Heb je die bijna 30 stappen van gisteren niet opgevolgd dan?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Postnl-app zegt dat het is bezorgd, maar ik zie nog niks in de brievenbus.
Nog steeds aan het overwegen deze aan te schaffenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nu kan ik toch nog lego gaan bouwen tijdens de kerst
Die ene van 300 euro!?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nu kan ik toch nog lego gaan bouwen tijdens de kerst
299.99quote:
Hij is net uit dus je kan er nog een tijdje over nadenken.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Nog steeds aan het overwegen deze aan te schaffen
[ afbeelding ]
Daar heb ik meestal het geduld niet voor om daar op te wachtenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
Er zal vast ook nog wel een keer leuke korting komen.
Ja snap ik ook wel.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb ik meestal het geduld niet voor om daar op te wachten
dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie houdt je tegen?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]nee, die is me echt te duur voor 2 dagen bouwplezierquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nog zoveel dingen om te doen de komende tijd, dus zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halenquote:
nuquote:Op woensdag 24 december 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanaf welk moment is het acceptabel om ook daadwerkelijk de laptop uit te zetten?
Nietquote:Op woensdag 24 december 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vanaf welk moment is het acceptabel om ook daadwerkelijk de laptop uit te zetten?
Je bent toch zo'n zelfstandige vrouw? Bepaal dat dan lekker zelf.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Neequote:Op woensdag 24 december 2025 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent toch zo'n zelfstandige vrouw? Bepaal dat dan lekker zelf.
et is kerstavond, dan moet er verplicht kippenragout gegeten wordenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
Misschien ga ik vanavond wel zo'n lekkere burger bestellen.De burgersaus daar is ook zo verslavend lekker.
Oh ik heb veel in huis maar dat dan weer niet.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:17 schreef gianni61 het volgende:
h
[..]
et is kerstavond, dan moet er verplicht kippenragout gegeten worden
Precies en nu dat je het hier hebt verkondigd, kun je natuurlijk al helemaal niet meer terugquote:Op woensdag 24 december 2025 14:16 schreef Ama het volgende:
Nou ja als ik dat zo zeg heb ik mijn keuze al gemaakt denk ik.
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:18 schreef STING het volgende:
[..]
Precies en nu dat je het hier hebt verkondigd, kun je natuurlijk al helemaal niet meer terug
snel naar de winkel dan!quote:Op woensdag 24 december 2025 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb veel in huis maar dat dan weer niet.
In dat geval net zo lang doorgaan tot Ambar zijn poten op de UIT-knop zet.quote:
zodra ie is afgesloten.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben jij een meteoroloog?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meteorologen zijn het hier niet mee eens
en je het scherm ziet dat het veilig is om uit te zettenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zodra ie is afgesloten.
Waarom zou je 'm uit zetten? Gewoon in standby mode en netjes elke week even opnieuw opstartenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuke foto van je spiegelbeeldquote:
Ik heb mezelf nog een uurtje gegeven om dingen af te maken. Meeste mensen zijn er toch al niet meer.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was meer een vraag wanneer het acceptabel is om niet meer te werken voor het rest van het jaar
Ik heb nog teveel dingen die ik voor volgend jaar af wil ronden en vandaag niet maar af ga krijgen, dus zit er aan te denken om toch volgende week nog maar wat dingen te doen.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was meer een vraag wanneer het acceptabel is om niet meer te werken voor het rest van het jaar
quote:Op woensdag 24 december 2025 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb nog teveel dingen die ik voor volgend jaar af wil ronden en vandaag niet maar af ga krijgen, dus zit er aan te denken om toch volgende week nog maar wat dingen te doen.
Vanochtend om 10 over 9 al toen mijn directeur zei: nog aan het werk vandaag?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
KOOPTANquote:Op woensdag 24 december 2025 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig heb je desondanks nog tijd om te FOK!ken.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb nog teveel dingen die ik voor volgend jaar af wil ronden en vandaag niet maar af ga krijgen, dus zit er aan te denken om toch volgende week nog maar wat dingen te doen.
Prioriteitenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je desondanks nog tijd om te FOK!ken.
wanneer gaan ze weer met pijlen smijten?quote:
zaterdagquote:Op woensdag 24 december 2025 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
wanneer gaan ze weer met pijlen smijten?
Lego shoppen en bouwen?quote:Op woensdag 24 december 2025 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Wel leuke dingen op zich, maar er zit helaas nog een beetje teveel werk in
3...2....1... de reactie waarvan je wist dat die ging komen. Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 24 december 2025 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je desondanks nog tijd om te FOK!ken.
quote:Op woensdag 24 december 2025 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
3...2....1... de reactie waarvan je wist dat die ging komen. Ik weet niet waar je het over hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |