De vriendin van FF.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie is die zij waar je het over hebt?
Goed idee wel.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das jammer wel,
en hoe kan je dat weer goed maken?
Drankje erbij ofzo?
Nee, best wel leegloopquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn er niet veel meer van over die nog posten.
Ga je er vanuit dat hij maar 1 drankje in huis heeft?quote:
ja,volg je zij ook ? ik nietquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:00 schreef pullup het volgende:
Kijk @:mario390, jullie sportster van het jaar,
Het is een roeister
[ afbeelding ]
Ik wel hoor, die gaat al best lang mee ondertussenquote:
En toch he, in sommige topics zie je dan ineens weer een hoop 'oude namen'. Maar het is zelden ja.quote:
Laten we het maar snel over wat anders hebben voordat ik wat stoms zeg.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je er vanuit dat hij maar 1 drankje in huis heeft?
welke oostenrijkse volg je nog?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wel hoor, die gaat al best lang mee ondertussen
How about them Rangers?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we het maar snel over wat anders hebben voordat ik wat stoms zeg.
Heeft je parkietje ook een kerstmuts?quote:Op dinsdag 23 december 2025 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
En ik heb een nieuw kerstbadeendje.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we het maar snel over wat anders hebben voordat ik wat stoms zeg.
Nou voornamelijk roeiers moet ik toegevenquote:
5 uit dit gezelschap voor zover ik weet posten nog.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch he, in sommige topics zie je dan ineens weer een hoop 'oude namen'. Maar het is zelden ja.
Rudererquote:
Dat hoort er ook bij.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
In 'in memoriam 3' zie je ineens weer 'oude namen'. Die ik in ieder geval al een hele tijd niet gezien had.
Hoort er ook bij.quote:
Sommigen mis ik best wel.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoort er ook bij.
Het valt me op dat ze er toch nog wel zijn in dat soort gevallen.
Herkenbaar welquote:
Heb je ook nog de namen van wie er op staan?quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je ook nog de namen van wie er op staan?
Sommige weet ik wel maar niet veel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |