PowerPoint presentaties maken met proposals voor product scoping en een reporting proces op basis van nieuwe wetgevingquote:
Ja, precies dat.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en je het scherm ziet dat het veilig is om uit te zetten
Doet AI dat niet voor je tegenwoordig?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:35 schreef STING het volgende:
[..]
PowerPoint presentaties maken met proposals voor product scoping en een reporting proces op basis van nieuwe wetgeving
Afgelopen vrijdag om 1600quote:Op woensdag 24 december 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was meer een vraag wanneer het acceptabel is om niet meer te werken voor het rest van het jaar
Helpt in ieder geval wel mee, o.a. met het samenvatten van workshop / brainstorm sessies, best wel indrukwekkend vind ik. Moet er wel nog wat bekender mee raken, kan er vast nog veel meer uit halen. (MS 365 CoPilot)quote:Op woensdag 24 december 2025 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet AI dat niet voor je tegenwoordig?
sterktequote:Op woensdag 24 december 2025 15:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog even naar de Appie en dat is hopelijk voor het laatst in 2025
pfieuw pak van mijn hart. ik was al bezorgd dat je moest gaan werkenquote:Op woensdag 24 december 2025 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh gelukkig, slecht een informatie mail
Dat moeten we niet hebben natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2025 15:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
pfieuw pak van mijn hart. ik was al bezorgd dat je moest gaan werken
kladiladi!quote:Op woensdag 24 december 2025 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben natuurlijk
Mooie tijden waren dat.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:27 schreef STING het volgende:
Vroeger werd je tenminste nog geholpen met dit dilemma.
[ afbeelding ]
Is makkelijkquote:Op woensdag 24 december 2025 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga kijken of het mij lukt om opgeklopte boter te maken. Ik moet deze sensatie ook eens geprobeerd hebben
Aanpappen! Volgende keer kortingquote:Op woensdag 24 december 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja jongensIk was toch op dat vegan kerst diner met de duitsers. 3 keer raden wie daar ook waren.
Ik vroeg aan 1 van de stellen daar wat voor werk hij deed dus hij zei dat ze samen een kleding merk hadden. Dus ik zo van ohhh heb je foto's.
Laat die dus de insta page zien van een merk waar ik na jarenlang gluren een jas van heb gekocht![]()
[ afbeelding ]
Net zoals de ledjes plant heb ik jarenlang naar deze jas gegluurd voordat ik hem kocht. en zit ik daar gewoon aan tafel met het stel achter dit merk![]()
https://www.instagram.com/yahmo/
Was helemaal starstruck![]()
gemenerik.... nu kunnen we niet eens meer meedoen met het radenquote:Op woensdag 24 december 2025 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar heb het al verklapt nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |