Zegt me niks die namenquote:
Ik "ken" er 4.quote:
fresfruit72 zal wel een copycat zijnquote:
@ChocoFan toch wel ?quote:
Zo heette FF vroeger.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
fresfruit72 zal wel een copycat zijn
Voor mijn transitie.quote:
wie?quote:
Die heeft hier gisteren nog gepost.quote:
Ze doet lolligquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft hier gisteren nog gepost.
En jij werd vaak zuurie genoemdquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:01 schreef Soury het volgende:
Isax ik had er niet zoveel mee en noemde haar IsucksPavement en Joezi waren toffe gasten
Nog steeds, en ook vaak omdat ze niet zien dat het een verbastering is van een Franse muis. En ik heb ook vaak wat op mijn lipquote:
Ja ik dacht dacht hij het was met de cowboyhoed op.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
BDS heeft hier ook nog een tijd gepost.
Toffe gasten indeed. Isax niets op tegen, wel aardig mens.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:01 schreef Soury het volgende:
Isax ik had er niet zoveel mee en noemde haar IsucksPavement en Joezi waren toffe gasten
Klopt.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik dacht dacht hij het was met de cowboyhoed op.
Klopt. Ging die niet een boek schrijven...quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:10 schreef FreshFruit het volgende:
BDS heeft hier ook nog een tijd gepost.
Ze was wel al boos als je haar naam verkeerd spelde. Het is Cc niet CC, maar wie weet nu we het nu ook fout doen komt ze even mopperenquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Toffe gasten indeed. Isax niets op tegen, wel aardig mens.
CopyCat was indeed zeker een goede usert en jammer dat ze niet meer post op fok!.
Wel 'ns een botsinkje of drie mee gehad, maar was een best wijf verder en scherp.
Je kwam daar ook wel eens langs weet ik nog.quote:Op dinsdag 23 december 2025 23:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Toffe gasten indeed. Isax niets op tegen, wel aardig mens.
CopyCat was indeed zeker een goede usert en jammer dat ze niet meer post op fok!.
Wel 'ns een botsinkje of drie mee gehad, maar was een best wijf verder en scherp.
morgen werkenquote:
Ik heb van de week ook heel hard moet nadenken over je vorige usernaam. En ik wist het weer en nu ben ik het weer vergeten.quote:
ik merk daar niks meer vanquote:Op dinsdag 23 december 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog steeds, en ook vaak omdat ze niet zien dat het een verbastering is van een Franse muis. En ik heb ook vaak wat op mijn lip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |