
192 doossies met 1000 servetjes er in
Oftewel, is het duur of is het héél duur?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar zijn het er nou 1000 of 192?
10 euro per 192 servetjesquote:Op woensdag 24 december 2025 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, is het duur of is het héél duur?
en toen moest je ook nog terug?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:17 schreef gianni61 het volgende:
als je in de goede richting ging was fietsen best aangenaam
ik had er bewust voor gekomen om vooral in het begin tegen de wind in te gaan.quote:
verstandige man ben jequote:Op woensdag 24 december 2025 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had er bewust voor gekomen om vooral in het begin tegen de wind in te gaan.
Meteen ingekocht voor mijn noodpakket.quote:
echt he, soms verbaas ik mezelfquote:
ja dat kan ik begrijpenquote:Op woensdag 24 december 2025 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he, soms verbaas ik mezelf
En die plaats je naast de rollen wc-papier die je nog over hebt van de corona crisis?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen ingekocht voor mijn noodpakket.
Check, elke lichaamsopening kan ik zo schoonhouden.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
En die plaats je naast de rollen wc-papier die je nog over hebt van de corona crisis?
allemaal de kerstbonus binnenquote:Op woensdag 24 december 2025 13:29 schreef STING het volgende:
Wow, inderdaad flinke donaties van sommige Fok!kers: https://fok.nl/shop/new/?action=donate
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:29 schreef rival het volgende:
En toen vloog ook nog eens mn frikandel uit mn frikandelbroodje
Alsof je een frikandel door een gang gooit?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:29 schreef rival het volgende:
en je blikje redbull?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:29 schreef rival het volgende:
Gisterenavond nog met m'n burgerquote:Op woensdag 24 december 2025 13:29 schreef rival het volgende:
Altijd wel een kunst om het gelijkmatig op te eten en niet nog met een homp brood ofzo over te blijven.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:34 schreef STING het volgende:
[..]
Gisterenavond nog met m'n burger
[ afbeelding ]
Yv decapitated by flying burgerquote:Op woensdag 24 december 2025 13:34 schreef STING het volgende:
[..]
Gisterenavond nog met m'n burger
[ afbeelding ]
Die zat veilig thuis, dus die heeft geen last gehad van de rondvliegende burgerinhoudquote:Op woensdag 24 december 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yv decapitated by flying burger
Inderdaad, je moet met militaire precisie een burger soldaat makenquote:Op woensdag 24 december 2025 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Altijd wel een kunst om het gelijkmatig op te eten en niet nog met een homp brood ofzo over te blijven.
Die ze ongeveer elke half uur afsteken hier.quote:
Geef je de hond nog iets van een pilletje met oud & nieuw in verband met het vuurwerk?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Of de hond vindt het koud buiten of hij durft niet meer zo ver van huis ivm vuurwerk. Het zijn maar kleine rondjes steeds voor zijn doen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 24 december 2025 13:42 schreef dud0r het volgende:
Hartstikke fijn die zon op het raam maar nu zie ik geen fuck op m'n tv
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet met militaire precisie een burger soldaat maken
Niet gekliktquote:
Daar hebben ze iets moois voor uitgevonden en dat heet gordijnen.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:42 schreef dud0r het volgende:
Hartstikke fijn die zon op het raam maar nu zie ik geen fuck op m'n tv
Ja die heb ik nu ook dicht gedaan. Doe ze zo wel weer open.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar hebben ze iets moois voor uitgevonden en dat heet gordijnen.
Nee, want het schijnt veelal alleen het lichaam te verdoven. Mentaal schijnen ze alles nog mee te krijgen. Dus heb je er eigenlijk geen donder aan.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Geef je de hond nog iets van een pilletje met oud & nieuw in verband met het vuurwerk?
Ah, jammer. Gelukkig het laatste jaar met veel vuurwerk.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want het schijnt veelal alleen het lichaam te verdoven. Mentaal schijnen ze alles nog mee te krijgen. Dus heb je er eigenlijk geen donder aan.
We gaan allebei denk ik in de wc zitten.
Beetje keta door de brokjes en Pambar merkt er niks meer van hoorquote:Op woensdag 24 december 2025 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want het schijnt veelal alleen het lichaam te verdoven. Mentaal schijnen ze alles nog mee te krijgen. Dus heb je er eigenlijk geen donder aan.
We gaan allebei denk ik in de wc zitten. of in de gang
Mag ik dan ook een beetje keta? Aangezien ik het ook niet leuk vindquote:Op woensdag 24 december 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje keta door de brokjes en Pambar merkt er niks meer van hoor
ach ziel. doe een jas aanquote:Op woensdag 24 december 2025 13:49 schreef Nattekat het volgende:
In de zon is het nog wel te doen, maar in de schaduw snap ik wel waar die gevoelstemperatuur vandaan komt
Flinke overgang van dat warme weer dat deze 'winter' tot nu toe had.
Ja joh, jouw feestjequote:Op woensdag 24 december 2025 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een beetje keta? Aangezien ik het ook niet leuk vind
De winter is net 3 dagen bezig.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:49 schreef Nattekat het volgende:
In de zon is het nog wel te doen, maar in de schaduw snap ik wel waar die gevoelstemperatuur vandaan komt
Flinke overgang van dat warme weer dat deze 'winter' tot nu toe had.
nattekitten wil even kittentantrummenquote:
Dat is wel snel, ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
gisteren een pakketje besteld. vanmorgen al bezorgd. zo snel is postnl dit jaar nog niet eerder geweest.
wauw... was je vergeten dat je vorige maand al hetzelfde had besteld?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
gisteren een pakketje besteld. vanmorgen al bezorgd. zo snel is postnl dit jaar nog niet eerder geweest.
Denk het. De herfst 'winter' noemen en dan roepen dat het een warme winter was.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nattekitten wil even kittentantrummen
Samequote:Op woensdag 24 december 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
schijnbaar doen ze de rest van het jaar gewoon niet hun bestquote:Op woensdag 24 december 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Wauw dat dit kan in Nederland
Ik heb nog geeneens een verzendbevestiging van de dingen die ik gisteren heb besteld.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
nee, verzendbevestiging had ik ook niet. ook geen melding in de app dat het er aan kwam.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens een verzendbevestiging van de dingen die ik gisteren heb besteld.
Al had ik die bestelling sowieso niet voor de Kerst thuis verwacht. Hopelijk wel voor het nieuwe jaar.
Die is heul niet eetbaar!quote:
Beter zo dan andersom; wel een bevestiging geen levering.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, verzendbevestiging had ik ook niet. ook geen melding in de app dat het er aan kwam.
Maar je kunt niet alles hebben
ja, nu kan ik toch nog lego gaan bouwen tijdens de kerstquote:Op woensdag 24 december 2025 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter zo dan andersom; wel een bevestiging geen levering.
Welkequote:Op woensdag 24 december 2025 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nu kan ik toch nog lego gaan bouwen tijdens de kerst
Heb je die bijna 30 stappen van gisteren niet opgevolgd dan?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Postnl-app zegt dat het is bezorgd, maar ik zie nog niks in de brievenbus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |