Werkse.quote:
Ik ben hier ook niet zo vaak meerquote:
Haha, ja, herinner het muh.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze was wel al boos als je haar naam verkeerd spelde. Het is Cc niet CC, maar wie weet nu we het nu ook fout doen komt ze even mopperen
Jezus, Korsakovquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb van de week ook heel hard moet nadenken over je vorige usernaam. En ik wist het weer en nu ben ik het weer vergeten.
Ja, klopt. Niet zo vaak. Beetje semi-rellenquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kwam daar ook wel eens langs weet ik nog.![]()
Goedenavond.
Dat rellen lukte daar vaak wel vrij aardig.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, klopt. Niet zo vaak. Beetje semi-rellen. Op zich wel aardige lui daar.
En goedenavond!@
Scheelt 13 graden met buiten.quote:
Ja, het is frisjes.quote:
Ik wist het héél even weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
DJ Korsakoffquote:
Jup hahaquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat rellen lukte daar vaak wel vrij aardig.
Paul Elstak nog gezien?quote:
Dat is heilig op Fok. Dan mag je niks meer zeggen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jup haha
Ook wel een aantal echte wankers daarMaar zal geen namen noemen want kerst en god etc.
dit keer wel, nachtdiensten is alweer even geleden.quote:
Beter ook.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
dit keer wel, nachtdiensten is alweer even geleden.
Met zijn kippie.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:12 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt. Ging die niet een boek schrijven...
het was met slapen, alleen wakker worden als hulp nodig is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Beter ook.
Nachtdiensten zijn ook niet gezond. Ik had altijd moeite met slapen overdag.
Hij was bij SR.quote:
Mwah, geen zin an en beter van nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is heilig op Fok. Dan mag je niks meer zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |