Ik heb vandaag ook gesportquote:Op woensdag 24 december 2025 16:30 schreef AirwiN het volgende:
Nog ff gesport. Als een fitboy de Kerst in en tevens een goed excuus om extra te schransen de komende dagen.
Lastige keuze, klinkt allebei goed. Ik zou vandaag de beef doen.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Beef Tataki of varkensmedallions uit de oven??
Wat ik vandaag niet kies doe ik morgen of vrijdag
kijken naar de houdbaarheidsdatum?quote:Op woensdag 24 december 2025 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Beef Tataki of varkensmedallions uit de oven??
Wat ik vandaag niet kies doe ik morgen of vrijdag
Goed bezig. Misschien doe ik morgenochtend ook nog een klein rondje en anders zeker op 2e Kerstdag.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook gesport
Morgenochtend ook weer.
Beef 30-12quote:Op woensdag 24 december 2025 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijken naar de houdbaarheidsdatum?
Ik heb eten in huis voor 3 weken volgens mijquote:Op woensdag 24 december 2025 16:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eten in huis voor vanavond
dan de medallions doen, als je dan morgen ineens zin in iets anders hebt en overmorgen ook dan kom je niet in de knelquote:Op woensdag 24 december 2025 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beef 30-12
Medallions 27-12
Dus maakt het niet veel uit als ik het andere morgen doe
ja ik liep net buiten om een puutje weg te gooien en kon gewoon alles zienquote:Op woensdag 24 december 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan al merken dat het langer licht is he?
Dan ga ik ook. En dan zaterdag en zondagochtend ook maar weer. Mogelijk de maandagochtend dan ook maar weer als ik toch bezig ben.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed bezig. Misschien doe ik morgenochtend ook nog een klein rondje en anders zeker op 2e Kerstdag.
Woah. Je luistert naar mensen die ergens verstand van hebben.quote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 24 december 2025 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb eten in huis voor 3 weken volgens mij
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 24 december 2025 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan de medallions doen, als je dan morgen ineens zin in iets anders hebt en overmorgen ook dan kom je niet in de knel
of je moet de voorkeur voor de medallions hebben dan is het lekkerder om die te bewarenquote:
Nee, ik hou het bij mensen die ergens verstand van hebben.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woah. Je luistert naar mensen die ergens verstand van hebben.
Misschien ga je dan ook eens naar mij luisteren
Aan de achterkant van de dag gaat het al twee weken de goede kant opquote:Op woensdag 24 december 2025 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kan al merken dat het langer licht is he?
Daarom moet je juist naar mij luisterenquote:Op woensdag 24 december 2025 17:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik hou het bij mensen die ergens verstand van hebben.
We komen eraan!quote:Op woensdag 24 december 2025 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, moet er wel eerst nog wat lekkers van maken
Stuur het deze kant op!quote:
Eerlijk zullen wij alles delen!quote:
Puutje?quote:Op woensdag 24 december 2025 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik liep net buiten om een puutje weg te gooien en kon gewoon alles zien
We zijn toch niet getrouwd, of welquote:Op woensdag 24 december 2025 17:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eerlijk zullen wij alles delen!
Misschien welquote:Op woensdag 24 december 2025 17:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zijn toch niet getrouwd, of wel
Nee, dat dan weer nietquote:Op woensdag 24 december 2025 17:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zijn toch niet getrouwd, of wel
Ik denk dat ik die beef lekkerder ga vinden. Dus is nu de oven aan het voorverwarmen voor de medaillions. Later ook nog even groentes bakken (champignons en rodeui)quote:Op woensdag 24 december 2025 17:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
of je moet de voorkeur voor de medallions hebben dan is het lekkerder om die te bewaren
zakjequote:
Ohw. Slim.quote:
Lekker gewoon met kerst.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon traybake vandaag. Morgen boerenkoolstamp bij pa en ma. Overmorgen zie ik dan wel weer. In ieder geval ook iets gewoons.
Immer updatenquote:Op woensdag 24 december 2025 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rip jij
[..]
Maar die zijn ondertussen uitgewerkt. Zijn de batterijen van op dus moet weer nieuwe in mensen krijgen.
En niet heel veel mensen nemen nog zo'n vaccinatie.
Behalve @:essnhills
Nou ja niet overdreven. Toastjes franse kaas maar die heb ik wel vaker. Zalm was niet meer aan te komen.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker gewoon met kerst.![]()
Ook voor jezelf niks lekkers gehaald voor vanavond ofzo?
wat vervelend!quote:
Christiaan en Kim zijn uit elkaar dus de Nederlandse Chinese restaurants hebben inkomsten genoegquote:Op woensdag 24 december 2025 17:38 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb trek in chinees, maar niet zo'n honger
Wie?quote:Op woensdag 24 december 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Christiaan en Kim zijn uit elkaar dus de Nederlandse Chinese restaurants hebben inkomsten genoeg
Heel vervelendquote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Christiaan en Kim zijn uit elkaar dus de Nederlandse Chinese restaurants hebben inkomsten genoeg
quote:
Bauer juniorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |