En die plaats je naast de rollen wc-papier die je nog over hebt van de corona crisis?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen ingekocht voor mijn noodpakket.
Check, elke lichaamsopening kan ik zo schoonhouden.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
En die plaats je naast de rollen wc-papier die je nog over hebt van de corona crisis?
allemaal de kerstbonus binnenquote:Op woensdag 24 december 2025 13:29 schreef STING het volgende:
Wow, inderdaad flinke donaties van sommige Fok!kers: https://fok.nl/shop/new/?action=donate
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:29 schreef rival het volgende:
En toen vloog ook nog eens mn frikandel uit mn frikandelbroodje
Alsof je een frikandel door een gang gooit?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:29 schreef rival het volgende:
en je blikje redbull?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:29 schreef rival het volgende:
Gisterenavond nog met m'n burgerquote:Op woensdag 24 december 2025 13:29 schreef rival het volgende:
Altijd wel een kunst om het gelijkmatig op te eten en niet nog met een homp brood ofzo over te blijven.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:34 schreef STING het volgende:
[..]
Gisterenavond nog met m'n burger
[ afbeelding ]
Yv decapitated by flying burgerquote:Op woensdag 24 december 2025 13:34 schreef STING het volgende:
[..]
Gisterenavond nog met m'n burger
[ afbeelding ]
Die zat veilig thuis, dus die heeft geen last gehad van de rondvliegende burgerinhoudquote:Op woensdag 24 december 2025 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yv decapitated by flying burger
Inderdaad, je moet met militaire precisie een burger soldaat makenquote:Op woensdag 24 december 2025 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Altijd wel een kunst om het gelijkmatig op te eten en niet nog met een homp brood ofzo over te blijven.
Die ze ongeveer elke half uur afsteken hier.quote:
Geef je de hond nog iets van een pilletje met oud & nieuw in verband met het vuurwerk?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Of de hond vindt het koud buiten of hij durft niet meer zo ver van huis ivm vuurwerk. Het zijn maar kleine rondjes steeds voor zijn doen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 24 december 2025 13:42 schreef dud0r het volgende:
Hartstikke fijn die zon op het raam maar nu zie ik geen fuck op m'n tv
quote:Op woensdag 24 december 2025 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet met militaire precisie een burger soldaat maken
Niet gekliktquote:
Daar hebben ze iets moois voor uitgevonden en dat heet gordijnen.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:42 schreef dud0r het volgende:
Hartstikke fijn die zon op het raam maar nu zie ik geen fuck op m'n tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |