Heb je die bijna 30 stappen van gisteren niet opgevolgd dan?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Postnl-app zegt dat het is bezorgd, maar ik zie nog niks in de brievenbus.
Nog steeds aan het overwegen deze aan te schaffenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nu kan ik toch nog lego gaan bouwen tijdens de kerst
Die ene van 300 euro!?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nu kan ik toch nog lego gaan bouwen tijdens de kerst
299.99quote:
Hij is net uit dus je kan er nog een tijdje over nadenken.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Nog steeds aan het overwegen deze aan te schaffen
[ afbeelding ]
Daar heb ik meestal het geduld niet voor om daar op te wachtenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
Er zal vast ook nog wel een keer leuke korting komen.
Ja snap ik ook wel.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb ik meestal het geduld niet voor om daar op te wachten
dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie houdt je tegen?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Nog steeds aan het overwegen deze aan te schaffen
[ afbeelding ]nee, die is me echt te duur voor 2 dagen bouwplezierquote:![]()
Nog zoveel dingen om te doen de komende tijd, dus zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halenquote:
nuquote:Op woensdag 24 december 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanaf welk moment is het acceptabel om ook daadwerkelijk de laptop uit te zetten?
Nietquote:Op woensdag 24 december 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanaf welk moment is het acceptabel om ook daadwerkelijk de laptop uit te zetten?
Je bent toch zo'n zelfstandige vrouw? Bepaal dat dan lekker zelf.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Neequote:Op woensdag 24 december 2025 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent toch zo'n zelfstandige vrouw? Bepaal dat dan lekker zelf.
et is kerstavond, dan moet er verplicht kippenragout gegeten wordenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
Misschien ga ik vanavond wel zo'n lekkere burger bestellen.De burgersaus daar is ook zo verslavend lekker.
Oh ik heb veel in huis maar dat dan weer niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:17 schreef gianni61 het volgende:
h
[..]
et is kerstavond, dan moet er verplicht kippenragout gegeten worden
Precies en nu dat je het hier hebt verkondigd, kun je natuurlijk al helemaal niet meer terugquote:Op woensdag 24 december 2025 14:16 schreef Ama het volgende:
Nou ja als ik dat zo zeg heb ik mijn keuze al gemaakt denk ik.
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Precies en nu dat je het hier hebt verkondigd, kun je natuurlijk al helemaal niet meer terug
snel naar de winkel dan!quote:Op woensdag 24 december 2025 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb veel in huis maar dat dan weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |