Ja die heb ik nu ook dicht gedaan. Doe ze zo wel weer open.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar hebben ze iets moois voor uitgevonden en dat heet gordijnen.
Nee, want het schijnt veelal alleen het lichaam te verdoven. Mentaal schijnen ze alles nog mee te krijgen. Dus heb je er eigenlijk geen donder aan.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Geef je de hond nog iets van een pilletje met oud & nieuw in verband met het vuurwerk?
Ah, jammer. Gelukkig het laatste jaar met veel vuurwerk.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want het schijnt veelal alleen het lichaam te verdoven. Mentaal schijnen ze alles nog mee te krijgen. Dus heb je er eigenlijk geen donder aan.
We gaan allebei denk ik in de wc zitten.
Beetje keta door de brokjes en Pambar merkt er niks meer van hoorquote:Op woensdag 24 december 2025 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want het schijnt veelal alleen het lichaam te verdoven. Mentaal schijnen ze alles nog mee te krijgen. Dus heb je er eigenlijk geen donder aan.
We gaan allebei denk ik in de wc zitten. of in de gang
Mag ik dan ook een beetje keta? Aangezien ik het ook niet leuk vindquote:Op woensdag 24 december 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje keta door de brokjes en Pambar merkt er niks meer van hoor
ach ziel. doe een jas aanquote:Op woensdag 24 december 2025 13:49 schreef Nattekat het volgende:
In de zon is het nog wel te doen, maar in de schaduw snap ik wel waar die gevoelstemperatuur vandaan komt
Flinke overgang van dat warme weer dat deze 'winter' tot nu toe had.
Ja joh, jouw feestjequote:Op woensdag 24 december 2025 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een beetje keta? Aangezien ik het ook niet leuk vind
De winter is net 3 dagen bezig.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:49 schreef Nattekat het volgende:
In de zon is het nog wel te doen, maar in de schaduw snap ik wel waar die gevoelstemperatuur vandaan komt
Flinke overgang van dat warme weer dat deze 'winter' tot nu toe had.
nattekitten wil even kittentantrummenquote:
Dat is wel snel, ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
gisteren een pakketje besteld. vanmorgen al bezorgd. zo snel is postnl dit jaar nog niet eerder geweest.
wauw... was je vergeten dat je vorige maand al hetzelfde had besteld?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
gisteren een pakketje besteld. vanmorgen al bezorgd. zo snel is postnl dit jaar nog niet eerder geweest.
Denk het. De herfst 'winter' noemen en dan roepen dat het een warme winter was.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nattekitten wil even kittentantrummen
Samequote:Op woensdag 24 december 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
schijnbaar doen ze de rest van het jaar gewoon niet hun bestquote:Op woensdag 24 december 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Wauw dat dit kan in Nederland
Ik heb nog geeneens een verzendbevestiging van de dingen die ik gisteren heb besteld.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
nee, verzendbevestiging had ik ook niet. ook geen melding in de app dat het er aan kwam.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog geeneens een verzendbevestiging van de dingen die ik gisteren heb besteld.
Al had ik die bestelling sowieso niet voor de Kerst thuis verwacht. Hopelijk wel voor het nieuwe jaar.
Die is heul niet eetbaar!quote:
Beter zo dan andersom; wel een bevestiging geen levering.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, verzendbevestiging had ik ook niet. ook geen melding in de app dat het er aan kwam.
Maar je kunt niet alles hebben
ja, nu kan ik toch nog lego gaan bouwen tijdens de kerstquote:Op woensdag 24 december 2025 14:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter zo dan andersom; wel een bevestiging geen levering.
Welkequote:Op woensdag 24 december 2025 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nu kan ik toch nog lego gaan bouwen tijdens de kerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |