En kratje bier van de buurman.quote:
Kippie?quote:
Aardige vogel (BDS). Hoop dat 'ie er warmpjes bij zit met de kerst en z'n kippen op het droge heeft.quote:
Gejat, toch?quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En kratje bier van de buurman.
Oke, dan pak je wel je rust meer.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
het was met slapen, alleen wakker worden als hulp nodig is.
Ik had een slaapkamer naast die van de klant
Jij weet.quote:
Jep. Beetje de oude nummers.quote:
Deden wat jongens waar ik vroeger mee uit spelen ging ook. Kratjes bier jatten 's avonds uit tuinen in da hood. En desnoods ook gewoon van de buren.quote:
HahaVrede op aardequote:Op dinsdag 23 december 2025 23:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mwah, geen zin an en beter van niet. Komen ze/hunnie op zeker gelijk hier verhaal halen / langs en ontwikkelt zich een Kerstrel you have never seen before! The biggest Kerstrel we have ever seen
![]()
I Knowquote:
Bij ons in het dorp kon je kratjes hengelen bij de supermarkt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deden wat jongens waar ik vroeger mee uit spelen ging ook. Kratjes bier jatten 's avonds uit tuinen in da hood. En desnoods ook gewoon van de buren.![]()
Ik vond bier toen nog vies, maar denk ook niet dat ik mee had gedaan andersz
Maar bedoelde ik niet by the way! Het ging over userts uit dat topic -die bewuste sc- van die tekening v I-fox/fox-news.quote:
Bij de opslag aan de achterkant v d super, gok ik!@quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons in het dorp kon je kratjes hengelen bij de supermarkt.
Oh geen idee dan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar bedoelde ik niet by the way! Het ging over userts uit dat topic -die bewuste sc- van die tekening v I-fox/fox-news.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |