Saté met nasiquote:Op woensdag 24 december 2025 17:40 schreef LTVDK het volgende:
Vooral trek in saté en gebakken banaan
Die hebben daar toch sowieso al geen chinees meer?quote:
Liever met bamiquote:
ze zullen als troost voor die jongen toch wel een andere chinees gevonden hebben om 30 bakken eten te bezorgen?quote:Op woensdag 24 december 2025 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben daar toch sowieso al geen chinees meer?
Geen idee, mijn chinees bezorgt niet, alleen bij bedrijvenquote:Op woensdag 24 december 2025 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zullen als troost voor die jongen toch wel een andere chinees gevonden hebben om 30 bakken eten te bezorgen?
ik denk ook niet dat die jongens de makkelijksten zijn nee.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woonbegeleidster van mijn vorige woonplek is/was bevriend met die Kim. Die was niet heel positief over CHristiaan.
Die was waarschijnlijk al even op de hoogte ook
Kampers gonna Kampquote:Op woensdag 24 december 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat die jongens de makkelijksten zijn nee.
Hoezo niet?quote:
behalve dat ze niet helemaal achter aan zijn gaan staan bij het uitdelen van verstand.quote:
Vooral bijzonder dat wij dat allemaal moeten weten eigenlijk.quote:
zeer belangrijk nieuwsquote:Op woensdag 24 december 2025 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral bijzonder dat wij dat allemaal moeten weten eigenlijk.
Maar ook niet helemaal vooraanquote:Op woensdag 24 december 2025 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve dat ze niet helemaal achter aan zijn gaan staan bij het uitdelen van verstand.
ja ik opende de site van het AD en ineens staat dat jong vol in beeld. gelukkig hadden ze er onder staan wie het was anders wist ik het ook nietquote:Op woensdag 24 december 2025 17:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had bericht al ergens gelezen.Anders had ik ook niet geweten dat het om Bauer Junior ging
Ik zou hem ook niet van een foto herkennen...quote:Op woensdag 24 december 2025 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik opende de site van het AD en ineens staat dat jong vol in beeld. gelukkig hadden ze er onder staan wie het was anders wist ik het ook niet
Ja ach, aandacht kan erg verslavend zijn. Je hebt ook mensen die laten zich zohard de tering in rammen dat ze een jaar lang door een rietje moeten eten. Voor aandacht.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:47 schreef Koen66 het volgende:
Denk niet dat de Bauwerts in mijn gezin geďnteresseerd zijn dus waarom zou ik überhaupt in hun interesse hebben
Aandacht en geld doet iets met je kennelijkquote:Op woensdag 24 december 2025 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ach, aandacht kan erg verslavend zijn. Je hebt ook mensen die laten zich zohard de tering in rammen dat ze een jaar lang door een rietje moeten eten. Voor aandacht.
Stephen King hč.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:29 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, zit die serie Mr. Mercedes te kijken, met vlagen best goor. Vind het wel wat voor @:cherrylips
Omdat nasi superieur isquote:
Ik denk dat jouw of mijn realityprogramma ook best erg leuk kan zijnquote:
Ik neem altijd bami of witte rijst, vind nasi nooit zo boeiendquote:
Hedwig met een cameraatje om haar nekquote:Op woensdag 24 december 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw of mijn realityprogramma ook best erg leuk kan zijn
Uhuh....quote:Op woensdag 24 december 2025 17:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom moet je juist naar mij luisteren
Ik nog steeds in saté ... denk dat ik zo toch weer de kou in moetquote:
Dit jaquote:
Ja, hoewel ik 11/22/63 één van z'n beste boeken vond, en dat had dan weer niks met horror te maken.quote:
Die isquote:Op woensdag 24 december 2025 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik 11/22/63 één van z'n beste boeken vond, en dat had dan weer niks met horror te maken.
ja je kan om 23u al beginnen met Bartjequote:
die zitten in mn all time fav lijstjequote:Op woensdag 24 december 2025 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar The Green Mile en The Shawshank Redemption zijn ook geweldig en ook geen horror.
toch wel op naam van FOK!?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:03 schreef CherryLips het volgende:
Heb nog even geld overgemaakt aan Serious Request
Nee.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
toch wel op naam van FOK!?
https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok
potverdriedubbeltjes nog aan toequote:
Dat is wel wat minder....quote:Op woensdag 24 december 2025 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je kan om 23u al beginnen met Bartje
Jij zit nog met een portable beeldbuis?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nu ook helemaal gewend aan de enorme tv van m'n oudersnu wil ik ook een oled.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |