Vaarwel dan, het was leuk je gekend te hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:25 schreef RedShoe het volgende:
Gevoelstemperatuur ligt al onder nul hier.
[ afbeelding ]
Mijn sjaal is binnen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:25 schreef RedShoe het volgende:
Gevoelstemperatuur ligt al onder nul hier.
[ afbeelding ]
Zeilen op de weg waarheen de wind je stuurt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:33 schreef fietsie het volgende:
Ik reed net met de auto een snelweg echt zuid-noord met open weilanden (Fryslan..) er langs, en je voelde echt hoe stevig die oostenwind al is.
Ja datquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeilen op de weg waarheen de wind je stuurt.
Maar wat is die ER, waar reed je langs?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:33 schreef fietsie het volgende:
Ik reed net met de auto een snelweg echt zuid-noord met open weilanden (Fryslan..) er langs, en je voelde echt hoe stevig die oostenwind al is.
Daar reed hij op dan, niet langs toch?quote:
Nee, best scherp. Ergens in de polder dan ?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar reed hij op dan, niet langs toch?
Ik ben niet wakker, laten we het daar maar op houden
Insgelijksquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vaarwel dan, het was leuk je gekend te hebben.
Die zul je nodig hebbenquote:
A32quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wat is die ER, waar reed je langs?
Snap ik de zin nog nietquote:
"met open weilanden er langs" --> langs de weg waren (zo ver het oog ziet) open weilanden gelegen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap ik de zin nog niet![]()
Zal aan mij liggen hoor
In Friesland rijden ze nog met paard en wagen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:33 schreef fietsie het volgende:
Het ligt aan mij, de pijnstillers vallen niet goedquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
"met open weilanden er langs" --> langs de weg waren (zo ver het oog ziet) open weilanden gelegen.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het ligt aan mij, de pijnstillers vallen niet goed
Wat slik je?quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Panadol, werkt normaal redelijk tot goed.quote:
Ahja dat heb je soms; ik heb vannacht grootste deel van de nacht wakkergelegen omdat pijnstiller gewoon niets deed. (Zenuwpijn in middenvoetsbeentjes)quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In Friesland rijden ze nog met paard en wagen.![]()
Auw, das ook pijnlijk ja. En pijnstilling werkt toch al maar heel beperkt bij zenuwpijnquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dat heb je soms; ik heb vannacht grootste deel van de nacht wakkergelegen omdat pijnstiller gewoon niets deed. (Zenuwpijn in middenvoetsbeentjes)
Raam open, voet op stevig kussen buiten het deken, en koud laten worden, dat hielpquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Auw, das ook pijnlijk ja. En pijnstilling werkt toch al maar heel beperkt bij zenuwpijn
Is die kou toch een keer ergens nuttig voorquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Raam open, voet op stevig kussen buiten het deken, en koud laten worden, dat hielp
Jupquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is die kou toch een keer ergens nuttig voor
Wil er geen ziekenboeg van maken. Mijn linkervoet tintelt altijd.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Raam open, voet op stevig kussen buiten het deken, en koud laten worden, dat hielp
Helpt afkoelen dan ook ?quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil er geen ziekenboeg van maken. Mijn linkervoet tintelt altijd.
Ik zit altijd in kleermakerszit. Maar het is alleen mijn linkervoet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helpt afkoelen dan ook ?
Ik had gewoon ontzettend dom gedaan door na een weekend met veel, lang en op oneffen ondergrond lopen mijn voeten onder mezelf te vouwen terwijl ik Fallout zat te kijken....
Ik mis deze.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:52 schreef mario390 het volgende:
du lezen hier
om dat chris rea overleden is
polse tv weer tribute CHRIS REA v.gistern
Driving Home..
Heaven
Looking For The
Summer
on the beach
Wat is de stand van jullie glazen huis ?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:03 schreef mario390 het volgende:
yep mtv niet , maar de idioten
stoppen op 1.1 met muziek
Zenuwpijn is een rotpijn. Sterktequote:Op dinsdag 23 december 2025 12:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dat heb je soms; ik heb vannacht grootste deel van de nacht wakkergelegen omdat pijnstiller gewoon niets deed. (Zenuwpijn in middenvoetsbeentjes)
Thnx; ik moet gewoon beter op mezelf passen somsquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zenuwpijn is een rotpijn. Sterkte
Ja, maar als je geen last van iets hebt denk je er niet aan, tot je weer teveel gedaan hebt en boem bats daar i shet weerquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Thnx; ik moet gewoon beter op mezelf passen soms
Zag dat Boodschap het ook nog steeds goed doet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:47 schreef RedShoe het volgende:
ABCDEFU (CK)![]()
Zal goed koud zijn, om daar te staan bij het Glazen huis
Jup, en helemaal als je met je hoofd in een serie gesucked wordt en even helemaal 'er in' zit, dan voel ik ook vaak niet dat iets begint te piepen of krakenquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar als je geen last van iets hebt denk je er niet aan, tot je weer teveel gedaan hebt en boem bats daar i shet weer
Misschien moet je een pieper aan zettenquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup, en helemaal als je met je hoofd in een serie gesucked wordt en even helemaal 'er in' zit, dan voel ik ook vaak niet dat iets begint te piepen of kraken
Ahja kan ik beter een Pip-boy aanschaffen en die om doenquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet je een pieper aan zetten
Is dat al die straling waard?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja kan ik beter een Pip-boy aanschaffen en die om doen
Infuusje Rad-away en je bent weer t mannetjequote:
Of eerst Rad-X en je voorkomt een hoopquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Infuusje Rad-away en je bent weer t mannetje
Fallout 4 isquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:38 schreef fietsie het volgende:
Ik zat al even te neuzen of een -niet online- gamevariant voor de PS4 nog ergens te koop is want ergens is het wel geinig die eens te spelen tussen t kijken door lijkt me
Geen idee, ik heb geheel geen PS, doe alles op PC.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:40 schreef fietsie het volgende:
Ik heb geen Playstation+ meer, doet die het dan wel ?
Ahja hier probeer ik de games op de PS4 te houden, en de PC strictly voor serieuze dingen zoals 3D printenquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geheel geen PS, doe alles op PC.
Is pastinaak blijkbaarquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:02 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ok welke?
Bij mij zouden het de parsnips zijn.Omdat ik geen idee heb wat dat zijn
Ziet er ook een beetje raar uitquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:26 schreef fietsie het volgende:
Ik zou het allemaal eten, maar stuffing mag van mij wel weg.
Het komt net uit die kalkoen natuurlijk..quote:
Ja eens, ook geen feest om te zienquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:26 schreef fietsie het volgende:
Ik zou het allemaal eten, maar stuffing mag van mij wel weg.
Had je je raam open?quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:33 schreef fietsie het volgende:
Wel erg koud, om de ramen open te doen van de autoquote:
Maar jullie lopen daar in het hoge noorden toch allemaal in dierenvellen die extra warm zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel erg koud, om de ramen open te doen van de auto
Nee al een paar jaar niet meer..quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar jullie lopen daar in het hoge noorden toch allemaal in dierenvellen die extra warm zijn?
Vreselijke schoenen, zit totaal geen steun in..quote:
Maar wel een bontjequote:Op dinsdag 23 december 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vreselijke schoenen, zit totaal geen steun in..
Mwa ze zijn wel warm aan..quote:
Nee joh, dat kan niet.quote:
Ik draag tegenwoordig een normale winterjas, die iedereen draagtquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan niet.
Je hebt ze gewoon nog.
Zijn die van jou nog van mammoetbont?
Dat kan toch heul nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik draag tegenwoordig een normale winterjas, die iedereen draagt
Niet precies dezelfde natuurlijkquote:
Over een jaartje of 25 hebben ze dat ook daar in het zuidenquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Over een jaartje of 25 hebben ze dat ook daar in het zuiden
Dan is retro hier weer in jaquote:Op dinsdag 23 december 2025 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Over een jaartje of 25 hebben ze dat ook daar in het zuiden
Zeg ze dat.quote:
Jij bent ook best retro.quote:
Jij bent ouder.quote:
Hoe is het met jouw rug? Al wat minder auw?quote:
Gaat gelukkig alweer een stuk beter, vandaag weinig last van gehad. Komt niet door de pijnstillers btw.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw rug? Al wat minder auw?
Je hebt een massage gehad?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat gelukkig alweer een stuk beter, vandaag weinig last van gehad. Komt niet door de pijnstillers btw.
Met happy end.quote:
Denk je?quote:
Lul.quote:
Hij klinkt wel erg blijquote:
Misschien was t gewoon een fijne massage wat ie ooit gehad heeftquote:
Ja ja ja....quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien was t gewoon een fijne massage wat ie ooit gehad heeft
Die verwacht ik van jou en niet van Freshfruit.quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien was t gewoon een fijne massage wat ie ooit gehad heeft
Die happy end?quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die verwacht ik van jou en niet van Freshfruit.
FF had zijn jurk weer aangedaan blijkbaarquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
FF had zijn jurk weer aangedaan blijkbaar
Als je met Andrea H. komt is dat wel goed misschienquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Zeg maar niets meer ik ga wel weg als je dat wilt...
Wie?quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Zeg maar niets meer ik ga wel weg als je dat wilt...
FF natuurlijk en ik had nog wel een mooi plaatje voor hem gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je met Andrea H. komt is dat wel goed misschien
Kom gewoon met goede muziek, dat kan je
Paint?quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
FF natuurlijk en ik had nog wel een mooi plaatje voor hem gemaakt.
It Black?quote:
Daar kan ie nu wel naar fluitenquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
FF natuurlijk en ik had nog wel een mooi plaatje voor hem gemaakt.
kijk dat was ingesamt summe van 2024quote:
Ik heb hem al geplaatst anders had ik weer voor Jan met de korte achternaam aangekloot.quote:
Nja je had hem kunnen bewarenquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem al geplaatst anders had ik weer voor Jan met de korte achternaam aangekloot.
Dat zijn een hoop happy endsquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
kijk dat was ingesamt summe van 2024
Für das vergangene Geschäftsjahr (April 2024 - März 2025) sammelte "Licht ins Dunkel" insgesamt über 21,7 Millionen Euro, wobei allein das Ö3-Weihnachtswunder 2024 eine Rekordsumme von über 5,4 Millionen Euro beisteuerte,
quote:
Ja maar @Lovely had er ook al eentje gemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem al geplaatst anders had ik weer voor Jan met de korte achternaam aangekloot.
quote:
Doe je die van superbadeendje na de feestdagenquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar @:Lovely had er ook al eentje gemaakt.
Deze is ook wel mooi daar niet van.
Hou die van Lovely dan maar.quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar @:Lovely had er ook al eentje gemaakt.
Deze is ook wel mooi daar niet van.
Coolquote:Op dinsdag 23 december 2025 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
En ik heb een nieuw kerstbadeendje.
[ afbeelding ]
Na Kerst doe ik de oude van SBE weer.quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe je die van superbadeendje na de feestdagen
Wie maakte ook al weer die stripjes waar dat figuurtje van je vandaan komt?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na Kerst doe ik de oude van SBE weer.
Voxsquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie maakte ook al weer die stripjes waar dat figuurtje van je vandaan komt?
quote:
Welke sc?quote:
UTO.quote:
Joezi maakte deze.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:16 schreef Domnivoor het volgende:
Gezellig clubje![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Bestaat dat nog?quote:
Al jaren niet meer.quote:
UFO? Zegt me nietsquote:
Mij ook niets.quote:
Geen idee verder. Ik keek dat nooit.quote:
Zo gaat dat tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
En zo leveren wij dus een pakketje af.![]()
[ afbeelding ]
Dat was 3 straten verder?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
En zo leveren wij dus een pakketje af.![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, dat heb ik ook al een keer meegemaakt.quote:
Hier wilde een bezorger vandaag bijna wegrennen omdat de hondjes gingen blaffen.quote:
Hier gooien ze het regelmatig gewoon in de lift. Zoek maar uit hoe je er dan aankomt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik ook al een keer meegemaakt.
Maar dat is terechtquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier wilde een bezorger vandaag bijna wegrennen omdat de hondjes gingen blaffen.
Anaconda.quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, lekkere foutje film op Veronica
Wel iets voor FF
En die daarna ook nog eensquote:
Lake Placid.quote:
Maar nu staat Jennifer Lopez even mooi te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
Vandaag de kledingkasten doorgespit omdat mevrouw beslist morgen dat specifieke rokje aan wil. Ligt dat ding gewoon ergens anders.
Sow. Is dat jouw werk?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
Vandaag de kledingkasten doorgespit omdat mevrouw beslist morgen dat specifieke rokje aan wil. Ligt dat ding gewoon ergens anders.
Ik ben chef kleding hier.quote:
Voor nu is het weer even netjes.quote:
Pakt ze ook weleens zelf iets?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor nu is het weer even netjes.
Dat is dus het probleem.quote:
Maar als jij chef kleding bent,quote:
Jou reacties komen ook vertraagd door.quote:
Daar zat dus mijn irritatie ook. Niet in de kledingkast waar het hoort.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar als jij chef kleding bent,
waarom wist jij dan niet waar dat rokje lag?
Dit is toch een SC ?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou reacties komen ook vertraagd door.
Dus je bent eigenlijk een beetje boos op jezelf?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zat dus mijn irritatie ook. Niet in de kledingkast waar het hoort.
Nee, wel teleurgesteld.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je bent eigenlijk een beetje boos op jezelf?
quote:
Das jammer wel,quote:
En wat moet zij dan drinken?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das jammer wel,
en hoe kan je dat weer goed maken?
Drankje erbij ofzo?
Wie is die zij waar je het over hebt?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat moet zij dan drinken?
De vriendin van FF.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie is die zij waar je het over hebt?
Goed idee wel.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das jammer wel,
en hoe kan je dat weer goed maken?
Drankje erbij ofzo?
Nee, best wel leegloopquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn er niet veel meer van over die nog posten.
Ga je er vanuit dat hij maar 1 drankje in huis heeft?quote:
ja,volg je zij ook ? ik nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:00 schreef pullup het volgende:
Kijk @:mario390, jullie sportster van het jaar,
Het is een roeister
[ afbeelding ]
Ik wel hoor, die gaat al best lang mee ondertussenquote:
En toch he, in sommige topics zie je dan ineens weer een hoop 'oude namen'. Maar het is zelden ja.quote:
Laten we het maar snel over wat anders hebben voordat ik wat stoms zeg.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je er vanuit dat hij maar 1 drankje in huis heeft?
welke oostenrijkse volg je nog?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wel hoor, die gaat al best lang mee ondertussen
How about them Rangers?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we het maar snel over wat anders hebben voordat ik wat stoms zeg.
Heeft je parkietje ook een kerstmuts?quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
En ik heb een nieuw kerstbadeendje.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we het maar snel over wat anders hebben voordat ik wat stoms zeg.
Nou voornamelijk roeiers moet ik toegevenquote:
5 uit dit gezelschap voor zover ik weet posten nog.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch he, in sommige topics zie je dan ineens weer een hoop 'oude namen'. Maar het is zelden ja.
Rudererquote:
Dat hoort er ook bij.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
In 'in memoriam 3' zie je ineens weer 'oude namen'. Die ik in ieder geval al een hele tijd niet gezien had.
Hoort er ook bij.quote:
Sommigen mis ik best wel.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoort er ook bij.
Het valt me op dat ze er toch nog wel zijn in dat soort gevallen.
Herkenbaar welquote:
Heb je ook nog de namen van wie er op staan?quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je ook nog de namen van wie er op staan?
Sommige weet ik wel maar niet veel meer.
Lol, ja idd zijn er een aantal zomaar verdwenen. Behalve CopyCat dat was duidelijk maar ook jammer.quote:
Zegt me niks die namenquote:
Ik "ken" er 4.quote:
fresfruit72 zal wel een copycat zijnquote:
@ChocoFan toch wel ?quote:
Zo heette FF vroeger.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
fresfruit72 zal wel een copycat zijn
Voor mijn transitie.quote:
wie?quote:
Die heeft hier gisteren nog gepost.quote:
Ze doet lolligquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft hier gisteren nog gepost.
En jij werd vaak zuurie genoemdquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:01 schreef Soury het volgende:
Isax ik had er niet zoveel mee en noemde haar IsucksPavement en Joezi waren toffe gasten
Nog steeds, en ook vaak omdat ze niet zien dat het een verbastering is van een Franse muis. En ik heb ook vaak wat op mijn lipquote:
Ja ik dacht dacht hij het was met de cowboyhoed op.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
BDS heeft hier ook nog een tijd gepost.
Toffe gasten indeed. Isax niets op tegen, wel aardig mens.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:01 schreef Soury het volgende:
Isax ik had er niet zoveel mee en noemde haar IsucksPavement en Joezi waren toffe gasten
Klopt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik dacht dacht hij het was met de cowboyhoed op.
Klopt. Ging die niet een boek schrijven...quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
BDS heeft hier ook nog een tijd gepost.
Ze was wel al boos als je haar naam verkeerd spelde. Het is Cc niet CC, maar wie weet nu we het nu ook fout doen komt ze even mopperenquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Toffe gasten indeed. Isax niets op tegen, wel aardig mens.
CopyCat was indeed zeker een goede usert en jammer dat ze niet meer post op fok!.
Wel 'ns een botsinkje of drie mee gehad, maar was een best wijf verder en scherp.
Je kwam daar ook wel eens langs weet ik nog.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Toffe gasten indeed. Isax niets op tegen, wel aardig mens.
CopyCat was indeed zeker een goede usert en jammer dat ze niet meer post op fok!.
Wel 'ns een botsinkje of drie mee gehad, maar was een best wijf verder en scherp.
morgen werkenquote:
Ik heb van de week ook heel hard moet nadenken over je vorige usernaam. En ik wist het weer en nu ben ik het weer vergeten.quote:
ik merk daar niks meer vanquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog steeds, en ook vaak omdat ze niet zien dat het een verbastering is van een Franse muis. En ik heb ook vaak wat op mijn lip
Werkse.quote:
Ik ben hier ook niet zo vaak meerquote:
Haha, ja, herinner het muh.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze was wel al boos als je haar naam verkeerd spelde. Het is Cc niet CC, maar wie weet nu we het nu ook fout doen komt ze even mopperen
Jezus, Korsakovquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb van de week ook heel hard moet nadenken over je vorige usernaam. En ik wist het weer en nu ben ik het weer vergeten.
Ja, klopt. Niet zo vaak. Beetje semi-rellenquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kwam daar ook wel eens langs weet ik nog.![]()
Goedenavond.
Dat rellen lukte daar vaak wel vrij aardig.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, klopt. Niet zo vaak. Beetje semi-rellen. Op zich wel aardige lui daar.
En goedenavond!@
Scheelt 13 graden met buiten.quote:
Ja, het is frisjes.quote:
Ik wist het héél even weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
DJ Korsakoffquote:
Jup hahaquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat rellen lukte daar vaak wel vrij aardig.
Paul Elstak nog gezien?quote:
Dat is heilig op Fok. Dan mag je niks meer zeggen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jup haha
Ook wel een aantal echte wankers daarMaar zal geen namen noemen want kerst en god etc.
dit keer wel, nachtdiensten is alweer even geleden.quote:
Beter ook.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
dit keer wel, nachtdiensten is alweer even geleden.
Met zijn kippie.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt. Ging die niet een boek schrijven...
het was met slapen, alleen wakker worden als hulp nodig is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Beter ook.
Nachtdiensten zijn ook niet gezond. Ik had altijd moeite met slapen overdag.
Hij was bij SR.quote:
Mwah, geen zin an en beter van nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is heilig op Fok. Dan mag je niks meer zeggen.
En kratje bier van de buurman.quote:
Kippie?quote:
Aardige vogel (BDS). Hoop dat 'ie er warmpjes bij zit met de kerst en z'n kippen op het droge heeft.quote:
Gejat, toch?quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En kratje bier van de buurman.
Oke, dan pak je wel je rust meer.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
het was met slapen, alleen wakker worden als hulp nodig is.
Ik had een slaapkamer naast die van de klant
Jij weet.quote:
Jep. Beetje de oude nummers.quote:
Deden wat jongens waar ik vroeger mee uit spelen ging ook. Kratjes bier jatten 's avonds uit tuinen in da hood. En desnoods ook gewoon van de buren.quote:
HahaVrede op aardequote:Op dinsdag 23 december 2025 23:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, geen zin an en beter van niet. Komen ze/hunnie op zeker gelijk hier verhaal halen / langs en ontwikkelt zich een Kerstrel you have never seen before! The biggest Kerstrel we have ever seen
![]()
I Knowquote:
Bij ons in het dorp kon je kratjes hengelen bij de supermarkt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deden wat jongens waar ik vroeger mee uit spelen ging ook. Kratjes bier jatten 's avonds uit tuinen in da hood. En desnoods ook gewoon van de buren.![]()
Ik vond bier toen nog vies, maar denk ook niet dat ik mee had gedaan andersz
Maar bedoelde ik niet by the way! Het ging over userts uit dat topic -die bewuste sc- van die tekening v I-fox/fox-news.quote:
Bij de opslag aan de achterkant v d super, gok ik!@quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp kon je kratjes hengelen bij de supermarkt.
Oh geen idee dan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar bedoelde ik niet by the way! Het ging over userts uit dat topic -die bewuste sc- van die tekening v I-fox/fox-news.
quote:
Morguhquote:
Morguh mschol, werkse voor vandaag en dan genieten van 4 vrije dagenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2025 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh mschol, werkse voor vandaag en dan genieten van 4 vrije dagen
ik moet kadootjes inpakken na werk nogquote:Op woensdag 24 december 2025 07:17 schreef Karzai het volgende:
zo nog even de laatste boodschappen doen
[ afbeelding ]
krijg je die niet van je werk?quote:Op woensdag 24 december 2025 07:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet kadootjes inpakken na werk nog
en wil nog wel een kerststol halen
mja, de druk is er gelukkig wel af de postbedrijven komen ook tussen 14:00 en 17:00 al ophalen ipv pas om 18:30quote:Op woensdag 24 december 2025 07:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben gelukkig vrij t/m komende maandag
nee, nooit gehad van mijn werkgevers trouwens, nu ik er zo over nadenkquote:
Ik heb vrijdag familiekerst en dan moeten wij 2 dingen uitkiezen om te geven die je zelf niet meer gebruiktquote:Op woensdag 24 december 2025 07:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet kadootjes inpakken na werk nog
en wil nog wel een kerststol halen
Vanavond doe ik niets.quote:Op woensdag 24 december 2025 06:57 schreef mschol het volgende:
[..]ga jij nog wat doen met kerst?
ik ga vanavond gourmetten bij een vriendin
Hey Karzai, zo zou het er ongeveer wel uitzien lolquote:Op woensdag 24 december 2025 07:17 schreef Karzai het volgende:
zo nog even de laatste boodschappen doen
[ afbeelding ]
Dat is een leuk ideequote:Op woensdag 24 december 2025 07:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag familiekerst en dan moeten wij 2 dingen uitkiezen om te geven die je zelf niet meer gebruikt
dat is best creatief bedachtquote:Op woensdag 24 december 2025 07:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag familiekerst en dan moeten wij 2 dingen uitkiezen om te geven die je zelf niet meer gebruikt
BBQ'en met dit weer?quote:Op woensdag 24 december 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanavond doe ik niets.
Morgen bij mijn dochter hier in het dorp brunchen
En morgen met alle kids en kleinkids bij mijn dochter in Enschede BBQen bbrrrrrr
Ze wilde een winter BBQ geven. Ze hebben achter in de tuin wel een grote serre die met een schuifpuiquote:Op woensdag 24 december 2025 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
BBQ'en met dit weer?![]()
gezellig verder
morgen zit ik wellicht weer bij die vriendin (mocht komen als ik wilde)
2de kerstdag helemaal geen plannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |