Nou ja niet overdreven. Toastjes franse kaas maar die heb ik wel vaker. Zalm was niet meer aan te komen.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker gewoon met kerst.![]()
Ook voor jezelf niks lekkers gehaald voor vanavond ofzo?
wat vervelend!quote:
Christiaan en Kim zijn uit elkaar dus de Nederlandse Chinese restaurants hebben inkomsten genoegquote:Op woensdag 24 december 2025 17:38 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb trek in chinees, maar niet zo'n honger
Wie?quote:Op woensdag 24 december 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Christiaan en Kim zijn uit elkaar dus de Nederlandse Chinese restaurants hebben inkomsten genoeg
Heel vervelendquote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Christiaan en Kim zijn uit elkaar dus de Nederlandse Chinese restaurants hebben inkomsten genoeg
quote:
Bauer juniorquote:
Saté met nasiquote:Op woensdag 24 december 2025 17:40 schreef LTVDK het volgende:
Vooral trek in saté en gebakken banaan
Die hebben daar toch sowieso al geen chinees meer?quote:
Liever met bamiquote:
ze zullen als troost voor die jongen toch wel een andere chinees gevonden hebben om 30 bakken eten te bezorgen?quote:Op woensdag 24 december 2025 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben daar toch sowieso al geen chinees meer?
Geen idee, mijn chinees bezorgt niet, alleen bij bedrijvenquote:Op woensdag 24 december 2025 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zullen als troost voor die jongen toch wel een andere chinees gevonden hebben om 30 bakken eten te bezorgen?
ik denk ook niet dat die jongens de makkelijksten zijn nee.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woonbegeleidster van mijn vorige woonplek is/was bevriend met die Kim. Die was niet heel positief over CHristiaan.
Die was waarschijnlijk al even op de hoogte ook
Kampers gonna Kampquote:Op woensdag 24 december 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat die jongens de makkelijksten zijn nee.
Hoezo niet?quote:
behalve dat ze niet helemaal achter aan zijn gaan staan bij het uitdelen van verstand.quote:
Vooral bijzonder dat wij dat allemaal moeten weten eigenlijk.quote:
zeer belangrijk nieuwsquote:Op woensdag 24 december 2025 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral bijzonder dat wij dat allemaal moeten weten eigenlijk.
Maar ook niet helemaal vooraanquote:Op woensdag 24 december 2025 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
behalve dat ze niet helemaal achter aan zijn gaan staan bij het uitdelen van verstand.
ja ik opende de site van het AD en ineens staat dat jong vol in beeld. gelukkig hadden ze er onder staan wie het was anders wist ik het ook nietquote:Op woensdag 24 december 2025 17:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had bericht al ergens gelezen.Anders had ik ook niet geweten dat het om Bauer Junior ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |