In dat geval net zo lang doorgaan tot Ambar zijn poten op de UIT-knop zet.quote:
zodra ie is afgesloten.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanaf welk moment is het acceptabel om ook daadwerkelijk de laptop uit te zetten?
Ben jij een meteoroloog?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meteorologen zijn het hier niet mee eens
en je het scherm ziet dat het veilig is om uit te zettenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zodra ie is afgesloten.
Waarom zou je 'm uit zetten? Gewoon in standby mode en netjes elke week even opnieuw opstartenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanaf welk moment is het acceptabel om ook daadwerkelijk de laptop uit te zetten?
Leuke foto van je spiegelbeeldquote:
Ik heb mezelf nog een uurtje gegeven om dingen af te maken. Meeste mensen zijn er toch al niet meer.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was meer een vraag wanneer het acceptabel is om niet meer te werken voor het rest van het jaar
Ik heb nog teveel dingen die ik voor volgend jaar af wil ronden en vandaag niet maar af ga krijgen, dus zit er aan te denken om toch volgende week nog maar wat dingen te doen.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was meer een vraag wanneer het acceptabel is om niet meer te werken voor het rest van het jaar
quote:Op woensdag 24 december 2025 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb nog teveel dingen die ik voor volgend jaar af wil ronden en vandaag niet maar af ga krijgen, dus zit er aan te denken om toch volgende week nog maar wat dingen te doen.
Vanochtend om 10 over 9 al toen mijn directeur zei: nog aan het werk vandaag?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
KOOPTANquote:Op woensdag 24 december 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Nog steeds aan het overwegen deze aan te schaffen
[ afbeelding ]
Gelukkig heb je desondanks nog tijd om te FOK!ken.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb nog teveel dingen die ik voor volgend jaar af wil ronden en vandaag niet maar af ga krijgen, dus zit er aan te denken om toch volgende week nog maar wat dingen te doen.
Prioriteitenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je desondanks nog tijd om te FOK!ken.
wanneer gaan ze weer met pijlen smijten?quote:
zaterdagquote:Op woensdag 24 december 2025 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
wanneer gaan ze weer met pijlen smijten?
Lego shoppen en bouwen?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Wel leuke dingen op zich, maar er zit helaas nog een beetje teveel werk in
3...2....1... de reactie waarvan je wist dat die ging komen. Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 24 december 2025 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je desondanks nog tijd om te FOK!ken.
quote:Op woensdag 24 december 2025 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
3...2....1... de reactie waarvan je wist dat die ging komen. Ik weet niet waar je het over hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |